Bekijk volle/desktop versie : Tegenwoordig doet een jongen al uit de hoogte



16-02-2008, 22:49
als je een Marokkaanse meisje niet ziet staan omdat hij zich met andere dingen bezig houdt, taz 3liekoem a mongolenwijven die dat zeggen.

16-02-2008, 22:52


Ja, dat is wel lelijk.

16-02-2008, 22:56

Citaat door Hierisiedan:
als je een Marokkaanse meisje niet ziet staan omdat hij zich met andere dingen bezig houdt, taz 3liekoem a mongolenwijven die dat zeggen.


Wie heeft jou dit geflikt?

Vertel het tante Beauty_Queen!

16-02-2008, 23:00

Citaat door Beauty_Queen_1:
Wie heeft jou dit geflikt?

Vertel het tante Beauty_Queen!




zo'n domme fadma

16-02-2008, 23:31



Citaat door Hierisiedan:
zo'n domme fadma


Mennie thedja Fadma jeh?

Ethe7es eskesseg tidarien nie een tjazit.

16-02-2008, 23:34

Citaat door Hierisiedan:
als je een Marokkaanse meisje niet ziet staan omdat hij zich met andere dingen bezig houdt, taz 3liekoem a mongolenwijven die dat zeggen.



Zo'n reactie zegt iets over hen

16-02-2008, 23:34

Citaat door Beauty_Queen_1:
Mennie thedja Fadma jeh?

Ethe7es eskesseg tidarien nie een tjazit.





ethem ewaheg msn nes?

16-02-2008, 23:37

Citaat door Hierisiedan:
ethem ewaheg msn nes?


Min ethegeg s msn nes?

Nesh gseg lendried ennes, 7ma ethezoeg g tidarien enie een tjaziet, the akkemoesh enie n efoenes.

Ethes eshneg oemiekan thewerien g 'Hierisdiedan' inoe.

Ehia netteth.. Etendem nishan!

16-02-2008, 23:39
wat droom jij?

16-02-2008, 23:44
Vervelend voor die meiden. En ook voor jou omdat jij van iets word beschuldigd wat niet waar is...
...Aan de andere kant; als een meisje geen interesse heeft word ze meteen uitgescholden voor het ergste. Als je als meisje aangesproken word op straat en je antwoord niet....
Dan roepen ze je de ergste dingen na, en dan denk je, wat heb ik verkeerd gedaan? Ben ik een xxxx omdat ik niet antwoord?
Dus, Hierisiedan, vraag je eens af wat erger is... als ze denken dat je uit de hoogte doet... of als ze je een xxxx noemen...

\\Loco

16-02-2008, 23:47

Citaat door LocoLoca:
Vervelend voor die meiden. En ook voor jou omdat jij van iets word beschuldigd wat niet waar is...
...Aan de andere kant; als een meisje geen interesse heeft word ze meteen uitgescholden voor het ergste. Als je als meisje aangesproken word op straat en je antwoord niet....
Dan roepen ze je de ergste dingen na, en dan denk je, wat heb ik verkeerd gedaan? Ben ik een xxxx omdat ik niet antwoord?
Dus, Hierisiedan, vraag je eens af wat erger is... als ze denken dat je uit de hoogte doet... of als ze je een xxxx noemen...

\\Loco


Je gebruikte kleurtjes hebben me er niet echt doorheen geholpen om je tekst te lezen, maar ben er uiteindelijk toch uit.

Je hebt gesproken meid!