Bekijk volle/desktop versie : Je denkt de andere te straffen en pijn te doen.



Pagina's : [1] 2 3

19-02-2008, 19:47
Maar ondertussen lijdt jij misschien meer dan de andere.
Je zou je toch goed moeten voelen omdat je de andere daar hebt waar je hem wilde hebben, maar waarom voel jij je dan zo rot van binnen?

19-02-2008, 19:49


Omdat je stiekem toch nog veel om die persoon geeft en als hij pijn lijdt, dan lijd jij ook...

19-02-2008, 19:52

Citaat door ZonZeeStrand:
Omdat je stiekem toch nog veel om die persoon geeft en als hij pijn lijdt, dan lijd jij ook...


zou dat het zijn?

19-02-2008, 19:52

Citaat door Lella_Najat:
heb jij de autoriteit te straffen? Ik dacht dat alleen Allah swt dat had. Logisch dat je je zo voelt.


overdrijf niet zo we hebben het hier over iets simpels

19-02-2008, 19:54



Citaat door candycan:
zou dat het zijn?


Zeker van... Je kan niet zomaar stoppen met om iemand te geven...
Het zijn net de personen van wie je houdt, waarbij het pijn doet als zij lijden..

19-02-2008, 19:55

Citaat door Lella_Najat:
Zo simpel is het niet. Er zit denk ik wel een kern van waarheid in.



Heel diep misschien...Maar het gaat hier niet om straffen van Allah swt...
Trouwens als ik mijn neefje van 5 jaar een kwartier in de hoek laat staan omdat hij stout was, dan straf ik hem toch ook...Of niet?

19-02-2008, 19:55

Citaat door Lella_Najat:
Zo simpel is het niet. Er zit denk ik wel een kern van waarheid in.



Ik heb het over een simpele ruzie tussen o.a. 2 geliefden, niet moord of iets in die trant.

19-02-2008, 19:56

Citaat door ZonZeeStrand:
Zeker van... Je kan niet zomaar stoppen met om iemand te geven...
Het zijn net de personen van wie je houdt, waarbij het pijn doet als zij lijden..

Maar jij bent de veroorzaker van zijn pijn en dan?

19-02-2008, 20:03

Citaat door candycan:
Maar jij bent de veroorzaker van zijn pijn en dan?


Ik weet niet hoe de situatie juist in elkaar zit maar zal mijn best doen:

Dan ligt het aan jou.. Je probeert alles wat in je macht ligt om het weer goed te maken... Dan verzacht je de pijn, waarna die uiteindelijk helemaal zal verdwijnen.
Of datgene wat hem pijn doet moet uit zijn leven verdwenen, maar dat zou betekenen dat jij dus uit zijn leven moet verdwijnen en zo ver laat je het vast niet komen

Weet je, het is simpel. Ik weet niet of jij wat verkeerds hebt gedaan ofzo, maar het probleem van de mens in deze maatschappij is dat hij veeeel te koppig is geworden, waardoor hij de kansen van zijn leven laat gaan. Zet die verdomde trots even opzij, het zal je meer opbrengen dan koppig blijven doen...

19-02-2008, 20:03

Citaat door candycan:
Maar ondertussen lijdt jij misschien meer dan de andere.
Je zou je toch goed moeten voelen omdat je de andere daar hebt waar je hem wilde hebben, maar waarom voel jij je dan zo rot van binnen?



omdat je van hem houd meid...en omdat je hem diep van binnen geen pijn wilt doen

19-02-2008, 20:06

Citaat door ZonZeeStrand:
Ik weet niet hoe de situatie juist in elkaar zit maar zal mijn best doen:

Dan ligt het aan jou.. Je probeert alles wat in je macht ligt om het weer goed te maken... Dan verzacht je de pijn, waarna die uiteindelijk helemaal zal verdwijnen.
Of datgene wat hem pijn doet moet uit zijn leven verdwenen, maar dat zou betekenen dat jij dus uit zijn leven moet verdwijnen en zo ver laat je het vast niet komen

Weet je, het is simpel. Ik weet niet of jij wat verkeerds hebt gedaan ofzo, maar het probleem van de mens in deze maatschappij is dat hij veeeel te koppig is geworden, waardoor hij de kansen van zijn leven laat gaan. Zet die verdomde trots even opzij, het zal je meer opbrengen dan koppig blijven doen...



Ik bedoel meer van je hebt ruzie, hij probeert het goed te maken, maar jij negeert dat. Je merkt dat hij daardoor pijn heeft, dan zou je blij moeten zijn omdat je hem straft, maar eigenlijk voel jij je net zo rot of misschien nog rotter dan hij.

19-02-2008, 20:06

Citaat door rabatia,ikram:
omdat je van hem houd meid...en omdat je hem diep van diepen geen pijn wilt doen



wat ben jij een wijs meisje

19-02-2008, 20:07



Citaat door haatsmurf1:
wat een mooi verhaal...


wanneer komt deel 2 ?



Dit is deel 2, deel 1 was gisteren, wel bij blijven haatsmurf

19-02-2008, 20:09

Citaat door candycan:
wat ben jij een wijs meisje



sorry voor mijn type fout maar je zag vast wel al dat er binnen moest staan

en dankje meid...

19-02-2008, 20:11

Citaat door candycan:
Ik bedoel meer van je hebt ruzie, hij probeert het goed te maken, maar jij negeert dat. Je merkt dat hij daardoor pijn heeft, dan zou je blij moeten zijn omdat je hem straft, maar eigenlijk voel jij je net zo rot of misschien nog rotter dan hij.


Dat bedoel ik net, hoe kan je nu blij zijn als iemand waarvan je houdt pijn lijdt...Is onmogelijk...

En nogmaals, je trots opzij zetten, door hem niet te negeren, levert je vast heel wat meer op

Tenzij hij serieus wat heeft mispeuterd

Pagina's : [1] 2 3