Bekijk volle/desktop versie : Joran vreest voor zijn leven



16-02-2008, 13:24
Joran van der Sloot is bang vermoord te worden. Volgens zijn advocaat kan hij in Nederland niet meer veilig over straat. Daarom houdt de crimineel zich de komende tijd schuil. ''Niet voor de politie, maar voor het volksgericht'', aldus de advocaat tegenover De Telegraaf.

Van der Sloot zou telefonisch en via internet ernstig zijn bedreigd. Hij zou zijn ondergedoken in een Duits vakantiepark.

Onderzoek in volle gang

Het heropende onderzoek tegen Van der Sloot is ondanks het arrestatieverbod in volle gang. Een team van 25 rechercheurs in Nederland en op Aruba trekt zijn beweringen na over het dumpen van Holloway in de golven.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/02/joran_vreest_voor_leven.html

IK DACHT DAT NEDERLANDERS NIEMAND BEDREIGDEN...

16-02-2008, 13:26


Think again!

16-02-2008, 13:27
En terecht!

16-02-2008, 13:28

Citaat door melkisgoed:
Joran van der Sloot is bang vermoord te worden. Volgens zijn advocaat kan hij in Nederland niet meer veilig over straat. Daarom houdt de crimineel zich de komende tijd schuil. ''Niet voor de politie, maar voor het volksgericht'', aldus de advocaat tegenover De Telegraaf.

Van der Sloot zou telefonisch en via internet ernstig zijn bedreigd. Hij zou zijn ondergedoken in een Duits vakantiepark.

Onderzoek in volle gang

Het heropende onderzoek tegen Van der Sloot is ondanks het arrestatieverbod in volle gang. Een team van 25 rechercheurs in Nederland en op Aruba trekt zijn beweringen na over het dumpen van Holloway in de golven.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/02/joran_vreest_voor_leven.html

IK DACHT DAT NEDERLANDERS NIEMAND BEDREIGDEN...


Hij kan het beste gaan samenwonen met Hirsi Ali.
En onder franse vlag beveiligd worden.

16-02-2008, 13:32


Lekker voor hem.

Citaat door melkisgoed:
IK DACHT DAT NEDERLANDERS NIEMAND BEDREIGDEN...

Jij moet ook niet denken.

16-02-2008, 13:34

Citaat door mobr87:
Lekker voor hem.

Jij moet ook niet denken.


Nee he, gewoon alles voor koek en ei nemen

16-02-2008, 13:35
Die man is gewoon op de vlucht voor de politie die man is heel goed in liegen.