Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welke Haarkleur moet ik gebruiken voor Goudblond



15-02-2008, 19:20
Ey salaam meiden,

Ik heb zwart / donkerbruin haarkleur. Welke Kleur moet ik dan gebruiken om goudblond te krijgen?

Wie heeft er hier verstand van

15-02-2008, 21:27


^

16-02-2008, 11:00
Niemand?

16-02-2008, 11:50
Eerst ontkleuren..

16-02-2008, 12:04



Citaat door WitChie,:
Eerst ontkleuren..


Is dat niet slecht voor de haren?

16-02-2008, 12:05

Citaat door Mevrouw_:
Is dat niet slecht voor de haren?


Jawel, maar om van donker naar licht te gaan is 't wel nodig om eerst te ontkleuren..

16-02-2008, 18:01

Citaat door Mevrouw_:
Ey salaam meiden,

Ik heb zwart / donkerbruin haarkleur. Welke Kleur moet ik dan gebruiken om goudblond te krijgen?

Wie heeft er hier verstand van



Ik heb het ook gedaan, van donkerbruin naar goud blond..

maar heb het bij de kapper gedaan en het ziet er echt heel mooi uit, zonder ontkleuring

16-02-2008, 22:10
Dank jullie wel dames ik heb toch maar besloten om naar de kapper toe te gaan voor mijn haren. Heb net het haar van mijn zusje gekleurd van donker naar blond maar dat zag er niet uit

17-02-2008, 11:29
whahahaha heel slim gedaan...

17-02-2008, 12:53

17-02-2008, 13:02

Citaat door Mevrouw_:
Dank jullie wel dames ik heb toch maar besloten om naar de kapper toe te gaan voor mijn haren. Heb net het haar van mijn zusje gekleurd van donker naar blond maar dat zag er niet uit


Blond op donker haar zorgt al heel gauw voor dat 'oranje blond'. Beter ga je naar de kapper zodat je dat probleem niet krijgt. Ikzelf heb van nature bruinig haar en gooi daar altijd donkerblond op en dat maakt mijn haar dan een tint lichter.

17-02-2008, 14:20

Citaat door sparkles:
Blond op donker haar zorgt al heel gauw voor dat 'oranje blond'. Beter ga je naar de kapper zodat je dat probleem niet krijgt. Ikzelf heb van nature bruinig haar en gooi daar altijd donkerblond op en dat maakt mijn haar dan een tint lichter.


Wanneer studie binnen is ga ik dat zeker doen inshaAllah. Ik heb voorheen altijd mijn haar gekleurd met blond ik geloof tint 9. En ik kreeg idd 2 tinten lichter. Maar dit keer wil ik (donker)blond als basis en dan wat donkere tinten erdoor heen.. Je weet wel soort van high lights effect....

Ik twijfel een klien bietje...

17-02-2008, 14:23


Als je je haar donkerder wilt kan dat uit een pakje.. maar voor lichter moet je echt naar de kapper!!

17-02-2008, 14:27
Hoezo kleur je het, ik vind het zo zonde...ik heb zelf donkerblond van mezelf maar wil ook steeds donker maar het vind het echt de moeite niet waard om het te verven. Als je nou eenmaal bent begonnen blijf je aan de gang. Wees gewoon blij met wat Allah swt je gegeven heeft, dan ga je het vanzelf leuk vinden

17-02-2008, 14:34

Citaat door Yasmijntje__:
Hoezo kleur je het, ik vind het zo zonde...ik heb zelf donkerblond van mezelf maar wil ook steeds donker maar het vind het echt de moeite niet waard om het te verven. Als je nou eenmaal bent begonnen blijf je aan de gang. Wees gewoon blij met wat Allah swt je gegeven heeft, dan ga je het vanzelf leuk vinden


Kleuren is mooi en 1 keer per jaar kan toch geen kwaad...?? En verder is het Halal want ik bedek het voor de buiten wereld als het ware ...

Xjes