Bekijk volle/desktop versie : wat doe je aan op het strand!!!



Pagina's : [1] 2 3

30-11-2003, 11:42
gewoon een vraagje aan vrouwen die naar het strand gaan ???ik ga volgend jaar zeker met me vriend naar marocco !!!en nu komt het bloedhheet weer strand en zee??>>zoals ik vroeger naar het strand ging dat is over maar hoe doe je dat daar dan ??ik zie me daar niet gaan liggen op het strand ik draag een hoofddoek en dan kan dat toch niet!!!!!!!!! of niet gaan kan ook !!!wie weet er een oplossing??? groetjes DENORA!!oja ben nederlandse!!!!!

30-11-2003, 11:51



Citaat:
Origineel gepost door crossroad
1ste keer maar maroc??? ik denk tetuan......daar komt me vriend vandaan!!!


waar ga je?

30-11-2003, 11:58
huh ??? ik snap je niet ?? een doorzichtige jurk wit???ik vind het een serieuse vraag hoor ???denk dat ik maar niet ga ??

30-11-2003, 12:00
denk aan de zonnebank maar weer???

30-11-2003, 12:05


ben 2x geweest in tanger een dagje......maar nooit op het stand geweest!!!zou wel willen weten hoe dat gaat ???

30-11-2003, 12:20
Een vrouw mag sobiezo niet in het openbaar zwemmen .....

Maar any way, hoe ik ga als m n pa erbij is , korte broek to m n knieen badpak er onder en een donker tshirt... en verder zo voorschut zwemmen yekk...... trouwens en er meestal toch voorzorgen dat je een handdoek of een omslag rok klaar hebt staan als je eruit komt , want de boel blijft echt aan je hangen ...




Maaar goed het is al 4 jaar geleden voor mij dat ik ben wezen zwemmen in maroc.... is niets voor mij daaro.....

30-11-2003, 12:52
Op dit moment laarzen, warme sokken, een stevige spijkerbroek, winterjas, dikke trui en handschoenen. Misschien ook nog een das en muts.

30-11-2003, 12:58

Citaat:
Origineel gepost door nouhaila18
Salaam lieverd,

Ik ben vorig jaar ook voor het eerst met hoofddoek naar het strand gegaan en het valt reuze mee hoor!
Het ligt er een beetje aan waar je bent, maar er zijn meer vrouwen/meiden met hoofddoek die naar het strand gaan.
Ik heb gewoon een zwarte rok en een zwart truitje aangedaan en ben wel gaan zwemmen..
Het is inderdaad erg warm, je kunt 2 dingen doen:

1) Je kleedt je in het zwart en gaat wel zwemmen (maar dan wel zorgen dat je een beetje afgelegen gaat want je kleding gaat tegen je lijf aanzitten en dan zie je nog je hele figuur..
Dus niet doen als je naar Marina gaat..daar val je namelijk wel op met hoofddoek.

2) Je kleedt je in het wit (is het koelste) maar dan kun je dus niet gaan zwemmen!!!!
Heb het 1 keer gedaan, had van tevoren niet goed nagedacht..
leek meer een 'miss-wet T-shirt contest'..Woehahaha, ik durfde gewoon niet meer uit de zee te komen

Nou meid, succes ermee en stuur me maar een pm als je wilt, ben ook Nederlands namelijk..misschien hebben we wat aan elkaar!

Liefs,
Nouhaila :nl:
tja.... nu ik er overna denk , ga maar niet....me vriend kijkt nu al van watttttttttttttt strand kiefes??? hahaha denora

30-11-2003, 13:17
was ook maar een gedachte van mij.... haha het strand ja weet ik veel dacht er gewoon aan !!

30-11-2003, 13:22

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Op dit moment laarzen, warme sokken, een stevige spijkerbroek, winterjas, dikke trui en handschoenen. Misschien ook nog een das en muts.
je hebt lol erom he haha !!

30-11-2003, 13:32

Citaat:
Origineel gepost door Beni Bouyachie17
Een vrouw mag sobiezo niet in het openbaar zwemmen .....

Maar any way, hoe ik ga als m n pa erbij is , korte broek to m n knieen badpak er onder en een donker tshirt... en verder zo voorschut zwemmen yekk...... trouwens en er meestal toch voorzorgen dat je een handdoek of een omslag rok klaar hebt staan als je eruit komt , want de boel blijft echt aan je hangen ...




Maaar goed het is al 4 jaar geleden voor mij dat ik ben wezen zwemmen in maroc.... is niets voor mij daaro.....
ja dat je niet mag zwemmen in het openbaar wist ik ook wel maar ik dacht gewoon op het strand zijn !!me gedachte van zwemmen daar dacht ik nog geen eens aan gewoon op een bedje en dan ?? doe je dat in een jurk(je) of jurk lang wit kan toch wel ik zou het van mijn leven niet in me hoofd halen om zo te water te gaan haha...ik weet heus wel dat wit doorschijnt als het nat is !! maar vroeg me af hoe dat zat want dan wil ik wel maar niet zwemmen !!

30-11-2003, 13:49
dat jullie meiden toch gaan zwemmen ohhh dat wist ik niet???

30-11-2003, 14:46



Citaat:
Origineel gepost door denora
je hebt lol erom he haha !!
Ja, sorry, dit was het eerste wat bij me opkwam omdat het nogal winters is buiten.

Toch wel jammer dat moslima's amper mogen zwemmen, want het is een van de gezondste sporten! Weinig kans op blessures, terwijl je ondertussen je hele lichaam traint. Dus niet alleen je beenspieren ofzo.

30-11-2003, 14:54
ha hoi tonk, ik ben geen moslima maar ik dacht hoe gaat dat naar het strand kwam zo in me op?

30-11-2003, 17:15
een djellaba en een hoofddoek

Pagina's : [1] 2 3