Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overig POEMS Deel II

Pagina's : [1] 2 3

Safira75
04-09-2002, 16:29

Er was al een poems afdeling/topic...maar die was zoooo vol en je weet het he VOL=VOl :D:D Dus hierbij een nieuwe.... zet je mooie gedichten maar hier neer..of je grappige...of je maffe...of je ...nou ja, je snapt het wel:D

Safira75
04-09-2002, 16:31
om te beginnen...de laatste gedachtenkrokel van mij: catgeorie maf: In mijn hart heb ik bezoek ik heb ze nooit gevraagd Om te wonen in mijn geest Zij hebben mij belaagd Uit angst en vrees is nu geboren een hele nieuwe telg Wantrouwen is het kind genoemd. Hij leeft nu in mijzelf Elke daad, ieder gebaar aan dit kind ontkom je niet Wantrouwen mist niet 1 nuance In hetgeen hij ziet En als een echte baby Wordt hij door zijn ma gevoed Samen met zijn vader “vrees” Houdt “angst” het kindje zoet Ik hoop dat zij vertrekken De ouders en het kind De familie doet ons beide kwaad Maar is vooral mij niet goed gezind Misschien kun jij me helpen Woont vertrouwen soms bij jou? Ik ben haar namelijk kwijtgeraakt Die lieve, zachte vrouw Mocht je haar ooit zien Stuur haar dan naar mij toe Ik ben de slapeloze nachten Met de familie “angst” en “vrees” echt MOE :D

Safira75
04-09-2002, 18:56
Origineel gepost door Sophialaaroussi Safira ik herken mijzelf in jouw gedicht, chapeau mademoiselle :D ik heb er ook eentje wat is het lot? Volgens mij is het 1 groot complot waarom wordt dit aan ons gegeven? Bepaalt dit lot dan ons leven? Laat mijn toekomst in het ongewisse Over mijn lot kan ik toch niet beslissen. Peace and love sophia hola sophia (is dat j eechte naam? mooie naam!) mooi gedicht over het lot...!!!! thanks!

Safira75
04-09-2002, 19:08
Origineel gepost door Sophialaaroussi Dit is niet mijn echte naam maar inshallah gaat mijn eerste dochter zo heten. Prachtige naam echt! Ik zat te denkne he...misschien kunnen we een wekelijks - thema bedenken...dan kunnen de dichters op het forum hun talenten erop loslaten...wat vindt gij?:)

Safira75
04-09-2002, 19:17

ok nou ik moet weer aan het werk, dus moet zelf zo weg... even denken wat kan het onderwerp zijn... internet....:) niet erg diepzinnig...maar we zitten er nogal 's op...dus tegenwoordig ook een onderdeel van het leven.....

Safira75
05-09-2002, 10:12
JAAAAAAAAAAAAAA die is LEUK okokokokok Ik kom eraan met 1.....

Safira75
05-09-2002, 10:43
I’ve been around the world today and all because of you I’ve visited great temples and met some new friends too Africa and Asia I’ve been there virtually I’ve seen the rocky mountains And others have seen me You’ve broadened my horizon And helped me find free songs You’ve given me a pass-time You’ve taken me along To learn about all living things Ech day a new idea Each day a new adventure I travel without fear To you goes out a big hooray All the praise someone can get Addictive though you can be me friend You are the world wide web

Safira75
05-09-2002, 12:15
ik vind hetvaak juist in het Nederlands moeilijker...nederlands heeft moeilijkere woorden om op te rijmen...minder mogelijkheden:)

Safira75
05-09-2002, 12:23
Origineel gepost door fardou Kristallen tranen kruipen over mijn wang De woede en het verdriet, zei maken mij bang Bang voor datgene dat ik nog moet leren kennen De onzekerheid pijnigt mij Onstervelijk lijkt zij Maar ooit zal ik die pijn overwinnen! heel erg mooi!!!! Kun je er ook eentje maken over het thema: Internet:) Maar echt mooi !!

Safira75
05-09-2002, 12:29
coool!!! thanks! ik wacht af :)

Safira75
05-09-2002, 12:51
Origineel gepost door fardou INTERNET Communiseren doen we allemaal Tegenwoordig gebeurt dat digitaal Iedereen in contact met elkaar Het is echt onvoorstelbaar kletsen,plezier maken,shoppen, Soms kun je gewoon niet meer stoppen Internet is voor iedereen Dus 1 ding hebben wij allen gemeen!! ps.het is niet echt goed, maar ik ben nu op mijn werk en heb niet zo veel tijd om goed na te denken. Die van jullie zijn trouwens erg leuk!! die is LEUK man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!1

Safira75
05-09-2002, 12:56
ja dat vraag ik me ook af: internet is toch niet zo'n moeilijk thema:) niet alles moet over liefde gaan- al is dat wel het makkelijkst om over te dichten denk ik:)

Cina
05-09-2002, 17:50

Internet.... Van beeldscherm naar beeldscherm Van de monitor naar de buis Op de tv ben ik te gast Internet is mijn tweede huis Schrijven zonder inkt Spreken zonder geluid Zien zonder te zien Soms er even tussenuit Een onzichtbare lijn Die je verbind met alle landen Internet is het mooiste eiland Om elke dag in te stranden :D Groetjes!! Cina

Safira75
05-09-2002, 18:07
Origineel gepost door Cina Internet.... Van beeldscherm naar beeldscherm Van de monitor naar de buis Op de tv ben ik te gast Internet is mijn tweede huis Schrijven zonder inkt Spreken zonder geluid Zien zonder te zien Soms er even tussenuit Een onzichtbare lijn Die je verbind met alle landen Internet is het mooiste eiland Om elke dag in te stranden :D Groetjes!! Cina MEESTERLIJK!!!!:D:D Echt waar!

Cina
05-09-2002, 18:24
Origineel gepost door Safira75 MEESTERLIJK!!!!:D:D Echt waar! Hihi...jouw thema :D You give me inspiration...:p

Pagina's : [1] 2 3