Bekijk volle/desktop versie : Anti - Anasheed band .. Wie deelt mijn mening ??



20-02-2008, 01:28
Haaii ..

ik vind Anasheed bands dus echt 10x niets... vind het totaal niet iets islamitisch.. Waarom denk je dan? Nou mensen die dansen terwijl een dame van de band anasheed zingt over de profeet.? Er worden ook verzen gelezen, in plaats van je mond te houden en te luisteren, zitten vrouwen keihard te lachen. Een dame van de band die het "publiek" enthausiast wilt maken en vraagt iedereen om keihard mee te doen en te swingen en 5 minuten later hoor je de bubbeling remix van jean paul Sorry, vind dat niet bepaald kunnen...

Ben naar verschillende bruiloften geweest .. en iedere keer schaamde ik me gewoon diep !! ...

Ik wil niet iedere band beledigen.. het is maar een mening, iedere mening kan veranderen.. wat is jullie mening erover ..

Ik wil wel eerst zeggen, dat niemand zich beledigd moet gaan voelen of ruzie gaat maken in deze topic .. deel jullie mening eens

20-02-2008, 01:31


Misschien kwam je de verkeerde tegen.

Ik ben naar diverse bruiloften geweest die ook Anasheed banden had maar die meiden deden het wel op een normale manier. Niemand 'swingde' mee. Maar luisterde aandachtige naar de prachtige stemmen die de heilige verzen voor las.

20-02-2008, 01:34

Citaat door Experience:
Misschien kwam je de verkeerde tegen.

Ik ben naar diverse bruiloften geweest die ook Anasheed banden had maar die meiden deden het wel op een normale manier. Niemand 'swingde' mee. Maar luisterde aandachtige naar de prachtige stemmen die de heilige verzen voor las.



Jah, ik scheer natuurlijk niet iedereen over dezelfde kam. ik weet dat er dames zijn die het wel goed doen.. Maar toch.. vind het erg jammer dat het wel zo gebeurt. Het is net als bij ons hier in de moskee. Het is een meeting in plaats van normaal het gebed te volgen. Die vrouwen nemen ruim hun plaats en gaan zitten kletsen ( ervaring tijdens de ramadan) op een gegeven moment ben ik niet meer geweest. Zo overvol, geen raam die open kan, vrouwen die babys mee nemen en niet bezig zijn met het gebed !! vreselijk !!

20-02-2008, 01:40

Citaat door Lynn:
Jah, ik scheer natuurlijk niet iedereen over dezelfde kam. ik weet dat er dames zijn die het wel goed doen.. Maar toch.. vind het erg jammer dat het wel zo gebeurt. Het is net als bij ons hier in de moskee. Het is een meeting in plaats van normaal het gebed te volgen. Die vrouwen nemen ruim hun plaats en gaan zitten kletsen ( ervaring tijdens de ramadan) op een gegeven moment ben ik niet meer geweest. Zo overvol, geen raam die open kan, vrouwen die babys mee nemen en niet bezig zijn met het gebed !! vreselijk !!

Ja, met laatste kan ik inderdaad over mee praten.

Ben toen ook geweest naar de moskee en precies hetzelfde verhaal als jou. Echt schande.

20-02-2008, 01:41



Citaat door Experience:
Ja, met laatste kan ik inderdaad over mee praten.

Ben toen ook geweest naar de moskee en precies hetzelfde verhaal als jou. Echt schande.



gewoon geen adab Marktplaats .. en dan zogenaamd hysterisch huilen .. InschaAllah zullen ze het lichtje zien branden ..

20-02-2008, 20:46

Citaat door Lynn:
gewoon geen adab Marktplaats .. en dan zogenaamd hysterisch huilen .. InschaAllah zullen ze het lichtje zien branden ..

Ameen