Bekijk volle/desktop versie : Ik dacht dat ik met hem zou trouwen



17-02-2008, 22:07
maar de slet heeft hem

17-02-2008, 22:11



Citaat door saraGLOSSY:
maar de slet heeft hem


Hoezo?

17-02-2008, 22:14

Citaat door saraGLOSSY:
maar de slet heeft hem



hield ie niet genoeg van jouw dan

17-02-2008, 22:15

Citaat door Stilletjes_:
Let op je taalgebruik.



ehm zegt iemand die sletjes in zijn ondertekening heeft

17-02-2008, 22:16


Als het niet jou maktab is heb er vrede mee en zeg Alhamdoeillaah

17-02-2008, 22:19

Citaat door wappie88:
hield ie niet genoeg van jouw dan




Hij heeft mij altijd verteld dat hij geen relatie wilt met een persoon met wie die gaat trouwen, echt de perfecte jongen. Hij heeft mij ogen echt geopend, veel meer in het geloof gaan verdiepen etc. En hij zei altijd dat ik een goed meisje was. En hij wilde pas trouwen wanneer hij klaar was met zijn studie.

En hij gaat al een tijdje met een marokkaanse meid, geen hoofddoek, strakke kleding, make up, blond alles waar hij een hekel aan had mee trouwen.

Hij heeft nog lef om mij om te bellen om mij dit te vertellen. Hij zei voor het eerst in mijn leven ben ik echt verliefd. Ik hou van haar, en met haar wil ik trouwen.





Ik snap er niets van

17-02-2008, 22:21
Echt erg, je komt er wel overheen.

17-02-2008, 22:22

Citaat door Temsamen_meisje:
Echt erg, je komt er wel overheen.




4 jaar, ok we hadden geen relatie

maar meer omdat we voornamelijk hij zoiets had van geen relatie voor huwelijk

ik voel me geflashed

17-02-2008, 22:24

Citaat door saraGLOSSY:
Hij heeft mij altijd verteld dat hij geen relatie wilt met een persoon met wie die gaat trouwen, echt de perfecte jongen. Hij heeft mij ogen echt geopend, veel meer in het geloof gaan verdiepen etc. En hij zei altijd dat ik een goed meisje was. En hij wilde pas trouwen wanneer hij klaar was met zijn studie.

En hij gaat al een tijdje met een marokkaanse meid, geen hoofddoek, strakke kleding, make up, blond alles waar hij een hekel aan had mee trouwen.

Hij heeft nog lef om mij om te bellen om mij dit te vertellen. Hij zei voor het eerst in mijn leven ben ik echt verliefd. Ik hou van haar, en met haar wil ik trouwen.





Ik snap er niets van



zown goede moslim issie blijkbaar niet
hij is de klootzak

17-02-2008, 22:24

Citaat door saraGLOSSY:
4 jaar, ok we hadden geen relatie

maar meer omdat we voornamelijk hij zoiets had van geen relatie voor huwelijk

ik voel me geflashed



4 jaaar!

17-02-2008, 22:26

Citaat door djazairia:
zown goede moslim issie blijkbaar niet
hij is de klootzak



Ja achteraf!

nee hij is wel oprecht, ik denk dat de uitdrukking liefde maakt blind wel klopt.

17-02-2008, 22:27

Citaat door Temsamen_meisje:
4 jaaar!




ja dat vind ik zo erg, ik had allang getrouwd kunnen zijn maar nee ik wachtte op hem. DOM DOM DOM

17-02-2008, 22:28



Citaat door saraGLOSSY:
Ja achteraf!

nee hij is wel oprecht, ik denk dat de uitdrukking liefde maakt blind wel klopt.



nee hoor
dat is gewoon een hypocriete actie van hem

17-02-2008, 22:32

Citaat door djazairia:
nee hoor
dat is gewoon een hypocriete actie van hem




ja dat is waar

maar ik snap dat echt niet, altijd zeuren jongens meisje moet in geloof verdiepen liefs hoofddoek etc, maar achteraf trouwen ze gewoon met zo n verwesterde chick. Ze heeft haar woordje klaar zehma independan. Ik ken haar verder niet, maar ik dacht het is een fase hij vind haar leuk gebruikt haar en klaar.

17-02-2008, 22:34

Citaat door saraGLOSSY:
ja dat is waar

maar ik snap dat echt niet, altijd zeuren jongens meisje moet in geloof verdiepen liefs hoofddoek etc, maar achteraf trouwen ze gewoon met zo n verwesterde chick. Ze heeft haar woordje klaar zehma independan. Ik ken haar verder niet, maar ik dacht het is een fase hij vind haar leuk gebruikt haar en klaar.


hmm ja dat is zwaar verrot
maarja hij is het echt niet waard
zoek je iemand anders
je hebt je tijd verspild