Bekijk volle/desktop versie : Welke lieve meid wil me helpen met een sollicitatiebrief voor mijn man?



Pagina's : [1] 2

21-02-2008, 14:11
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet niet hoe ik iets moet zeggen en of het wel nederlands is wat ik schrijf

21-02-2008, 14:13


Er zijn zoveel voorbeeldbrieven te vinden meid. Typ gewoon: voorbeeld sollicitatiebrieven op google en je krijgt sites die je kunnen helpen.

21-02-2008, 14:14
lang leve google..

21-02-2008, 14:16

Citaat door MiXeD:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet niet hoe ik iets moet zeggen en of het wel nederlands is wat ik schrijf


heb je al een opzet gemaakt dan wil ik er wel naar kijken en corrigeren waar nodig

21-02-2008, 14:18


yallah kom maar op met zn gegevens

ik heb al zooooooooooooveeel cv's moeten maken en bekeken...

pm me maar als je wilt meid

21-02-2008, 14:25

Citaat door Maryam__:
yallah kom maar op met zn gegevensik heb al zooooooooooooveeel cv's moeten maken en bekeken...

pm me maar als je wilt meid



Ok topicstarter, dit moet je dus ECHT NIET doen

Wie ben jij om zijn gegevens te vragen?

21-02-2008, 14:28
Geachte mevrouw (...)

Graag zou ik me kandidaat willen stellen voor de vacature van (...) die ik aantrof op de (...) website.

Zoals u kunt lezen in mijn curriculum vitae heb ik verschillende ervaringen opgedaan als (...). Ik ben ervan overtuigd dat ik alle taken vermeld in uw vacature zeer goed kan uitvoeren. Door mijn werkervaring heb ik een goed (...) inzicht alsook sterke communicatieve eigenschappen verworven.

Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. In uw vacature spreekt vooral de geboden verantwoordelijkheidszin mijn enorm aan.
Het feit dat ik sociaal ben en tijdens mijn vorige betrekkingen al bewezen heb dat ik zelfstandig en nauwkeurig kan werken, betekent zeker een meerwaarde voor mijn volgende betrekking.

In afwachting op een positieve reactie uwerzijds, zou ik u graag eens ontmoeten om in een persoonlijk gesprek mijn motivatie en interesse verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet





(...) naam en voornaam

Bijlage: curriculum vitae

21-02-2008, 14:31
Geachte mevrouw (...)

De (...)sector heeft mij altijd enorm aangesproken, vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een vacature in deze sector dat overeenstemt met mijn genoten opleiding.
Ik heb via de website vernomen dat u op zoek bent naar een (...) waarvoor ik vol enthousiasme mijn kandidatuur stel.

Dankzij mijn opleiding (...), ervaring en vooral mijn doorzettingsvermogen ben ik in staat om de functie goed te vervullen. Ik ben tevens in het bezit van een A1-diploma (...).

Het takenpakket, omvat in het omschreven functieprofiel, ben ik geheel machtig door opleiding en ervaring.

Voor overige informatie verwijs ik u naar bijgevoegde curriculum vitae.

Ik zou het zeer op prijs stellen als deze brief u aanleiding geeft voor een persoonlijk gesprek betreffende mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groeten





(...) naam en voornaam


Bijlage: curriculum vitae

21-02-2008, 14:37
ya mush

21-02-2008, 14:39

Citaat door Maryam__:
yallah kom maar op met zn gegevens

ik heb al zooooooooooooveeel cv's moeten maken en bekeken...

pm me maar als je wilt meid



wil je me email dat praat makkelijker?

21-02-2008, 14:41
Is this to much

. Heb de nodige ervaring om dit bedrijf met andere tot een succes te maken.

21-02-2008, 14:47

Citaat door petitefleur:
ya mush




Citaat door MiXeD:
wil je me email dat praat makkelijker?


Billah je bent goed zot als je jouw gegevens aan haar geeft, straks pikt ze je man nog in

21-02-2008, 14:49



Citaat door Belg:




Billah je bent goed zot als je jouw gegevens aan haar geeft, straks pikt ze je man nog in


achterdocht is 1 van de slechtste dingen dat er zijn in het geloof..zij heeft er zo te zien goede intenties bij...

21-02-2008, 14:53

Citaat door Godvruchtig:
achterdocht is 1 van de slechtste dingen dat er zijn in het geloof..zij heeft er zo te zien goede intenties bij...


21-02-2008, 14:59

Citaat door Belg:




Billah je bent goed zot als je jouw gegevens aan haar geeft, straks pikt ze je man nog in



Echt waar ? Wow als dat zou kunnen, ben ik van hem af

Belg wat vind je van deze zin:


Ik ben er van overtuigd dat ik voor deze baan geschikt ben. Aan mijn doorzettingsvermogen en inzet zal het niet liggen.

Pagina's : [1] 2