Bekijk volle/desktop versie : Souf&Lina het gevoel na 27 maanden.

20-02-2008, 01:32

Citaat door Norayaa:
Lief dagboekje,
Het is voorbij! Het was heel fijn dat afgelopen jaar. Het is alweer 7 maanden geleden dat wij samen iets hebben gedeelt. Het is voorbij en ook voor mij. Ik weet nog de dagen dat ik huilde, wat ik nachtenlang kon. Mijn tranen leken niet te drogen en gedachtes leken niet te stoppen. Nu dat het een tijd terug is, is het makkelijker voor mij om aan je te denken. Nu zijn mijn traanbuizen leeg, er zijn geen tranen meer om mee te huilen. Geen pijn of verdriet om voor te schuilen. Het is voorbij..... Ondanks alle fijne gevoelens die je mij hebt gegeven, ondanks alles wat mij zo gelukkig heeft weten te maken.. het is voorbij.. Had ik maar niet zo dom moeten zijn, door mij is het over en door mij zullen we nooit meer bij elkaar komen. Ik heb zo'n spijt.. Ik mis hem.. Die hem die door mijn gedachtes heen blijft zweven.. Had ik al die tijd maar beter geweten! Souf ik houd nog steeds van je..
En morgen zal ik dat nog doen,
Overmorgen nog,
Volgende week,
Over maanden,
Over een aantal jaren.. zal ik nog van je houden..
En hoe ik dat zo zeker weet.. je weet pas wat je mist, als je het niet meer hebt..

Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Lina die al 27 maanden met Souf een relatie heeft. Lina is 19 jaar en Souf is 22. Lina komt er opeens achter dat het gevoel niet meer het gevoel is die ze eigenlijk hoort te voelen als ze met hem is. Twee weken lang probeert ze het hem te vertellen, maar elke keer komt er iets tussen. Ze besluit het eerst aan Sel te vertellen. Selma is overigens haar goeie vriendin. Het raarste is dat Lina heel erg twijfelt aan haar gevoel en dat eerst niet eens durfde totdat Ryan de broer van Sel met haar een praatje maakt in de supermarkt. Hij begint opeens heel erg geintresseerd te raken in Lina. En ze voelt de spanning die er tussen hun zit. Het gesprek heeft langer dan een half uur geduurt. Onderweg naar huis blijft Lina aan Ryan denken. Zelf heeft ze het niet door.. totdat ze in de armen ligt van haar vriendje Souf en aan Ryan begint te denken............................................ .........

-"Hahaha, ja ik heb echt een rare klas! Even serieus ik zit echt bij mensen in de klas die 2 jaar jonger zijn dan ik."
" Lina doe normaal joh haha, wat maakt het uit.. volgend jaar ben je klaar met school en dan heb jij je mbo diploma. "
-"Ja, dat weet ik wel.. maar ik vind het wel jammer!
"Daarom! Ik bedoel hallo, Ik zit nu op een nieuwe school, echt alleen maar nieuwe mensen. Als mijn broer niet bij mij op school zat dan had ik letterlijk niemand."
-"Hahaha, ja maar toch ik zou je toch komen op zoeken! Je zou toch nooit alleen zijn! En nu je broer bij jou op school zit kom ik alleen maar vaker hahah!!!
"Hahah, kap eens joh. Dat kun je niet maken wat je zegt.. Souf houdt heel erg veel van je dat weet je."
-"Ja maar toch.. ik ga echt te lang met die gozer, serieus voel echt niks meer voor hem. En ik ben jong, ik wil niet mijn jaren geven aan iets wat het niet waard is.
"Hoe bedoel je Lina?"
-"Nou Sel, hoe ik het zeg.. Ik ben echt aan het twijfelen om het uit te maken.. want kijk.. ik lieg echt niet maar ik vind het niet leuk voor hem als ik me zo van binnen voel terwijl hij denkt dat alles goed is... Ik moet je wat vertellen..
"Wat dan? Maar je moet wel goed nadenken hoor, straks krijg je spijt dan heb je hem al gekwetst denk ik.
-"Ja weet je wat het is.. Ik vind al een tijdje Ryan leuk... En ik dacht dat het een eendagsvlieg zou zijn.. maar dat is het niet.. Want elke keer als ik met Souf ben dan denk ik aan Ryan.. echt erg..
-"En zweer dat je het tegen niemand zal zeggen?!"
Hahaha MIJN BROER !? ECHT?! Ik zweer het lina, kom opp!!
-"Ja oke, maar echt tegen niemand he.. als Souf me in zn armen neemt dan denk ik zelfs aan Ryan... Echt erg! En ik schaam me ervoor..
"En nu? Wanneer ben je van plan om het aan Souf te vertellen dan? En sinds wanneer is dit dan?
-"Nou ik wilde het al gisteren vertellen daarom belde ik hem om naar mij toe te komen, maar hij dacht dat ik hem had gemist en dat ik bij hem wilde zijn.. Dus ik kon het niet.. Ja al een tijdje.. het begon allemaal in de supermarkt. Ik kwam hem tegen en hij begon te babbelen met mij.. En van het één kwam het ander en voor je het wist stonden we alweer een half uur te kletsen!"
"aahww! Ja ik weet wel dat mijn broer je een lief meisje vind.. Maar voor de rest heeft hij het nooit over je. Ik kan wel naar wat informatie vragen! Maar je gaat wel heel erg lang met Souf toch..?"
-"27 Maanden ja.. Daarom, ik ben denk ik toe aan iets anders.. Ik weet het niet.. Misschien hebben we alleen een pauze nodig, zodat ik in ieder geval weet waar ik aan toe ben. Wat vind jij?
"Ja ik weet niet, ik vind het zonde! Ik ben echt jaloers op je dat je zo;n relatie hebt met hem.. en dan is het gewoon over.. Zomaar in één keer..Je moet het zelf weten meid! Het enige wat ik je kan vertellen Lina, is dat je heel erg goed moet nadenken wat je gelukkig kunt maken! En anders haha fix ik m'n broer wel!
-"hahaha, ik voel de vlinders nu al echt! Lang niet gevoelt! En ik mis het gevoel om verliefd te zijn serieus.."

