Bekijk volle/desktop versie : Toppunt der Triestheid...



18-02-2008, 01:31


Ex- Gouden Kooi bewoners Dennis (24) en Nadia (22) verwachten hun eerste kindje. In de Telegraaf staat vandaag een interview met de aanstaande ouders. Dat de zwangerschap niet helemaal gepland was blijkt wel uit het feit dat Dennis eerst schrok toen het zo bleek te zijn. Hij zegt: "Ik ben best geschrokken toen het bleek. Maar je moet er ook de humor van inzien. Dat kindje kan later op YouTube zien hoe hij is gemaakt. Ik geloof dat hij of zij de eerste real live baby wordt.”

Gelukkig zijn Dennis en Nadia ook in het 'echt' verliefd en niet alleen in de wereld van de Gouden Kooi. Dennis: "Nadia belde mij afgelopen november, toen we alle twee net De Kooi hadden verlaten. "Je wordt papa!’ Zij wilde de baby meteen houden. Ik moest er wel nog twee weken over nadenken. Maar nu ben ik dolverliefd, en opgewonden over haar zwangerschap. Ik heb Nadia gisteren een mooie ring gegeven. Die was eigenlijk voor Valentijnsdag, maar ik kon de verrassing niet meer bewaren. Vandaar. Het is niet zozeer een verlovingsring. Alhoewel ik wel denk dat alles ervan zal komen. We zijn nu eerst aan het uitkijken naar goede woonruimte. Nadia had net voordat we de Gouden Kooi ingingen, een appartementje in de PC Hooftstraat. Maar dat is te klein voor z’n drieën.”

Nadia moet lachen: "Ik voelde me al raar toen we nog in De Kooi zaten. Ik was misselijk, maar een zwangerschapstest wees uit dat er niks aan de hand was. Later bleek ik toch zwanger. Tja, een ongelukje. Ik ben in de Gouden Kooi op Dennis gevallen omdat hij heel zorgzaam kan zijn, maar me ook onder de duim kan houden. Dat heb ik nodig. Natuurlijk hadden we daar wel eens ruzie, maar daar zit je ook 24 uur op elkaars lip en het is ook nog een spel. Dat is nu anders.”

Voor Dennis breken er spannende tijden aan. Niet alleen zal hij over een aantal maanden vader worden maar hij begint ook een zangcarriere. Over anderhalve week komt zijn eerste single 'Laat me vrij zijn' uit.



18-02-2008, 01:33


OMG .

18-02-2008, 01:34
pff echt niet dat ik zo n lap tekst ga lezen, voor die 2 hoopjes uitwerpselen..

18-02-2008, 01:36
Als ik dat babietje was, had ik dat navelstreng om mijn nek gedraaid en mezelf gekilled

18-02-2008, 01:37



Citaat door saartje1982:
Als ik dat babietje was, had ik dat navelstreng om mijn nek gedraaid en mezelf gekilled





mie like joe

18-02-2008, 01:39

Citaat door miss_undercovah:


mie like joe


Thanx. Ik zou ook geen ander keus hebben

18-02-2008, 01:39

Citaat door saartje1982:
Als ik dat babietje was, had ik dat navelstreng om mijn nek gedraaid en mezelf gekilled


TFOE!, Echt zielig voor dat kind.,

18-02-2008, 01:40
ik zou me eigen ophangen in de baarmoeder het kind van een xxxx was

18-02-2008, 01:40

Citaat door YouTube:
TFOE!, Echt zielig voor dat kind.,


Dat kind krijgt 2 vaders En Dennis is het vrouwtje van het stelletje.

18-02-2008, 01:40
Ze zouden een verbod moeten krijgen om zich voort te planten

18-02-2008, 01:44

Citaat door gozer23:
ik zou me eigen ophangen in de baarmoeder het kind van een xxxx was


Diezelfde x....x verdiend een grote pak slaag!, als je begrijpt wat ik bedoel..


Citaat door saartje1982:
Dat kind krijgt 2 vaders En Dennis is het vrouwtje van het stelletje.


Hoe bedoel je?, was het een tweeling?/

18-02-2008, 01:45
ach laat ze toch leven, volgens mij zijn ze gelukkig met elkaar ik wens het kind veel liefde in ieder geval.

18-02-2008, 01:46



Citaat door YouTube:
Diezelfde x....x verdiend een grote pak slaag!, als je begrijpt wat ik bedoel..



Hoe bedoel je?, was het een tweeling?/


Nadia is toch ook een man. 1+1= 2

18-02-2008, 01:48

Citaat door saartje1982:
Nadia is toch ook een man. 1+1= 2


Weet ik veel! ik volg dat nooit!<

18-02-2008, 11:56
Heb nu al medelijden met het kind.