Bekijk volle/desktop versie : Tegenfilm Wilders



Pagina's : [1] 2

20-02-2008, 01:12
http://www.nu.nl/news/1441170/52/Tegenfilm_Wilders_beleeft_internetpremi%E8re.html


20-02-2008, 01:17


Zwakke film hoor

Maar die actie met die demonstratie is zo hard hahahaha

Ik heb echt gelachen.

Weg met Rechts!

20-02-2008, 01:23

Citaat door Narutard2:
Zwakke film hoor

Maar die actie met die demonstratie is zo hard hahahaha

Ik heb echt gelachen.

Weg met Rechts!


Zwakke ? ik heb nog geen tegen film gezien om te beoordelen maar vind het wel goed van de jongen dat hij beada iets terug doet.

wat ik graag zou zien is een film die wilders vergelijkt met hitler hoe hitler is begonen en om gegaan met de joden ,ik heb het gevoel dat het wel gaat heerleven weer maar dan wilders met moslims.

20-02-2008, 01:27
Ik heb de tegenfilm gezien en heb me wel goed vermaakt en veel gelachen. Vooral bij die demonstratie zo wreeeeedd.

20-02-2008, 01:29



Citaat door ahmed11:
Zwakke ? ik heb nog geen tegen film gezien om te beoordelen maar vind het wel goed van de jongen dat hij beada iets terug doet.

wat ik graag zou zien is een film die wilders vergelijkt met hitler hoe hitler is begonen en om gegaan met de joden ,ik heb het gevoel dat het wel gaat heerleven weer maar dan wilders met moslims.

Met zwak bedoel ik dat hij er wat meer over had kunnen vertellen. Had van mij wat langer gemogen.

De actie dat hij bush belt is trouwens ook grappig xD

wejow die demonstratie... mensen waren gewoon still. killer actie

20-02-2008, 01:34
Ik vind hem wel grappig die filmpje van wilders. Kan amsterdam west eindelijk een keer opgeschoond worden.

20-02-2008, 01:35

Citaat door Narutard2:
Met zwak bedoel ik dat hij er wat meer over had kunnen vertellen. Had van mij wat langer gemogen.

De actie dat hij bush belt is trouwens ook grappig xD

wejow die demonstratie... mensen waren gewoon still. killer actie
Die Wilders aanhangers stonden gewoon met open mond te kijken.

1 TURK heeft tientallen wilders aanhangers gewoon LIVE voorschut gezet,

20-02-2008, 01:44

Citaat door Oujda_SEC_sec:
Die Wilders aanhangers stonden gewoon met open mond te kijken.

1 TURK heeft tientallen wilders aanhangers gewoon LIVE voorschut gezet,

Waar heb dat 1 turk dan gedaan? Bij filmpie van heer wilders? Ik geen wilders aanhanger zijn en toch bij de 1 TURKie turk verbaasd zijn.

20-02-2008, 01:50

Citaat door Laszlo:
Waar heb dat 1 turk dan gedaan? Bij filmpie van heer wilders? Ik geen wilders aanhanger zijn en toch bij de 1 TURKie turk verbaasd zijn.
Moeilijk he typen, als jou nou de tegenfilm heb bekeken dan weet je wat ik bedoel pisnicht.


Enneuh respect voor die TURK,

20-02-2008, 01:51

Citaat door Oujda_SEC_sec:
Die Wilders aanhangers stonden gewoon met open mond te kijken.

1 TURK heeft tientallen wilders aanhangers gewoon LIVE voorschut gezet,


Het is een FILM, geloof niet alles wat je ziet.

Verder natuurlijk een beetje krom, een tegenfilm maken over een film die nog niemand gezien heeft.

20-02-2008, 01:54

Citaat door ZielBroeder:
Het is een FILM, geloof niet alles wat je ziet.

Verder natuurlijk een beetje krom, een tegenfilm maken over een film die nog niemand gezien heeft.
Dat journaal gedoe van 2015 heb je wel gelijk in.

Maar die demonstratie, heeft ie gewoon geflikt. En die aanhangers van dat domblondje stonden met open mond te kijken...........

20-02-2008, 01:58
Ik vond het maar een hoop flauwekul. Beetje op de man spelen en verder niets.

Ik verwacht dat de film van gekke Geertje wel wat meer inpact zal gaan hebben.

20-02-2008, 02:00



Citaat door Oujda_SEC_sec:
Moeilijk he typen, als jou nou de tegenfilm heb bekeken dan weet je wat ik bedoel pisnicht.


Enneuh respect voor die TURK,

Jij krijg één spiegeltje als jij vertel waar die filmpje van Wilders te zien is. En een flesje met vuurwater natuurlik.

20-02-2008, 02:32
Ik zou het best vet vinden als wilders op de proppen zou komen met een natuurfilm en op het laatst heel droog zou zeggen. Dit alles is niet mede mogelijk gemaakt door allah want de koraan is stout.


-fin-

(de droogtegraad van mijn humor overtreft alle droogtes woestijnen en erosies)

20-02-2008, 02:36
soms als ik aan wilders denk, denk ik krijg de tering en andere keren als ik aan wilders denk, denk ik krijg de konker en vaker als ik aan wilders denk denk ik waarom denk ik aan wilders en heel soms denk ik dan weer was ik maar een kapper

Pagina's : [1] 2