Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meisjes en hun spelletjes!



Pagina's : [1] 2 3 4

30-11-2003, 16:42

Citaat door TnAwIeS:
Door hun eigen spelletjes worden ze geplayed! Jullie doen het dus zelf!

Ze laten ze3ma een vriendin bellen om dan te kijken of je vreemd zal gaan! Wat denk je nou zelf dat mannen doen als ze een g.eil wijf aan de lijn krijgen!

Of ze gaan dagenlang zitten wachten tot de man gaat bellen en odertussen bij hun vriendin zitten te huilen dat ie niet belt! Je kan toch ook bellen!

Nog meer voorbeelden nodig?
.

30-11-2003, 16:43


Ha ha ha... dagenlang wachten... gewoon WISSEN die handel!

30-11-2003, 16:51
Dus jij vindt dat een meisje een jongen kan bellen en dat hij dan nog respect voor haar heeft. Volgens denkt een jongen meteen wat een plakband als ze hem gaat bellen.

30-11-2003, 16:52
precies ben het helemaal met je eens jamilla23
en het hoort gewoon nie dat n meisje moet bellen..
maar bij jongens merk je gewoon niet of ze nou om
je geven of niet...

30-11-2003, 16:53



Citaat:
Origineel gepost door jamilla23
Dus jij vindt dat een meisje een jongen kan bellen en dat hij dan nog respect voor haar heeft. Volgens denkt een jongen meteen wat een plakband als ze hem gaat bellen.
Inderdaad... zo denk ik er ook over...! Maar als hij nie belt.. dan heeft hij ook niets te zoeken in mijn telefoonlijst...dus WISSEN!!

30-11-2003, 17:07

Citaat:
Origineel gepost door TnAwIeS
Blaaaaaa...!

30-11-2003, 17:46
echte bullshit opmerken van de dames hier....als hij niet belt dan wissen die handel? een meisje hoort niet te bellen?

dan ben je xxxxing zielig....de wereld draait niet alleen om jou (de dames) als je van hem houdt dan mag je hem ook weleens bellen of ben je gewoon te gierig, wil je geen beltegoed verspillen.

als een meisje een jongen belt dan blijft die gozer wel respect hebben tenzij je schooiers aantrekt

30-11-2003, 17:51

Citaat:
Origineel gepost door Fabolous
echte bullshit opmerken van de dames hier....als hij niet belt dan wissen die handel? een meisje hoort niet te bellen?

dan ben je xxxxing zielig....de wereld draait niet alleen om jou (de dames) als je van hem houdt dan mag je hem ook weleens bellen of ben je gewoon te gierig, wil je geen beltegoed verspillen.

als een meisje een jongen belt dan blijft die gozer wel respect hebben tenzij je schooiers aantrekt
aangezien de meerderheid schooiers zijn

30-11-2003, 17:53
hangt ervan af waar je woont he of waar je mee omgaat

30-11-2003, 17:57

Citaat:
Origineel gepost door Fabolous
echte bullshit opmerken van de dames hier....als hij niet belt dan wissen die handel? een meisje hoort niet te bellen?

dan ben je xxxxing zielig....de wereld draait niet alleen om jou (de dames) als je van hem houdt dan mag je hem ook weleens bellen of ben je gewoon te gierig, wil je geen beltegoed verspillen.

als een meisje een jongen belt dan blijft die gozer wel respect hebben tenzij je schooiers aantrekt
Citeer mij dan meteen... vage! Ik weet wel dat je op mij doelde..

Je gaat toch nie op een jongen, wachten!! Hallo... ! We hebben wel wat anders te doen, ik wacht liever op de dokter in de wachtkamer.. dan op zo'n nepperd!

30-11-2003, 18:00
dont cry sneaky nawal, hate to see girls cry........k heb het niet over het wachten maar over het feit dat jullie lullen van ja hij moet bellen en niet ik.....

30-11-2003, 18:03

Citaat:
Origineel gepost door Fabolous
dont cry sneaky nawal, hate to see girls cry........k heb het niet over het wachten maar over het feit dat jullie lullen van ja hij moet bellen en niet ik.....
i ain't crying.. !

Maar... het is nooit goed he...

Als ik zou bellen... dan denkt hij: easy target!!

Als ik nie bel....

Ach boeiend... wat interesseert mij dit nou! Ik lig er nie wakker van... als ie nie belt...dan wis ik zijn nummer. KLAAR! En ik heb genoeg belminuten, ben helemaal nie gierig... en ik bel ook wel... maar eerst moet hij bellen... , vind ik!

30-11-2003, 18:05


damnnnnnnnnnnnnn
k heb me hier vandaag aangemeld he.....dit is echt erg. ik heb medelijden met jullie. jullie ontmoeten zeker alleen honden of niet?

damn

30-11-2003, 18:06

Citaat:
Origineel gepost door Fabolous
damnnnnnnnnnnnnn
k heb me hier vandaag aangemeld he.....dit is echt erg. ik heb medelijden met jullie. jullie ontmoeten zeker alleen honden of niet?

damn
Ik hoef geen medelijden... want er is niets aan het handje

En honden.. ja zo noem ik ze ook!!

30-11-2003, 18:10
haha is cool

Pagina's : [1] 2 3 4