Bekijk volle/desktop versie : m.nl is slecht voor de jongeren, het stimuleert tot het aangaan van relaties



Pagina's : [1] 2

18-02-2008, 20:03
en het beschouwen van de Islaam als een leer zonder regels

dan hebben we het nog niet over de pm's die heen en weer vliegen tussen de jongeren onderling,

maar in elke topic zien we dat meisjes hun best doen om leuk gevonden te worden door mannelijke leden.

Deze site leidt niet alleen tot verdervelijkheid van onze jongeren maar ook tot een principeleloze marokkaanse jongeren die hun achtergrond, geloof en eer vergoochelen.

18-02-2008, 20:06


nee joh je hebt hersens je kunt denken wat stimuleren?? ik loop mijn eigen weg en leg mijn eigen tegels

18-02-2008, 20:09

Citaat door Mimisch:
nee joh je hebt hersens je kunt denken wat stimuleren?? ik loop mijn eigen weg en leg mijn eigen tegels



er zijn idd standvastige leden maar ook leden die volgen wat de grote saitan m.nl ze voorschotelt

18-02-2008, 20:10
Gij hebt gesproken meid!

18-02-2008, 20:19



Citaat door zazaia:
en het beschouwen van de Islaam als een leer zonder regels

dan hebben we het nog niet over de pm's die heen en weer vliegen tussen de jongeren onderling,

maar in elke topic zien we dat meisjes hun best doen om leuk gevonden te worden door mannelijke leden.
Deze site leidt niet alleen tot verdervelijkheid van onze jongeren maar ook tot een principeleloze marokkaanse jongeren die hun achtergrond, geloof en eer vergoochelen.


Hier ben ik het niet mee eens?
En hoe kun je dit dan zien? maar in elke topic zien we dat meisjes hun best doen om leuk gevonden te worden door mannelijke leden.

18-02-2008, 20:20
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens.
En bekijk dingen eens van de goede kant.

Er zijn hier heeel veel positieve dingen. Je wordt aan het geloof herinnerd,
mensen proberen elkaar te begrijpen en te helpen.
Zonder dat we elkaar kennen.

Soms is het makkelijker om met vreemden te praten dan met iemand die je kent.

18-02-2008, 20:21
Sorry maar ik ga toch nog even door.

Het perfecte bestaat niet, begrijp dit en ga er niet naar op zoek.
Maar wees blij met de goede dingen die er zijn.

18-02-2008, 20:24
Er zit gewoon wat in..

PUNT.

18-02-2008, 20:27

Citaat door Bitanem:
Hier ben ik het niet mee eens?
En hoe kun je dit dan zien? maar in elke topic zien we dat meisjes hun best doen om leuk gevonden te worden door mannelijke leden.



Hier ben ik het juist wel mee eens,

Sommige meiden doen zó hun best om leuk gevonden te worden, triest.

18-02-2008, 21:13

Citaat door Bitanem:
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens.
En bekijk dingen eens van de goede kant.

Er zijn hier heeel veel positieve dingen. Je wordt aan het geloof herinnerd,
mensen proberen elkaar te begrijpen en te helpen.
Zonder dat we elkaar kennen.

Soms is het makkelijker om met vreemden te praten dan met iemand die je kent.



het is niet erg om topic's te openen om over een bepaald onderwerp te praten, maar het moet niet iets goedkeuren wat fout is

18-02-2008, 21:21
Liever dat ze hier virtueel gaan 'flirten' dan dat ze dat op straat doen. En de verdorven mens is verdorven, of hij/zij nou rondhangt op m.nl of op straat. Maakt niet uit.

18-02-2008, 21:26

Citaat door SpaanseVlieg:
ja daarom hebben moslims/moslima's hier weinig te zoeken.


deze site is gesubsidieerd door de nederlandse overheid met als bedoeling de jongeren nog sneller te laten intergreren


zie dat sticky onderwerp maar.

1 zwimpie marokkaan met ze rode wijn en gay stemmetje

en dan nog het onderwerp

maagdelijkheid moet bespreekbaar kunnen zijn........








als m.nl dit soort topics niet plaats moeten ze hun subsidie weer inleveren




Kuffar proberen onze godsdienst af te pakken met behulp van onze eigen broers en zusters,

Ik zeg dat we er tegen moeten strijden, en dat is niet door middel van de site niet meer te bezoeken, maar door onze standvastigheid te laten zien door topic's te openen die onze Dien versterken en de zwakken naar onze kant trekkken

18-02-2008, 21:28



Citaat door Maghrabia_Manal:
Liever dat ze hier virtueel gaan 'flirten' dan dat ze dat op straat doen. En de verdorven mens is verdorven, of hij/zij nou rondhangt op m.nl of op straat. Maakt niet uit.




een verdorven mens moet een kans krijgen om te zien dat er ook een leven is zonder verdorvenheid

de meeste zusters die deze site bezoeken, zijn nog zoekend en weten niet welke pad ze moeten bewandelen, ik zeg dat we heb moeten helpen om het juiste pad te kiezen door hen het goede voorbeeld te geven

18-02-2008, 21:32

Citaat door zazaia:
en het beschouwen van de Islaam als een leer zonder regels

dan hebben we het nog niet over de pm's die heen en weer vliegen tussen de jongeren onderling,

maar in elke topic zien we dat meisjes hun best doen om leuk gevonden te worden door mannelijke leden.

Deze site leidt niet alleen tot verdervelijkheid van onze jongeren maar ook tot een principeleloze marokkaanse jongeren die hun achtergrond, geloof en eer vergoochelen.


Dan is m.nl niet slecht.. maar zijn de jongeren verkeerd bezig.. en horen zij hier niet!

18-02-2008, 21:35
Je bent toch zelf dom als je je laat beinvloeden door andere mensen, als het hier niet zou zijn zouden ze wel op straat meelopen met de rest. Beter hier stoere praatjes wat in 99 % het geval is dan in het echte leven

Pagina's : [1] 2