Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen op tv



Pagina's : [1] 2

30-11-2003, 20:06

Citaat door bent_alhalaal:
Mensen,

Wat vinden jullie van het plan om hier programma's te plaatsen waar marokkanen in zullen verschijnen of die gaan over marokkanen?

Dan kunnen we massaal gaan kijken hoe wij het op de Nederlandse TV doen!

Ik zal maar effe beginnen:

AT5 (amsterdams stadstv) - GOMOKUMGO - zondag 19.00 30 november 2003 -herhalingen woensdag a.s. 16.00 en zaterdag 00.00
.

30-11-2003, 22:50


Nah... er komt een binnenkort een Nederlands - Marokkaanse film... Shouf Shouf Habibi... 22 jan. 04!

Kan ook leuk zijn.. voor de Nederlander om die te gaan bekijken

30-11-2003, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door wolfowitz
op welke zender
In de bioscoop... vanaf 22 jan. 04!

30-11-2003, 23:34

Citaat:
Origineel gepost door wolfowitz
ja, hehe, in de bioscoop, dan moeten die stomme nederlanders uit hun luie stoel, na de hele dag hard te hebben gewerkt voor hun hypotheek.
en het kost geld.
Tja dat Nederlanders hard werken dat vind jij wel stom he? , wat doe jij eigenlijk zoal op een dag?

30-11-2003, 23:35



Citaat:
Origineel gepost door wolfowitz
ja, hehe, in de bioscoop, dan moeten die stomme nederlanders uit hun luie stoel, na de hele dag hard te hebben gewerkt voor hun hypotheek.
en het kost geld.

Dus, heeft het weinig impakt; op tv een marokkaans nederlandse soap zou tegek zijn elke week 3 afleveringen, kan makkelijk, op MBC zie je ook soaps, arabische, dus waarom geen nederlans/marokkaanse !

He, buurman achmed, moeten wij weer op jullie huis passen, als je naar Marokko gaat voor vakantie?

Nou, buurman piet, als u net zo een troep van ons huis maakt als vorig jaar, en toen mijn bankstel kwijt was, maar ik later bij jullie terugvond, dan hoeft niet meer, maar anders ggrrrrraaaggggg!
Wat bazel je joh! Zo ik wist niet dat er zulke freaky mensen op dit forum zaten! Ik bracht het ter sprake, omdat ik dacht dat je aan zoiets behoefte had!

En lu.l nie over de hele dag hard werken! Ik werk ook hard.. en mijn ouders ook.. jeetje zeg, die vooroordelen... ik kan ze niet uitstaan!!

Toen Titanic in de bios kwam, toen sprong je van je stoel of nie?


01-12-2003, 00:31
Ik hoop dat dat allemaal niet doorgaat. Marokkaanse mensen moeten van de buis blijven. Ik heb namelijk de afgelopen 2 weken 3 programma's gezien en ze hebben geen toegevoegde waarde. Het enige wat ze laten zien op tv zijn de rotte appels die het verzieken voor de rest. Of ze laten juist de succesvolle Marokkanen zien (BV de Marokkaanse Frans Bauer) nou je valt er echt van om als je het ziet!!! Maar die succesvolle Marokkanen die je dan ziet zijn meestal alleen nog maar marokkaans van buiten en dan laat je hetzelfde zien als een jood die er aan de buitenkant als een nederlander uit ziet!! niet??

01-12-2003, 00:41

Citaat:
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Nah... er komt een binnenkort een Nederlands - Marokkaanse film... Shouf Shouf Habibi... 22 jan. 04!

Kan ook leuk zijn.. voor de Nederlander om die te gaan bekijken
hey weet je hoe lang ik al wacht op deze film he

maar hoe weet je eigenlijk dat die dan uitkomt

als je site hebt geef hem pleasze

kussie voetbalster

01-12-2003, 00:41
kom maar met die programma schrijf mij maaar vast in

01-12-2003, 07:55

Citaat:
Origineel gepost door voetbalster
hey weet je hoe lang ik al wacht op deze film he

maar hoe weet je eigenlijk dat die dan uitkomt

als je site hebt geef hem pleasze

kussie voetbalster
http://www.shoufshoufhabibi.nl

En in Mzine editie jan. wordt er veel aandacht aan geschonken

01-12-2003, 14:18
Hm, ik kijk liever naar de Simpsons...

01-12-2003, 14:28

Citaat:
Origineel gepost door SnEakyNaWaL

Toen Titanic in de bios kwam, toen sprong je van je stoel of nie?


01-12-2003, 18:49

Citaat:
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
http://www.shoufshoufhabibi.nl

En in Mzine editie jan. wordt er veel aandacht aan geschonken
tnx alot

kussie voetbalster

01-12-2003, 18:50



Citaat:
Origineel gepost door mondsnoerend
Ik hoop dat dat allemaal niet doorgaat. Marokkaanse mensen moeten van de buis blijven. Ik heb namelijk de afgelopen 2 weken 3 programma's gezien en ze hebben geen toegevoegde waarde. Het enige wat ze laten zien op tv zijn de rotte appels die het verzieken voor de rest. Of ze laten juist de succesvolle Marokkanen zien (BV de Marokkaanse Frans Bauer) nou je valt er echt van om als je het ziet!!! Maar die succesvolle Marokkanen die je dan ziet zijn meestal alleen nog maar marokkaans van buiten en dan laat je hetzelfde zien als een jood die er aan de buitenkant als een nederlander uit ziet!! niet??
Wallah illa!.....

01-12-2003, 20:40

Citaat:
Origineel gepost door Succath
Spreek uit: Gorgel... gorgel...

Vertaling: geen woordenboek kunnen vinden c.q. niet boeie, maar wel handing om het nederlands te houden.
hmmZzz

01-12-2003, 21:10
Maar er was al een serie ik weej niej hoe die heette over marokaans meisje en Nederlands meisy.
EN er komt soms een film.Vorige keer over een meisje die schijnheilig was en als ze thuis kwam met hoofddoek en als ze dan weg ging alles wat ze niet mag deed ze.
Enzo.

Pagina's : [1] 2