Bekijk volle/desktop versie : Weet jou man alles?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-02-2008, 08:46
Over jullie kids, dus over medicijngebruik en hoe ze het beste te troosten zijn??

20-02-2008, 08:48


Nee, die denkt ze heeft dr mama wel...

Soms kan me daar aan zo ergeren...

20-02-2008, 08:51
Mijn man wel, hij wil dat graag weten.

Zo wilde hij tijdens mijn zwangerschap graag alles weten en hing een zwangerschaps kalander op in de wc., kon hij makkelijk alles mee krijgen

Of lees hij graag info, over kids..

20-02-2008, 08:54
mijn man kan nisrin soms beter troosten dan ik. Hamdoelilah gebruikt mijn miesje geen medicijnen.

20-02-2008, 08:58


Troosten doet ie 5 min. en dan raakt ie in paniek!

Van al medicatie wat ze krijgt weet ie maar een te geven omdat ze die noodzakelijk nodig heeft en ik niet elke dag op dat tijdstip thuis ben...

20-02-2008, 08:58

Citaat door Mfelsa_nr1:
Nee, die denkt ze heeft dr mama wel...

Soms kan me daar aan zo ergeren...



oh ik schaam me diep hij weet daar meer van dan ik
en het lukt hem beter om hem te troosten dan ik
het is altijd papa dit papa dat en als hij ppapa ziet dan bestaat mama niet

of ik het jammer vind hoe kom je daarbij

20-02-2008, 08:58
Mijn man wel. Hij past zelf twee dagen op haar als ik aan het werk ben. En verder doet hij veel voor haar, ben erg trots op hem

20-02-2008, 09:00
Als me man haar zit huilen, pakt hij haar op en zegt een koran vers op en is gelijk stil.

20-02-2008, 09:14
mijn man is heel geduldig en heel lief met kinderen.
hij kan onze dochter goed troosten.
Maar als ze erg ziek is........wat niet vaak is voorgekomen, dan heeft hij liever dat ik erbij ben.
Verder heeft mijn dochter geen medicijnen.........maar bv vitaminen geeft hij haar wel en hij zorgt dat ze elke dag haar fruit krijgt.

hij helpt me enorm................al vanaf begin af aan dus ben enorm blij met hem.

20-02-2008, 09:16
TOEN IK zwanger was merkte ik wel dat ie het nummer van het ziekenhuis in zijn mobieltje had gezet. vraag me af waar ie het vandaan had.

medicijn etc. kent ie wel. wat betreft troosten, ja dat kan ie wel. alleen doet ie dat ook op momenten dat ze straf krijgen van mij

20-02-2008, 09:22
Ik dacht dus alleen mijn man, als het aankomt op grappen grollen en de boel ondersmeren met koekjes en drinken zijn ze een perfect match. Maar als hij ziek is kan ik hem toch edcht beter verzorgen.
Afgelopen zondag kreeg Ben een hevige astmaaanval en ik mijn man hield vol dat hij last had van slijm. Na twee keer spugen hield het nog niet op en zei ik dat het benauwdheid was, wellou meneer geloofde me niet. Pas toen ik de huisartsenpost gebeld had en die mij met spoed na de Ehbo stuurde en hij daar verneveld moest worden gaf hij met moeite toe.

20-02-2008, 09:23
Kdv belde me net om te vragen hoevaak hij gepuft moet worden, we neri zijn vader heeft hem toch afgezet vroeg ik. Dus ik boos bellen na me man, zegt ie: iwa je bent toch zn moeder. Hellllllo en jij bent??? De zaaddonor??

20-02-2008, 09:24


poeh! ja toen mijn zoontje op eenjarige leeftijd ook van die aanvallen kreeg dan zou mijn man ook niet weten wat te doen. weet ik zeker. ik geloof dat ie niet eens in de gaten had een keer dat ik naar de huisartsenpost was gegaan midden in de nacht (om vervolgens een chagi dokter te moeten vertellen wat er was)

20-02-2008, 09:24
dames jullie boffen met jullie mannen.

Mijn man was heele rg allert tijdens de zwangerschap maar nadat mn schatje geboren was, krege hij de schrik van zn leven en nam hij afstand van. Hij was zoooooo bang om dr te verliezen en durfde hij haar nauwelijks ana te raken.

Het heeft heel lang geduurt voordat hij een band met haar opbouwde en vertrouwen in haar had.

Nu is ie gek op dr maar als ze gilt of als ze medicatie nodig heeft dan assoceert hij het met ziekenhuisgebeuren...

Wat ik wel leuk aan hem vind is dat ie haar altijd groet als ie binnen komt als ie weggaat.
verder kookt hij elke dag haar spenen en haar flessen en dat dede ie al vanaf de geboorte. Nu is hete en egwoonte...
EWlke keer als haar speen uit haar mond valt dan gata ie naar de keuken om het te wassen/ spoelen.

Hij hefet liever niet dat ik gekookt water gebruik voor FV maar bronwater en elke dag komt ie met pakken Bar le duc...

20-02-2008, 09:25

Citaat door Mfelsa_nr1:
Nee, die denkt ze heeft dr mama wel...

Soms kan me daar aan zo ergeren...



Pff hou op, had je dat ook in de zkntijd, want toen werd ik er helemaal dol van. Had het gevoel dat hij er niet eens tussen hoorde!! Wel dagelijks buidelen enzo. Maar hij vond de oudergesprekken bijv absoluut niet fijn, terwijl ik echt alles moest weten. Elk kabeltje waar het voor diende, en elk medicijn foto etc etc. Hij gaat er altijd van uit dat het wel geod komt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6