Bekijk volle/desktop versie : 'Zwaardere' straf voor incestpleger



16-02-2008, 01:48
Een 50-jarige incestpleger uit Boornbergum is in hoger beroep aanzienlijk zwaarder gestraft dan eerder in de rechtbank. Hij had zelf hoger beroep aangetekend. De man kreeg vijf jaar cel bij het gerechtshof, in plaats van vier bij de rechtbank.

De man pleegde vanaf haar dertiende verjaardag vijf jaar lang stelselmatig ontuchtige handelingen bij zijn dochter. Vanaf haar veertiende werd het meisje herhaaldelijk door haar vader verkracht. Op haar achttiende verliet ze de woning.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/02/zwaardere_straf_voor_incestple.html




Een gevangene kost circa 80.- per dag.
Stel hij wordt 80, dus zal hij nog 30 jaar moeten zitten
30x365=10950 dagen x 80,- = 876.000. Dat moeten WIJ betalen voor wat HIJ heeft foutgedaan.

Ander voorbeeld:
Één malige aanschaf van een baretta 92F.
Kogels te koop vanaf 2.- per stuk. Neem er 5 voor het plezier = 10,-.
Kost je ongeveer (inclusief de eénmalige kosten van het pistool) 50,- ofzo.

Doe dan dat maar.. kunnen ze dat weer investeren in belangrijkere dingen.. zoals.. dat elke nederlander in een BMW kan rijden..

16-02-2008, 03:15


Melkisgoed heeft ook al geen kaas gegeten van schrikkeljaren...

16-02-2008, 03:20
Over datoem.

16-02-2008, 03:37
Melkisgoed.

Ik denk dat jij zulke topics niet meer hoeft te plaatsen aangezien jij Joran geweldig vind en zij toch een xxxx was en ze wel dood moest. Je bent nog walgelijker dat ik dacht. Plaats ze niet meer want je trekt je hier op af.

Walgelijk ben je!

16-02-2008, 03:40


En nou opdonderen!

16-02-2008, 07:18
Ik vind zelfs vijf jaat te weinig.

16-02-2008, 18:56

Citaat door Tessie:
Melkisgoed.

Ik denk dat jij zulke topics niet meer hoeft te plaatsen aangezien jij Joran geweldig vind en zij toch een xxxx was en ze wel dood moest. Je bent nog walgelijker dat ik dacht. Plaats ze niet meer want je trekt je hier op af.

Walgelijk ben je!


Wat heeft deze topic met Joran te maken?

En inderdaad ik lig er niet wakker van dat een hoerr is gestorven. Lig jij wakker van alle dooien op deze aardkloot?