Bekijk volle/desktop versie : Battle For Haditha..??



Pagina's : [1] 2

16-02-2008, 17:51
Sellam allemaal,

Ik zag gisteren op Aljazeera 'Inside Iraq' een stukje van de film Battle For Haditha..

Weet iemand misschien wanneer deze film in Nederland uitkomt??

Alvast Bedankt

http://tv.jubii.nl/video/iLyROoaft5Zh.html

http://www.moviemeter.nl/film/45464

16-02-2008, 17:52


Hollywood gaat op oorlogspad

...Zijn film Battle for Haditha laat zien hoe Amerikaanse mariniers in Haditha, ooit de mooiste stad van Irak, bijna een hele wijk vol onschuldige families uitmoorden nadat terroristen een aanslag op een Amerikaans konvooi hebben gepleegd. Ook Broomfield onderstreept het belang van dit soort films die excessen bloot leggen voor een groot publiek dat via de televisie onvoldoende wordt geïnformeerd....

bron: http://www.ad.nl/filmwereld/article1835476.ece

16-02-2008, 18:18
die links kan ik toch gewoon openmaken?

het bevat toch geen een of een andere virus?

16-02-2008, 18:24

Citaat door _BECOOL_:
die links kan ik toch gewoon openmaken?

het bevat toch geen een of een andere virus?


Ja kan je open maken is een site met stukje van de film en site met info erover

16-02-2008, 18:31


dyazak allal wa elfie ghair.

16-02-2008, 18:38

Citaat door _BECOOL_:
dyazak allal wa elfie ghair.


Allahouma Amin
Jij ook oukhti

16-02-2008, 18:43
ow ik zie het.

was die film al uitgekomen?

zag je het op Al-Jazera documentaire, of Al-jazera normal?

is die film niet in NL verkrijgbaar?

16-02-2008, 18:46
yeah propaganda film, is niet eens het waard om helemaal aftekijken

16-02-2008, 18:49

Citaat door Muwa7eed:
yeah propaganda film, is niet eens het waard om helemaal aftekijken


Propaganda..?? Dit is eindelijk een film die laat zien wat de Amerikanen daar allemaal uitvreten in Irak.. Democratie brengen yeah right!!

16-02-2008, 18:50

Citaat door _BECOOL_:
ow ik zie het.

was die film al uitgekomen?

zag je het op Al-Jazera documentaire, of Al-jazera normal?

is die film niet in NL verkrijgbaar?


Aljazeera Engels. Ik probeer het te downloaden maar het lukt niet echt. Ik denk niet dat deze film in Nederland wordt uitgebracht maar dat was dus mijn vraag...

16-02-2008, 18:54

Citaat door xJedjis_N_Arifx:
Aljazeera Engels. Ik probeer het te downloaden maar het lukt niet echt. Ik denk niet dat deze film in Nederland wordt uitgebracht maar dat was dus mijn vraag...



dus NL ondertiteling kan ik wel vergeten?

16-02-2008, 18:57

Citaat door _BECOOL_:
dus NL ondertiteling kan ik wel vergeten?


Het engels moet wel lukken toch? En de arabische gedeelte kun je misschien aan iemand vragen om te vertalen.

Als je goed bent in Engels, de stukjes die ze op Aljazeera lieten zien waren engels ondertiteld dus ik denk dat er wel een engels ondertitelde versie bestaat

16-02-2008, 21:23



Citaat door xJedjis_N_Arifx:
Propaganda..?? Dit is eindelijk een film die laat zien wat de Amerikanen daar allemaal uitvreten in Irak.. Democratie brengen yeah right!!


Wat gaat die film doen? gaat het de Amerikanen terug brengen naar Amerika ofzo? Die film heeft toch geen nut en kijk hoe die Mujahideen worden afgebeeld dat bedoel ik met propagana. Wat de Amerikanen doen is allang duidelijk daarvoor heb je geen film nodig.

Democratie = Kufr = hoort niet in Moslim Landen.

16-02-2008, 21:26

Citaat door Muwa7eed:
Wat gaat die film doen? gaat het de Amerikanen terug brengen naar Amerika ofzo? Die film heeft toch geen nut en kijk hoe die Mujahideen worden afgebeeld dat bedoel ik met propagana. Wat de Amerikanen doen is allang duidelijk daarvoor heb je geen film nodig.

Democratie = Kufr = hoort niet in Moslim Landen.


Sellam ou3alaikoum,

Wat gaat die foto van die vlag in je ot doen gaat het Afghanistan bevrijden? (zelfde soort vraag als die je mij stelt) En wat de Amerikanen doen is helemaal niet allang duidelijk. Er zijn zat mensen die het niet weten (niet willen weten). En waar heb ik gezegd dat democratie in Irak of welk moslim land dan ook hoort

16-02-2008, 21:27

Citaat door Muwa7eed:
Wat gaat die film doen? gaat het de Amerikanen terug brengen naar Amerika ofzo? Die film heeft toch geen nut en kijk hoe die Mujahideen worden afgebeeld dat bedoel ik met propagana. Wat de Amerikanen doen is allang duidelijk daarvoor heb je geen film nodig.

Democratie = Kufr = hoort niet in Moslim Landen.

De film is geen anti-islam film voor zover de trailer gelijk staat aan de volledige film. We moeten niet altijd kritiek uiten.
Ook al zal de film niet veel uithalen, elke positieve reactie moet geapprecieerd worden.

wa alaikoum salaam

Pagina's : [1] 2