Bekijk volle/desktop versie : huilbaby??



21-02-2008, 12:05
ik wordt helemaal gek, van mijn eigen kind..

hij is nooit wakker en tevreden, en hij slaapt iedere keer maar heel kort 15 tot 30 min en dan is hij wee wakker
Ik word er zo eindeloos moe van ik ben zo chagerijnig geworden en heb nergens meer zin in

hij is 7 weken oud en is best wel actief als hij wakker is. En als hij slaapt dan slaapt hij best onrustig...

IK heb m ingebakerd, ik ben tig keren bij de huisarts geweest, maar die weet ook niks. en het consultatie bureau wordt ik ook niet veel wijzer van..

wie heeft ok zo'n kind? en wanneer ging het over?

ps: snachts slaapt hij best goed en wordt maar 2 keer wakker.

21-02-2008, 12:06


ooh meskienah, mischien heft ie krampjes, wilt meer eten? te veel prikkels?

21-02-2008, 12:08
Hm...mijn kleine was in het begin eigenlijk ook een beetje zo..Hij dronk goed, sliep goed..maar als hij wakker was huilde hij aan 1 stuk door..Dat had denk ik te maken met zijn ritme die niet goed 1 op 1 was overgenomen door mijn oppas toen..Ik heb toen 6 weken vrij genomen van werk (inmiddels was hij alweer 5 maanden) en hem een strak 24 uurs schema aangeleerd..sindsdien alhamdoelillah..

Wat ook misschien het geval kan zijn is dat hij last heeft van buikkrampjes, de emoties in huis aanvoelt en geloof me kinderen voelen al vanaf dat ze in je buik zitten alles goed aan.

21-02-2008, 12:09
Jouw kind kan ook jou reageren. Kinderen voelen alles aan. Als jij onrustig bent is hij dat ook!
Regelmaat en ritme zijn zo belangrijk! Hoe is jouw dagindeling op dit moment.

21-02-2008, 12:17


dochtertje van mn vriendin was een huilbaby, overdag en nacht continue huilen. ze ging ermee naar een fysiotherapeute, bleek dat er een spier (of zo ) gekneld was.

21-02-2008, 12:30
ooh ja als ik dat zo hoor dan zou ik denken dat er toch wel wat mis met hem is want een vaste dagritme heeft hij eigenlijk wel...