Bekijk volle/desktop versie : Onderzoek Diana: al-Fayed getuigt



18-02-2008, 21:41
Dodi was de vriend van prinses Diana. De eigenaar van het wereldberoemde warenhuis Harrods gelooft in een complottheorie.

De Britse veiligheidsdienst MI6 en prins Philip zouden achter de dood van de twee zitten. Al-Fayed bestempelde de koninklijke familie maandag als ‘Dracula's’.

Ook vertelde hij dat prinses Diana hem opbelde om te vertellen dat ze zwanger was van Dodi en dat ze bang was dat prins Philip en prins Charles van haar af wilden. Ook zouden Diana en Dodi verloofd zijn, aldus al-Fayed.

Volgens Mohammed al-Fayed zou de koninklijke familie niet met het idee kunnen leven dat de moeder van de toekomstige koning met een moslim zou trouwen. Al-Fayed heeft al tevergeefs geprobeerd prins Philip en koningin Elizabeth te laten getuigen. Zijn complottheorie is ernstig onder vuur komen te liggen. Diana's voormalige butler Paul Burrell zei dat het onmogelijk was dat Diana zou zijn vermoord in opdracht van de koninklijke familie. Verder heeft onderzoek uitgewezen dat de chauffeur, Henri Paul, te veel had gedronken. Dit meldt volkskrant.nl

20-02-2008, 10:30


ik ben het eens met die man. ik bedoel wie zou nou toestaan dat er een moslim halfbroer/halfzus van een troonopvolger komt.

wat heeft dat voor gevolgen voor de diana aanhangers. zou diana ook het geloof van haar kind kiezen en zou dan ook het engelse volk dan ook voor de islam kiezen.

alleen het idee al is genoeg om haar samen met haar verloofde uit de weg te ruimen.

20-02-2008, 11:09
zou wel waar kunnen zijn ik geloof in zijn verhaal.