(Mobiel gaat over)
"Hallo met Sel, Ja....Oww HEY RYAN !
-Ik begin te blozen..
"Ja, ja is goed.. oke zal ik doen.. Ryan je krijgt de groeten van Lina.... Groeten terug Lina! maare Ryan is goed.. Ik kom nu naar huis. Oke doeg!
Zodra Sel d'r gesprek uit drukt schreeuw ik al "Kutwijf...! Waarom de groeten van Lina haha, je weet dat ik me dan ga schamen als hij tegen mij gaat praten."
"hahah sorry hoor, maar je vindt het wel leuk eerlijk! Eerlijk, ik zou het wel leuk vinden."
-"Ja ik vind het wel leuk, alleen een beetje voor schut! Maare meid ik zie je vanavond, want ik moet gaan. Souf komt zo! Ik zucht..
"Ow is goed, ja ik moet ook gaan. We gaan eten. Ik zie je vanavond. En vergeet die film niet!"
Ik was ondertussen al doorgelopen, ik hoor Sel in de verte wat uitkramen.. Waarop ik antwoord: Jaa is goed doei! tot vanavond!

Onderweg naar Souf probeer ik te verzinnen hoe ik het hem het beste kan vertellen.. Ik word er helemaal zenuwachtig van. Wat moet ik doen? Ik kan echt zonder hem denk ik. Ik hoop dat het makkelijk zal zijn. Ik vraag eerst hoe hij vindt dat het gaat tussen ons. Ja dat is het beste! Ja dat ga ik doen! Opeens voel ik twee armen om mij heen, ik schrik en draai me om? "HEH!?, o jij bent het"
"Hey lieverd! Souf geeft me een dikke zoen op mijn voorhoofd en zegt; Dacht ik laat je even schrikken, Hoe is het met je?"
-"Nou lekker ben jij zeg, schrok me rot!! Maar het gaat goed hoor! Wat heb je vandaag gedaan dan?"
"Hahah het spijt me! Niks bijzonders heb mijn auto laten wassen en ben even naar rotterdam gegaan met ap"
Souf loopt mij net voor naar de auto, houdt de deur voor me open met een glimlach op zn gezicht. Waarom is hij zo lief en waarom doet hij alles voor mij. 2 jaar lang is hij mijn alles geweest maar waarom is mijn gevoel zomaar verdwenen?
"..... .. .. .. halllo lieverd? Ben je er wel bij?"
-"Heh wat zei je schat?"
"hahah zo, waar denk je aan? Ik zei: dat ik je heb gemist en dat ik je wel even wil verwennen vanavond"
-"Ik dwaalde even af met mijn gedachte, ik zit ermee dat ik alleen op school zit!"
"Ow oke, als je wilt kan ik je wel even bezig houden de eerste paar dagen.. Dan kom ik gewoon langs in je pauzes. Dan ben je niet alleen"
-"Nee joh dat hoeft ook weer niet! hahah, je bent echt lief voor me.. te lief voor me!
"Ja je weet dat je mijn vrouwtje bent! Ik houd van je schatje.. Dus wat denk je ervan? vanavond still on?
-"Ik ook van jou schat.. Vanavond ehm nee ik ga naar Sel! Heb beloofd om een dvd te kijken bij haar! Sorry pop!
"Ow oke! Heb je het echt echt beloofd?
"Ja lieverd, anders had ik het wel afgezegd!
Snel draai ik de volume omhoog en begin uit het raam te turen.. Ik vraag me echt af of Ryan aan mij denkt? Hoe moet ik het aan Souf vertellen.. Wist ik het maar.. Ik kijk hem aan, hij lijkt zo gelukkig als hij met mij is.. Hij kijkt me aan en geeft me een kus..Ik blijf hem aankijken, ik vraag me af waar het gevoel is heen gegaan.. Ik weet nog dat elke keer als ik in zijn ogen keek ik altijd vlinders voelde in mijn maag.. Waarom is het nu niet het geval? Waarom denk ik aan Ryan?
Zoveel vragen in mijn hoofd..Wil ik het wel, kan ik het wel accepteren..Als we eenmaal mijn straat inrijden zegt Souf:"Nou tijgertje ik weet niet wat er met je is, maar je bent wel heel erg stil.. Als er iets is dan moet je het wel gewoon zeggen tegen me. Want samen staan we sterk dat weet je!"
-"hahah ik weet het lieverd! Maar er is echt niks, ben gewoon een beetje moe. Bedankt! En ik bel je straks wel."
"Is goed, nou doe rustig aan.. Ik houd van je"
Ik geef hem een kus en we beginnen te zoenen, ik sluit mijn ogen en probeer het gevoel terug te winnen.. maar het lukt niet.. ik stop.. Geef hem een kleine kus en open de deur..
"Ik houd van je Souf"
"En ik van jou Lina"
Ik stap snel uit en loop naar mijn huis.. Souf toetert en rijdt snel weg.. Waarop ik me omdraai en zwaai.. Ik begin mijn huissleutels te zoeken maar ik kan ze niet vinden, Ik bel aan niemand doet open.. "Shitttt!! Het is maandag mama is werken! kutt man waar zijn mijn sleutels"
Ik leg mijn tas op de grond en begin hem grondig te doorzoeken.. maar tevergeefs..

Laat maar horen of je hem verder wilt lezen
.