Bekijk volle/desktop versie : Hoe was de eerste keer met jullie man naar Marokko



Pagina's : [1] 2

16-02-2008, 21:10
hoe was de kennismaking met zijn familie. Was je zenuwachtig? wouden zijn familieleden overal mee?Kon je uitslapen?

16-02-2008, 21:11


Ik ga over een weekje voor het eerst met mijn man naar marokko, zijn ouders zijn daar nu ook op vakantie, me schoonouders zijn wel relaxt en verder heeft ie weinig familie daar wonen.

Dus ik ben benieuwd hoe ik het ga ervaren.

16-02-2008, 21:12
nou ik ben vorig jaar getrouwt .ik ben daar 2 weken gebleven ik voelde me gewoon thuis

16-02-2008, 21:14
mijn schoonfamilie is hartstikke relaxed.

alle schoondochters slapen uit terwijl schoonma beghrir of harsha maakt in de ochtend.

de schoondochters onderling staan op 1 lijn en laten de ruzies van hun kindren NIET doordringen in de relatie. ze wassen mekaars was als de een ziek is, ze lenen mekaar kleren, niets aan de hand.

schoonpa loopt verder met een grote boog om ons heen zolang er maar op tijd wordt gegeten en geslapen.

16-02-2008, 21:18



Citaat door Tulpje_:
Ik ga over een weekje voor het eerst met mijn man naar marokko, zijn ouders zijn daar nu ook op vakantie, me schoonouders zijn wel relaxt en verder heeft ie weinig familie daar wonen.

Dus ik ben benieuwd hoe ik het ga ervaren.



Insha allah zal je het naar je zin hebben

Citaat door Latifa_Moslima:
nou ik ben vorig jaar getrouwt .ik ben daar 2 weken gebleven ik voelde me gewoon thuis


mooi zo. Heeft hij veel familie daar?

Citaat door noona:
mijn schoonfamilie is hartstikke relaxed.

alle schoondochters slapen uit terwijl schoonma beghrir of harsha maakt in de ochtend.

de schoondochters onderling staan op 1 lijn en laten de ruzies van hun kindren NIET doordringen in de relatie. ze wassen mekaars was als de een ziek is, ze lenen mekaar kleren, niets aan de hand.

schoonpa loopt verder met een grote boog om ons heen zolang er maar op tijd wordt gegeten en geslapen.



Vind je schoonma dat niet erg dan dat jullie uitslapen terwijl zij ontbijt klaar maakt? kan jij dan ook rustig slapen ik zou me heel schuldig voelen namlijk. Hoe waren zijn tantes etc.

Wel leuk dat de dames zo goed met elkaar omgaan.

16-02-2008, 21:36
nee schoonma vond het totaal niet erg. het interesseerde haar gewoon niet, ze maakte iets in de ochtend omdat zij dat wilde en niet omdat ze verwachtte dat er iets op tafel moest staan.

als er vuile was van mij in de badkamer lag had ze het ineens gewassen voor ik er erg in had.

het is geen standaard schoonma, dat is zeker

16-02-2008, 21:37

Citaat door noona:
nee schoonma vond het totaal niet erg. het interesseerde haar gewoon niet, ze maakte iets in de ochtend omdat zij dat wilde en niet omdat ze verwachtte dat er iets op tafel moest staan.

als er vuile was van mij in de badkamer lag had ze het ineens gewassen voor ik er erg in had.

het is geen standaard schoonma, dat is zeker



hamdoelilah heb jij even geluk gehad

16-02-2008, 21:41
Mijn schoonmoeder is best relaxed.......... ik ben nu 2 keer op vakantie geweest en beide vakanties zijn goed verlopen zonder irritaties of iets dergelijks. Ik sliep wel uit en als we wakker werden dan zat zij samen met haar andere zoon te ontbijten. Ik voelde me soms schuldig maar ja vakantie is vakantie. Mijn zwager ging elke ochtend verse donuts voor mij halen en voor mijn man harsha. Mijn schoonmoeder zette alleen thee en koffie.

16-02-2008, 21:44
mijn verloofde is enigskind in heeft een huge family in marokko..
hier nauwelijks, merendeel zijn kenissen en vrienden, dus dat wordt lachen als wij samen naar marokko gaan

Maareuh me schoonmama is heel chill dus ik zal vast geen problemen ondervinden

16-02-2008, 21:44

Citaat door noona:
mijn schoonfamilie is hartstikke relaxed.

alle schoondochters slapen uit terwijl schoonma beghrir of harsha maakt in de ochtend.

de schoondochters onderling staan op 1 lijn en laten de ruzies van hun kindren NIET doordringen in de relatie. ze wassen mekaars was als de een ziek is, ze lenen mekaar kleren, niets aan de hand.

schoonpa loopt verder met een grote boog om ons heen zolang er maar op tijd wordt gegeten en geslapen.



wat is dat toch met al die mannen..........

16-02-2008, 21:44

Citaat door esma_gouda:
Mijn schoonmoeder is best relaxed.......... ik ben nu 2 keer op vakantie geweest en beide vakanties zijn goed verlopen zonder irritaties of iets dergelijks. Ik sliep wel uit en als we wakker werden dan zat zij samen met haar andere zoon te ontbijten. Ik voelde me soms schuldig maar ja vakantie is vakantie. Mijn zwager ging elke ochtend verse donuts voor mij halen en voor mijn man harsha. Mijn schoonmoeder zette alleen thee en koffie.



haha lief ik zou me ook heel schuldig voelen en tegen meneer zeggen dat we naar een hotel ofzo moeten als ik een paar dagen uit wilt slapen

16-02-2008, 21:45

Citaat door Kaftan_Bidawi:
mijn verloofde is enigskind in heeft een huge family in marokko..
hier nauwelijks, merendeel zijn kenissen en vrienden, dus dat wordt lachen als wij samen naar marokko gaan

Maareuh me schoonmama is heel chill dus ik zal vast geen problemen ondervinden



insha allah

16-02-2008, 22:22



Citaat door Sylia_:
insha allah



inchallah

16-02-2008, 22:30
Uitslapen is voor mij tot 9 uur, dus daar heb ik geen problemen mee!

16-02-2008, 22:37

Citaat door ~luna~:
wat is dat toch met al die mannen..........


1 van de schoondochters zorgde altijd voor zijn ontbijt maar sinds ie kon ontbijten bij de moskee in de buurt hoefde dat al niet meer. hij wast zich, loopt naar buiten, bidt en gaat gelijk om de hoek ontbijten.

Pagina's : [1] 2