Bekijk volle/desktop versie : je man zit thuis....



Pagina's : [1] 2

18-02-2008, 09:49
slm.

Dames, wat vinden jullie ervan als je man niet werkt, maar gw. gezellig met jou thuis zit?

Mijn, moeder vind het helemaal niks...mijn vader heeft een paar weken zich ziek gemeld en is morgen weer gaan werken.
Nou, mijn moeder die is zoooooooooo blij...ze zat echt te dansen toen die vanmorgen vertrok

Ik vroeg haar waarom ze het niet leuk vond dat hij thuis zat...want hij is juist heel lief voor
Ze, zei ..als je man 24 uur thuis zit dan kan je niet vrij voelen, het lijkt net of je vast zit met touw

Dus, pa is aan het werk en ma is de banana dans aan het doen

En, nu jullie

18-02-2008, 09:51


Meskien, die vaders. Mijn vader is een dag uit te houden thuis maar langerrrrrrrrrrr, dan word je gek. En hij gaat binnekort inchallaaaaaaah met pensioen, meskien, na 50 jaar non-stop werken verdient hij het echt, maar even kijken hoe dat dan gaat lopen thuis.

18-02-2008, 09:52
lijkt me echt erg een man de hele dag thuis

18-02-2008, 09:58

Citaat door moslima_b:
slm.

Dames, wat vinden jullie ervan als je man niet werkt, maar gw. gezellig met jou thuis zit?

Mijn, moeder vind het helemaal niks...mijn vader heeft een paar weken zich ziek gemeld en is morgen weer gaan werken.
Nou, mijn moeder die is zoooooooooo blij...ze zat echt te dansen toen die vanmorgen vertrok

Ik vroeg haar waarom ze het niet leuk vond dat hij thuis zat...want hij is juist heel lief voor
Ze, zei ..als je man 24 uur thuis zit dan kan je niet vrij voelen, het lijkt net of je vast zit met touw

Dus, pa is aan het werk en ma is de banana dans aan het doen

En, nu jullie



Moet er niet aandenken... Tenzij we een Riante Villa aan de kust hebben

18-02-2008, 10:23



Citaat door Miss_Magrebia:
Moet er niet aandenken... Tenzij we een Riante Villa aan de kust hebben

hahaha

18-02-2008, 10:54
ik heb zo mijn eigen ritme ontwikkeld en als hij dan ineens 24 uur thuis zit dan is je hele ritme naar de klote.

en daarbij is mijn man ook nog eens een klit. waar ik naar toe ga moet hij mee en vica versa.

ik hou ook van bliksem bezoekjes naar mijn ouders die achter mij wonen.

en krijg ik dan te horen je hebt ze 2 uur geleden toch gezien.

en ik wi-p elke keer dat ik een pauze heb even bij pa en ma binnen om te kijken hoe het met hun gaat.

en als hij thuis is dan mag ik blij zijn als ik aan 1 keer toe kom.

18-02-2008, 11:15
mijn man was geopereerd en hij zat thuis

wekenlang
op een gegeven moment ging ik maar weg in de avond, ik liet alles binnen handbereik voor hem drinken etc en ik ging ervandoor

18-02-2008, 11:31

Citaat door noonah:
mijn man was geopereerd en hij zat thuis

wekenlang
op een gegeven moment ging ik maar weg in de avond, ik liet alles binnen handbereik voor hem drinken etc en ik ging ervandoor






mijn man was 4 maanden ziek door een knieblessure....whaaaaaaa ik dacht ook wanneer is het nou over dan kan die weer aan het werk...ik werd gek..hij was toen afhankelijk van mij..ik moest hem naar zn vrienden rijden en weer ophalen ....ik werd helemaaal

18-02-2008, 11:33
tis dat ik ook 40/50 uur per week werk, maar stel voor ik zit thuis en mijn man ook? rwinaaaaaaaaaaaaaaa moet er niet aan denken hahahahah

18-02-2008, 12:18

Citaat door Dreaming_lady:
[/B]





mijn man was 4 maanden ziek door een knieblessure....whaaaaaaa ik dacht ook wanneer is het nou over dan kan die weer aan het werk...ik werd gek..hij was toen afhankelijk van mij..ik moest hem naar zn vrienden rijden en weer ophalen ....ik werd helemaaal

mijn man had ook een knieblessure daar moets ie aan geopereerd worden

nee hij bleef wel thuis hij ging overdag gewoon werke en in de avond bleef ie thuis terwijl hij normaal ind e avond traint of weggaat met vrienden enzo ,

ik werd helemaaal gek

18-02-2008, 13:48
oke, dames dus mijn moeder is niet de enige die die zich vrij voelt als haar man werkt


ik loop vandaag haar de hele morgen ermee te plagen....
net zei ze nog "ewa safi...heeft je vader jou ingehuurd om zijn plaats in te nemen of zo


nou, ma en alle andere dames wiens man op het werk is...kom de dans vloer op, we gaan het vieren (sorry pa )

18-02-2008, 13:52

Citaat door moslima_b:
slm.

Dames, wat vinden jullie ervan als je man niet werkt, maar gw. gezellig met jou thuis zit?

Mijn, moeder vind het helemaal niks...mijn vader heeft een paar weken zich ziek gemeld en is morgen weer gaan werken.
Nou, mijn moeder die is zoooooooooo blij...ze zat echt te dansen toen die vanmorgen vertrok

Ik vroeg haar waarom ze het niet leuk vond dat hij thuis zat...want hij is juist heel lief voor
Ze, zei ..als je man 24 uur thuis zit dan kan je niet vrij voelen, het lijkt net of je vast zit met touw

Dus, pa is aan het werk en ma is de banana dans aan het doen


En, nu jullie


Na een paar maanden 24 uur per dag op elkaars lip is er niets gezelligs meer aan.

18-02-2008, 13:56


Hek ya wlidi. De liefde spat er echt vanaf!

Ik zit nu zelfs thuis nadat ik een auto-ongeluk heb gehad.
En ik maar de getrouwde mannen benijden, want als het hen zou overkomen, zouden ze be3da een liefdevolle vrouw hebben die ze zou kunnen verzorgen. Weer een illusie minder!

18-02-2008, 13:56
Ik Vind Het Heerlijk Als Mijn Man Thuis Zit...


MAAR JA, MISCHIEN KOMT DAT DOORDAT MIJN MAN ALTIJD HARD HEEFT GEWERKT.. 7 DAGEN PER WEEK EN 12 UUR PER DAG..

iK VIND HET GEWOON FIJN ALS HIJ THUIS ZIT.. DAN KLETSEN WE EN DOEN WE VAN ALLES SAMEN..

18-02-2008, 13:57

Citaat door Yassin_e:
Hek ya wlidi. De liefde spat er echt vanaf!

Ik zit nu zelfs thuis nadat ik een auto-ongeluk heb gehad.
En ik maar de getrouwde mannen benijden, want als het hen zou overkomen, zouden ze be3da een liefdevolle vrouw hebben die ze zou kunnen verzorgen. Weer een illusie minder!



ik denk dat ze eerder jou benijden

Pagina's : [1] 2