Bekijk volle/desktop versie : Vrijgezellenfeest!



Pagina's : [1] 2

19-02-2008, 10:20
A.s. zaterdag houden we voor mijn schoonzusje een (soort van) vrijgezellenfeestje. Nu wil ik graag een cadeautje voor haar kopen maar ik weet gewoon niet wat ik voor haar kan halen. Parfum, lingerie of cadeaubonnen zijn uitgesloten (is ook niet echt origineel) en na veel piekeren ben ik er nog steeds niet uit

Kunnen jullie mij helpen met suggesties?? Het mogen meerdere dingen zijn en ik heb best een ruim budget.

19-02-2008, 10:24


ik heb met mijn vrijgezellenfeest hele mooie witte fotoboeken gekregen voor de fotos van Henna, een boek waar iedereen twee blaadjes vol had geschreven en een foto van iedereen met mij................dat was echt geweldig lief cadeau.....
je kunt haar ook een dagje sauna etc geven voor de bruiloft even lekker ontspannen
of een mooie kristallen vaas laten graveren met hun initialen en datum bruiloft zo iets???

19-02-2008, 10:31
die lamp van Philips, die ronde met vershillende kleuren lijkt me heel leuk om te hebben en stijlvol.

een espresso-apparaat, goeie

complete set badlakens, incl. badjassen etc. kan ook flink aantikken maar dan heb je wel wat

een tegoedbon voor een dagje relaxen na het trouwen is zeker leuk

19-02-2008, 10:47

Citaat door noona:
die lamp van Philips, die ronde met vershillende kleuren lijkt me heel leuk om te hebben en stijlvol.

[B]een espresso-apparaat, goeie
complete set badlakens, incl. badjassen etc. kan ook flink aantikken maar dan heb je wel wat

een tegoedbon voor een dagje relaxen na het trouwen is zeker leuk[/B]

die kosten vanaf vierhonderd euro zo een vriendin wil ik ook.....een goeie espresso app

19-02-2008, 10:48


Ja te goed bon voor dagje sauna ofzo is leuk, of een beauty arrangement zoiets

19-02-2008, 11:31

Citaat door Gypsymeid:
Ja te goed bon voor dagje sauna ofzo is leuk, of een beauty arrangement zoiets


Ik wil het liefs geen bonnen geven omdat die meestal in een lade verdwijnen (Ik heb nu nog voor een paar honderd euro aan bonnen liggen variërend van parfum tot overnachtingen etc) en t is ook niet echt persoonlijk.

Hebben jullie nog andere suggesties?

19-02-2008, 11:33
ik zou n cadeau kopen in t thema van t feest...niet meer dan logisch

19-02-2008, 11:39

Citaat door Cubica:
ik zou n cadeau kopen in t thema van t feest...niet meer dan logisch


Zou ik ook gedaan hebben als er een specifiek thema was.....

19-02-2008, 11:41

Citaat door Sterrenmunt:
Zou ik ook gedaan hebben als er een specifiek thema was.....


thema is vrijgezellen

19-02-2008, 11:44

Citaat door Cubica:
thema is vrijgezellen



en wat voor cadeaus passen daar dan volgens jou bij?

19-02-2008, 22:37

Citaat door Sterrenmunt:
en wat voor cadeaus passen daar dan volgens jou bij?


thema: overgang van vrijgezellin tot aan getrouwde vrouw

kado: make-up, massageolie....condooms, glijmiddel

noem t maar op

19-02-2008, 22:40
All you can drink Starmint!

19-02-2008, 22:51


Maak een gewoon een mandje met alles wat nodig is voor een goed nachtleven en dan bedoel ik voor het getrouwde stel, dus geen warme pyama en een goed boek..

Maar afrodisiacs, speeltjes, massage olies, condooms, glijmiddel, geurkaarsjesvloeibare choco (ben even naam kwijt) wiphcream... whateva...

pak het mooi in et voila!

Nie zo saai, gewoon lekker gek en origineel..

Ik was er blij mee toen ik t kreeg... en hij ook

M3a salama,
Latifa

20-02-2008, 09:17

Citaat door Maghrebiya:
Maak een gewoon een mandje met alles wat nodig is voor een goed nachtleven en dan bedoel ik voor het getrouwde stel, dus geen warme pyama en een goed boek..

Maar afrodisiacs, speeltjes, massage olies, condooms, glijmiddel, geurkaarsjesvloeibare choco (ben even naam kwijt) wiphcream... whateva...

pak het mooi in et voila!

Nie zo saai, gewoon lekker gek en origineel..

Ik was er blij mee toen ik t kreeg... en hij ook

M3a salama,
Latifa


Thanx

04-02-2010, 18:30
ff topic uppen

Zelf moet ik ook een cadeau halen geen idee wat. Nog meer andere ideën dan die hier boven zijn gegeven???

Pagina's : [1] 2