Bekijk volle/desktop versie : allochtonen zijn niet slecht omdat ze allochtoon zijn!



30-11-2003, 16:07
Richard de Grote opgepakt wegens verkrachting veroordeeld tot twee jaar,mohamed diamote opgepakt wegens verkrachting veroordeeld tot 10jaar! altijd hetzelfde,ben persoonlijk niet marokkaans maar heb eigenlijk alleen marokkaanse vrienden en kan totaaal niet tegen rascisten,als er iets gebeurt zouden ze niet de allochtonen moeten straffen maar de echt dader!

30-11-2003, 17:00



Citaat:
Origineel gepost door sotfifi
Richard de Grote opgepakt wegens verkrachting veroordeeld tot twee jaar,mohamed diamote opgepakt wegens verkrachting veroordeeld tot 10jaar! altijd hetzelfde,ben persoonlijk niet marokkaans maar heb eigenlijk alleen marokkaanse vrienden en kan totaaal niet tegen rascisten,als er iets gebeurt zouden ze niet de allochtonen moeten straffen maar de echt dader!
Nee, allochtonen zijn juist goed omdat ze allochtoon zijn...

30-11-2003, 17:45

Citaat:
Origineel gepost door sotfifi
Richard de Grote opgepakt wegens verkrachting veroordeeld tot twee jaar,mohamed diamote opgepakt wegens verkrachting veroordeeld tot 10jaar! altijd hetzelfde,ben persoonlijk niet marokkaans maar heb eigenlijk alleen marokkaanse vrienden en kan totaaal niet tegen rascisten,als er iets gebeurt zouden ze niet de allochtonen moeten straffen maar de echt dader!
Sotfifi,

Zeg dat maar tegen de media en al die kortzichtige mensen die continu zitten te mekkeren over Marokkanen en moslims.

Elk misdrijf, elke misdaad dient bestraft te worden door toepassing van de geldende wetten, zo eenvoudig is dat.

Een Marokkaan zal zich heus niet aangevallen voelen als er kritiek wordt geleverd op de wandaden van sommige Marokkaanse broeders of zusters. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen daden en zal er rekening mee moeten houden dat hij/zij dienovereenkomstig kan en zal bestraft worden...of het nu volgens de islamitische wetten of de in het land geldende strafwetten is, doet er niet toe.

Wat wel ergerlijk is, is dat bepaalde leeghoofden met gebrek aan kennis te pas en te onpas, meestal bewust om onrust te zaaien, alle Marokkanen en/of moslims over dezelfde kam scheren.

En diegenen die hun beweringen beginnen met, 'Ik heb niets tegen Marokkanen, maar....' of 'Jij bent een goede Marokkaan, jij mag blijven...' zijn nog de ergsten.

Kennis vergaren en dialoogvorming over elkaars gewoontes en gedachten, is de énige manier om elkaars vooroordelen in de kiem te smoren. Hardliners zullen allicht altijd blijven bestaan, maar hun afkeer is dan ook genetisch bepaald en oorzaak van hun eigen problemen.

MELILLENSE

30-11-2003, 18:02

Citaat:
Origineel gepost door Budster_2
Zeggen mensen tegen jou dat JIJ een goede Marokkaan bent???
Soms wel...maar dat zegt je dan gelijk met wie je te maken hebt en dat je op je hoede moet zijn...ofwel zeg je dat alle Marokkanen goed zijn, ofwel zeg je dat alle Marokkanen slecht zijn (zoals jij ooit beweerd hebt dat alle Marokkanen criminelen zijn)....ofwel hou je wijselijk je mond als je hen niet kunt dulden.

Het enige dat je kan en mag zeggen is dat je een goede of slechte mens bent, alleen dat heeft waarde....de rest is huichelarij.

MELILLENSE

30-11-2003, 19:07



Citaat:
Origineel gepost door Budster_2
Ik heb ooit beweerd dat criminaliteit binnen de marokkaanse gemeenschap een groot probleem is. Dat ie niet helemaal hetzelfde als dat alle marokkanen crimineel zijn. Wel een groot aantal, niet allemaal.
Vergeet nooit, buddy, alles wat je zegt, kan en zal tegen jou gebruikt worden....

Hierbij je eigen exacte woorden die tegen jouw hierboven aangehaalde beweringen getuigen;


Citaat:


Citaat:
Origineel gepost door MELILLENSE
Een eenvoudige vraag voor jou, Nederlandse buddy: jij als geassimileerde Nederlander, associeer jij Marokkanen met criminelen, probleemgroep binnen de Nederlandse samenleving?

MELILLENSE

Citaat:
Origineel gepost door buddy
ja , en een flink aantal mensen in den haag is het met mij eens.

Citaat:
Origineel gepost door Budster_2
Ik ben een slecht mens, en jij?
Alleen Allah zal erover beslissen.

MELILLENSE

30-11-2003, 21:54

Citaat:
Origineel gepost door Budster_2


Je hebt dit al vele malen gepost het zit je blijkbaar dwars maar ik vond het toendertijd, heb het even doorgelezen en vind het nog steeds.

Die associatie maar ik nog steeds. Maar ik zeg dus niet dat alle Marokkanen crimineel zijn. Dat beweer je dat ik zeg. Duzzz.

Enne als ik jouw was zal ik maar Allah gaan vrezen voor alle onzin die je hier uitkraamt.
Er wordt hier niets beweerd....

Je eigen woorden zijn ook je eigen getuigen...tenzij je je verexcuseert voor deze dwaling. Missen is menselijk.

En wees gerust, buddy, zo gauw gaan je beweringen de mensen niet dwarszitten, hoor.

MELILLENSE

30-11-2003, 22:33

Citaat:
Origineel gepost door sotfifi
Richard de Grote opgepakt wegens verkrachting veroordeeld tot twee jaar,mohamed diamote opgepakt wegens verkrachting veroordeeld tot 10jaar! altijd hetzelfde,ben persoonlijk niet marokkaans maar heb eigenlijk alleen marokkaanse vrienden en kan totaaal niet tegen rascisten,als er iets gebeurt zouden ze niet de allochtonen moeten straffen maar de echt dader!
Ik persoonlijk twijfel of het discriminatie is, dat hele politiestelsel in Nederland is gewoon een ingezakte kaassoufle

01-12-2003, 05:52
Ik zeg niet dat ze moeten samen komen maar wanneer je jongere broer op school gepest wordt ga je die verdedigen en dat doe ik ook,maar de belgen,nederlanders,...het enige dat zij kunnen is een grote mond opzetten en ons uitmaken dat we altijd meteen geweld moeten gebruiken,dat is niet zo!Ook opmerkingen die veel worden gemaakt;als je een marokkaan aanraakt staan ze er na vijf minuten weer,maar dan met twintig!
ik bedoel maar wat voor nut heeft het van dat te zeggen,je doet toch wat je wilt waar je wilt met wie je wilt?Hier bij ons in Belgie is het echt heel erg,de skinheads zorgen ervoor dat de Marokkanen zelf niet meer in Laken en Jette durven te komen,nu ik vind het heel goed dat de gemeente waar ik woon,enkel marokkanen wonen en bijna geen belgen,de media en de kortzichtige mensen zouden hier maar eens moeten komen en zien hoe beleefd,liefdevol en hoe iedereen hier deel uitmaakt van "een grote familie"ik vind het gewoon schandalig dat we dan altijd de schuld krijgen,als je ziet hoe we leven,waarom zouden we dan zo'n misdaad plegen,we hebben alles waar we nood aan hebben!