Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde VERLIEFD? ( op iemand die je niet ziet)

beldia
04-09-2002, 12:24

VERLIEFDHEID?¿ Ben jij wel eens verliefd geweest? Ik bedoel, geen normale liefde. Ben jij wel eens verliefd geweest? Ik bedoel, echt verliefd! Verliefd tot je oren. Verliefd geboren misschien. Ik weet het echt niet meer. Dit is geen normale liefde. Ik ben verliefd, dat denk ik tenminste. Slapeloze nachten, die heb ik. Met steeds de zelfde gedachten in mijn hoofd. Zijn naam, die draag ik altijd bij me. Ik ben verliefd. Ik ben gevallen op het innerlijk van een jongen. Ik ben gevallen op zijn eerlijkheid. Ik ben gevallen op zijn eigen ik. Ben ik echt verliefd? Of lijkt het alleen zo? Ik vind hem echt superaardig. Hij mij ook. Dat laat hij merken door zijn lieve woorden. Is dit echt verliefdheid? Ben ik verliefd? Zijn wij verliefd? Wat is verliefdheid eigenlijk? Ik weet dat het een heerlijk gevoel is. KAn ik het wel onderscheiden? Ik bedoel, Doe ik er wel goed aan om verliefd te zijn? Verliefd te zijn om zijn eigen ik? Een eigen ik zonder gezicht. Alleen het hart. Het hart van hem, daar ben ik verliefd op. Ik hou van hem om hoe hij is. Niet om wat hij doetof geeft. Eerlijkheid, daat draait het om. Ben ik eerlijk? Is hij eerlijk. BEn ik eerlijk als ik zeg dat ik verliefd ben? Ik ben eerlijk. Ik ben eerlijk en verliefd. Mijn hart wil ontploffen van blijheid. Heb zijn woorden na een lange tij weer kunnen lezen. Tik Tik Tik Daar gingen mijn vingers. woord na woord. Ik werd er helemaal verliefd van. Verliefd op hem. Die ik nooit zie. Die ik nooit zie en toch respecteer. Ik ben verliefd. En ik ben er trots op. Moet je wel trots zijn? Tuurlijk, ik ben trots op hem. Min lieve Mohamed. Ik hou van hem liefs, khadija KAN JE WEL VERLIEFD ZIJN OP IEMAND DIE JE NIET ZIET????

_MaJesTeiT_
04-09-2002, 12:47
Origineel gepost door beldia VERLIEFDHEID?¿ Ben jij wel eens verliefd geweest? Ik bedoel, geen normale liefde. Ben jij wel eens verliefd geweest? Ik bedoel, echt verliefd! Verliefd tot je oren. Verliefd geboren misschien. Ik weet het echt niet meer. Dit is geen normale liefde. Ik ben verliefd, dat denk ik tenminste. Slapeloze nachten, die heb ik. Met steeds de zelfde gedachten in mijn hoofd. Zijn naam, die draag ik altijd bij me. Ik ben verliefd. Ik ben gevallen op het innerlijk van een jongen. Ik ben gevallen op zijn eerlijkheid. Ik ben gevallen op zijn eigen ik. Ben ik echt verliefd? Of lijkt het alleen zo? Ik vind hem echt superaardig. Hij mij ook. Dat laat hij merken door zijn lieve woorden. Is dit echt verliefdheid? Ben ik verliefd? Zijn wij verliefd? Wat is verliefdheid eigenlijk? Ik weet dat het een heerlijk gevoel is. KAn ik het wel onderscheiden? Ik bedoel, Doe ik er wel goed aan om verliefd te zijn? Verliefd te zijn om zijn eigen ik? Een eigen ik zonder gezicht. Alleen het hart. Het hart van hem, daar ben ik verliefd op. Ik hou van hem om hoe hij is. Niet om wat hij doetof geeft. Eerlijkheid, daat draait het om. Ben ik eerlijk? Is hij eerlijk. BEn ik eerlijk als ik zeg dat ik verliefd ben? Ik ben eerlijk. Ik ben eerlijk en verliefd. Mijn hart wil ontploffen van blijheid. Heb zijn woorden na een lange tij weer kunnen lezen. Tik Tik Tik Daar gingen mijn vingers. woord na woord. Ik werd er helemaal verliefd van. Verliefd op hem. Die ik nooit zie. Die ik nooit zie en toch respecteer. Ik ben verliefd. En ik ben er trots op. Moet je wel trots zijn? Tuurlijk, ik ben trots op hem. Min lieve Mohamed. Ik hou van hem liefs, khadija KAN JE WEL VERLIEFD ZIJN OP IEMAND DIE JE NIET ZIET???? Khadija, je kan wel verliefd zijn op iemand die je niet ziet, dus het is geen schaamte, want verliefdheid is het mooiste wat een mens kan overkomen..... :Iluvu: groetjes van mij

