Bekijk volle/desktop versie : als het eruit ziet als drop en het ruikt naar drop en het smaakt naar drop dan is het



20-02-2008, 09:10
misschien ook drop



doe deze stelling ook voor marokkaanse jongens

20-02-2008, 09:12



Citaat door mohand_aboharie:
Het ziet eruit als een slet, het ruikt als een slet en het smaakt als een slet...



dan is het een slet

20-02-2008, 09:17

Citaat door SpaanseVlieg:
logisch



voor sommigen niet, die willen van een ander horen wat het is terwijl ze het kunnen zien, ruiken en proeven

20-02-2008, 09:23

Citaat door SpaanseVlieg:
waar wil je nou naar toe met dit topic en antwoord?


dat is mij namelijk niet duidelijk.



oke, omdat het antwoord van jullie kant toch niet zal komen


marokkaanse jongens: als het zich gedraagt als een niet-moslim en het eruit ziet als een niet-moslim en het gaat met een niet-moslim

dan is het waarschijnlijk ook geen moslim


ps: het is deze topic

20-02-2008, 09:47


ik zie niet ruit als marokkaan nee.. does jou stelling geldt niet voor me


iedereen die me niet kent, denkt dat ik geen marokkaan ben als die me ziet.. en het leuke is.. als ik aan t werken ben en hoor ze berbers of arabisch met elkaar praten.. en dan zeggen ze wat minder leuke dingen.. als ik zie dat ze beetje te ver gaan dan zeg ik al gelijk wat in arabisch of berbers..

en dan zie je zo rood worden en zeggen oww sorry we dachten dat je geen marokaan was

20-02-2008, 19:38

Citaat door hivisu:
ik zie niet ruit als marokkaan nee.. does jou stelling geldt niet voor me


iedereen die me niet kent, denkt dat ik geen marokkaan ben als die me ziet.. en het leuke is.. als ik aan t werken ben en hoor ze berbers of arabisch met elkaar praten.. en dan zeggen ze wat minder leuke dingen.. als ik zie dat ze beetje te ver gaan dan zeg ik al gelijk wat in arabisch of berbers..

en dan zie je zo rood worden en zeggen oww sorry we dachten dat je geen marokaan was




op welke ras lijk je dan

20-02-2008, 19:38

Citaat door Symphatica:
Poging tot 'slim overkomen' is mislukt. Jouw stelling klopt voor geen meter



ik heb iig een poging gedaan

20-02-2008, 19:45

Citaat door zazaia:
op welke ras lijk je dan





griek/italiaan/libanees..

20-02-2008, 19:50

Citaat door hivisu:
griek/italiaan/libanees..



dan krijg je zeker veel aandacht van marokkaanse meiden

20-02-2008, 19:56
Ik zie een meisje; ze draagt hoofddoek, is bedekt en is bezig met haar telefoon. Wat moet ik er nu van denken?