Bekijk volle/desktop versie : Het goedmaken is een kunst, die maar weinig mensen verstaan.



19-02-2008, 19:44
Hij is boos jij bent boos, vind dan de juiste timing om het goed te maken..

Je kent dat wel dat je heel boos bent en dat de andere naar je toekomt om het goed te maken, maar jij bent nog zo boos dat je niks wil horen of zien. En die momenten heeft de andere dan ook, dat jij het goed wilt maken maar het voor de andere het verkeerde moment is. Op dat soort momenten heerst woede en goedmaken lukt niet.

Wie hier kent de kunst van het goed maken?

19-02-2008, 19:47


Ik ben een dramaqueen als het gaat om goed maken. Ik praat niet,kijk niet, negeer je,neem geen tel op helemaal niks. En als het na maanden nog niet goed is dan ben ik meestal degene die het goed maakt.

19-02-2008, 19:48
Ik ben ook een dramaqueen, maar ik krijg het altijd voor elkaar dat hij het als eerste goed maakt met de juiste timing.

19-02-2008, 19:53

Citaat door MievrouFatoshj:
Ik ben een dramaqueen als het gaat om goed maken. Ik praat niet,kijk niet, negeer je,neem geen tel op helemaal niks. En als het na maanden nog niet goed is dan ben ik meestal degene die het goed maakt.



OMG, ik dacht dat ik alleen was maar er zijn er meer

19-02-2008, 19:54



Citaat door Mar0ekkaas:
Ik ben ook een dramaqueen, maar ik krijg het altijd voor elkaar dat hij het als eerste goed maakt met de juiste timing.

hoe krijg jij het voor elkaar dat hij het goed maakt?

19-02-2008, 19:58

Citaat door candycan:
hoe krijg jij het voor elkaar dat hij het goed maakt?



Door goede gesprekken te hebben met hem wanneer het goed is en hem daarbij duidelijk laten merken hoe ik met hem omga als we ruzie hebben. Denk ik..