beldia
04-09-2002, 14:27
tuurlijk is he geen schaamte. Velriefdheid is iets moois. Maar hoe kun je in godsnaam verliefd zijn op iemand die je niet ziet?? Wat ik me ook al aan het afvragen ben is of het wel verliefedheid is!.. Ja ik ben wat dat betreft erg onzeker. WIE IS ER WEL EENS VERLIEFD GEWEEST OP IEMAND DIE JE NIET ZIET!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: :verliefd: :verliefd:

arrifje
04-09-2002, 16:54
volgens mij ben je in zo'n geval vooral verliefd op een beeld dat jij zelf hebt gecreeerd.... maar ik kan het ook mis hebben hoor meid, en veeeeeeeeeeel geluk met hem :zwaai:

ffeiza
04-09-2002, 17:06

bedldia.. dat kan zekers wel hoor.. je bent verlied op zijn iinnerlijk.... geloof me dat kan;)

beldia
05-09-2002, 15:35
ejeeeej, ik weet niet zeker of het wel verliefdheid is....:(

beldia
08-09-2002, 21:56
Origineel gepost door beldia ejeeeej, ik weet niet zeker of het wel verliefdheid is....:( :Iluvu: :belgie: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Uitgeblust
08-09-2002, 22:02
Trouw is liefde die niet wijkt voor verdriet en tegenslagen trouw kan wachten en verdragen ook als alles hopeloos lijkt Trouw is liefde die het houdt ook als onbegrip haar teistert liefdeloosheid haar verbijstert trouw is echt, ze is als goud :D

MissX
08-09-2002, 22:06
uitgeblust.. verzin je die gedichtjes?? DIE ZIJN ECHT WEL PRACHTIG!!!! xxxxxxxx

Uitgeblust
08-09-2002, 22:22
Origineel gepost door MissX uitgeblust.. verzin je die gedichtjes?? DIE ZIJN ECHT WEL PRACHTIG!!!! xxxxxxxx dank je lieverd, als gedichtjes je passie en hobby zijn gaat het vanzelf MissX je bent een kanjer hier ook wat woorden voor jou en al klinkt het dan wat raar zeg ik toch ik hou van jou Bijna alles schrijf ik zelf of doe met iemand samen Maar er zijn er hier genoeg die het kunnen beamen Schrijven is niet moeilijk alles kun je leren moet je woordjes zoeken en vanzelf leren Als je net als Cina en ik Het ook dagelijks doet Zul ik binnenkort vast zeggen MissX ... wat ben jij ook goed :D :zwaai:

MissX
15-09-2002, 17:11
nee echt niet.. jij kan het echt goed! waarom doe je er niets mee? je kan toch in een boekje schrijven?

Uitgeblust
16-09-2002, 08:47
Origineel gepost door MissX nee echt niet.. jij kan het echt goed! waarom doe je er niets mee? je kan toch in een boekje schrijven? Salaam Mijn Tijger zegt dat ook zo vaak. Ik weet het niet, bang misschien of de teleurstelling dat ik word afgewezen. Ook vind ik mezelf niet goed genoeg, vooral als ik gedichtjes van Cina lees zakt echt de moed in mijn schoen. Misschien moet ik de stap maar eens nemen je zet me in ieder geval aan het denken, dank je. Beslama

Kifaya
16-09-2002, 09:07

Origineel gepost door Saida Khadija, je kan wel verliefd zijn op iemand die je niet ziet, dus het is geen schaamte, want verliefdheid is het mooiste wat een mens kan overkomen..... :Iluvu: groetjes van mij als het wederzijds is wel :traan1: