Bekijk volle/desktop versie : Porto-speler trekt aandacht van Spaanse club.



Pagina's : [1] 2

16-02-2008, 22:12
Porto-speler trekt aandacht van Spaanse club.


Tarik Sektioui blijft uitstekend presteren bij FC Porto. De 31-jarige aanvaller van FC Porto kan zich al verheugen met de belangstelling van Sevilla. Een van de redenen om Sektioui aan te trekken is, omdat Koné niet meer zijn vorm heeft die hij had bij PSV.
En daarom wil Sevilla, Tarik Sektioui graag aan haar selectie toevoegen. Aangezien Tarik nog een lopend contract heeft bij zijn huidige werkgever Porto wil de club graag zijn contract verlengen en opkrikken. Ondertussen probeert FC Porto de aanvaller langer aan zich te binden.
De Portugese club deed Sektioui een voorstel om zijn contract te verlengen. "Ik voel me goed bij FC Porto, en zou de club niet willen verlaten’’. Ik heb hier ook voor volgend jaar nog een contract. En die wil ik nog graag uitdienen, en verlengen.

16-02-2008, 22:16


Zou wel vet zijn, ik schat Sevilla toch beter in dan Porto!

16-02-2008, 22:16
k gun et em wel.

16-02-2008, 22:20
dat was tijdens afrika cup

16-02-2008, 22:21


Ik zou niet naar sevilla gaan als ik hem was. Wel mooiere competitie maar is niet echt een stap omhoog.

16-02-2008, 22:21

Citaat door almoejahid:
dat was tijdens afrika cup


Waarschijnlijk hebben ze weer belangstelling!

16-02-2008, 22:23

Citaat door Dhr_Mohtje:
Zou wel vet zijn, ik schat Sevilla toch beter in dan Porto!

Ik schat ze ongeveer gelijk in porto heeft een goed team hoor. Sevilla speelt meestal uefa cup (wel altijd ver) porto elk jaar landskampioen en doet het ook niet slecht in de champions league.

16-02-2008, 22:23

Citaat door Just_Mohemido:
Waarschijnlijk hebben ze weer belangstelling!

dat zou beter voor hem zijn ze zeiden ook dat sevilla intrese had

16-02-2008, 22:24

Citaat door Tetouani010:
Ik schat ze ongeveer gelijk in porto heeft een goed team hoor. Sevilla speelt meestal uefa cup (wel altijd ver) porto elk jaar landskampioen en doet het ook niet slecht in de champions league.


Wedstrijden spelen in Spanje, Uefa of Champions Leauge spelen krijgt toch mijn voorkeur boven Portugal.

16-02-2008, 22:26

Citaat door Tetouani010:
Ik zou niet naar sevilla gaan als ik hem was. Wel mooiere competitie maar is niet echt een stap omhoog.



Zeg A.u.b dat je een grapje maakt.... van portugese (!!!) naar spaanse competitie GEEN stap hoger??

16-02-2008, 22:27

Citaat door Tetouani010:
Ik zou niet naar sevilla gaan als ik hem was. Wel mooiere competitie maar is niet echt een stap omhoog.



16-02-2008, 22:29

Citaat door Tetouani010:
Ik zou niet naar sevilla gaan als ik hem was. Wel mooiere competitie maar is niet echt een stap omhoog.



Meen je dit, of ben je een grapje aan het maken. In Spanje spelen is toch zeker wel een stap omhoog. De Spaanse competitie is veel mooier dan de Portugeese competitie, en je speelt er ook tegen betere clubs.

16-02-2008, 22:31



Citaat door Mister_Zakelijk:
Zeg A.u.b dat je een grapje maakt.... van portugese (!!!) naar spaanse competitie GEEN stap hoger??

In dat opzicht natuurlijk wel dat was meer een vergelijking tussen de 2 clubs, sevilla is een subtopper in spanje en porto doet het europees goed en is heer en meester in portugal.

16-02-2008, 22:34
Hij maakte de vergelijking tussen Porto en sevilla en als het zo was zou die beter bij Porto blijven

16-02-2008, 22:48
Maar wat zou Tarik moeten doen volgens jullie?. Bij Porto blijven en zijn contract verlengen, of een stapje omhoog en naar Sevilla vertrekken?

Pagina's : [1] 2