Bekijk volle/desktop versie : Penisartiest dingt mee naar kunstprijs



20-02-2008, 09:30
Een Australische artiest, die zijn penis als penseel gebruikt, heeft een pikant zelfportret ingestuurd voor de Archibald prijs. Dat is een van de belangrijkste Australische kunstprijzen, zo bericht de Sydney Morning Herald.

Vijftiger Tim Patch, die zichzelf Pricasso noemt en meestal op bazaars staat waar seksproducten aan de man worden gebracht, wil zich op de wat exclusievere markt storten en besloot daarom mee te dingen naar de prijs.

Het ingezonden zelfportret laat Patch, die tevens bodybuilder is, van top tot teen zien terwijl hij slechts één kledingstuk draagt: een hoed. Zijn 'penseel' verbergt hij achter een leeg schilderijtje in zijn hand.

De Art Gallery of New South Wales in Sydney verwacht zeker zevenhonderd inzendingen. In maart worden de finalisten bekendgemaakt.






http://www.ad.nl/fun/bizar/article2067766.ece

20-02-2008, 09:33


Zijn er hier misschien mannelijke talenten aanwezig die met hun penseel en wat vingerverf mooie kunstwerken kunnen fabriceren ?

20-02-2008, 09:45

Citaat door ISMAELO:
ik heb geen verf nodig om schilderwerkjes te maken met men penis



20-02-2008, 10:14
vraag me af....welke kleur hebben zijn kindertjes...als er al kindertjes zijn....verf is namelijk best chemisch

20-02-2008, 11:16



Citaat door gaviel:


vraag me af....welke kleur hebben zijn kindertjes...als er al kindertjes zijn....verf is namelijk best chemisch



Na gedane arbeid gewoon even door de thinner halen.

20-02-2008, 12:48

Citaat door Rafael:
Na gedane arbeid gewoon even door de thinner halen.


auts



misschien iets wat minder eh eh bijt

20-02-2008, 12:53

Citaat door NakNok:
Zijn er hier misschien mannelijke talenten aanwezig die met hun penseel en wat vingerverf mooie kunstwerken kunnen fabriceren ?



Wel met een echt penseel

20-02-2008, 13:44
Zo'n rare kwast kan wel heel wat fraais fabriceren. Chapeau!