Bekijk volle/desktop versie : Zag allemaal mensen met rozen lopen vandaag!



14-02-2008, 22:17
Wat blij zeg om voor je richting school gaat snel bij de bloemist een roos te halen voor jezelf

14-02-2008, 22:19



Citaat door Falastine:
Wat blij zeg om voor je richting school gaat snel bij de bloemist een roos te halen voor jezelf



14-02-2008, 22:21
niets mis mee, liefde voor jezelf kan geen kwaad

14-02-2008, 22:27
en ik ga pleiten laterzzzz

14-02-2008, 22:31



Citaat door Falastine:
Wat blij zeg om voor je richting school gaat snel bij de bloemist een roos te halen voor jezelf



hoe zielig kan iemand zijn, om een roos voorzich zelf te halen veel meiden die dat vast en zekker gedaan hebben

14-02-2008, 22:32
bij ons op school verkochte ze ze voor 1,50€

14-02-2008, 22:33

Citaat door Oplicht3r:
niets mis mee, liefde voor jezelf kan geen kwaad


dat is waar wie geen aandacht krijgt kan op deze dag de kans grijpen
ls een jongen voor een meisjes een roos op valatijn koopt weeten ze niet dat die jongen een bosje rozen de dag er voor in aanbieidng had gekocht en vanaf smorgen al aan alle meiden wat gaf die hij op het oog heeft en had

hij dacht natuurlijk 10 keer geschoten is altyd wel raaak
en dan die meiden die die roos krijgen hun hartje maar laten rikke tiike van blijschap en ze zijn dan wel met een doooie mus blij gemaakt

en neee ik niet ik heb geen rozen gekocht maar heb wel jongens opschool horen praten van en vragen hoe veel heb je er gegeven vandaag hahahahahaha en hoeveel smaatjes zijn er in getrapt
boyys ooww boys ooww boys
kopen julie morgen weer rozen voor die meiden want ze drogen snel uit maar liefde droogt natuurlijk niet uit neem ik aan

14-02-2008, 22:35

Citaat door Falastine:
Wat blij zeg om voor je richting school gaat snel bij de bloemist een roos te halen voor jezelf


Shit ben ik betrapt!

14-02-2008, 22:36
Ik heb ook vor me sgatje een witte roosje

14-02-2008, 22:38

Citaat door Bijlmer_Mocro:
Ik heb ook vor me sgatje een witte roosje



agh wat lief

14-02-2008, 22:39

Citaat door adil_mocro:
dat is waar wie geen aandacht krijgt kan op deze dag de kans grijpen
ls een jongen voor een meisjes een roos op valatijn koopt weeten ze niet dat die jongen een bosje rozen de dag er voor in aanbieidng had gekocht en vanaf smorgen al aan alle meiden wat gaf die hij op het oog heeft en had

hij dacht natuurlijk 10 keer geschoten is altyd wel raaak
en dan die meiden die die roos krijgen hun hartje maar laten rikke tiike van blijschap en ze zijn dan wel met een doooie mus blij gemaakt

en neee ik niet ik heb geen rozen gekocht maar heb wel jongens opschool horen praten van en vragen hoe veel heb je er gegeven vandaag hahahahahaha en hoeveel smaatjes zijn er in getrapt
boyys ooww boys ooww boys
kopen julie morgen weer rozen voor die meiden want ze drogen snel uit maar liefde droogt natuurlijk niet uit neem ik aan
aha ok

14-02-2008, 23:10

Citaat door Bijlmer_Mocro:
Ik heb ook vor me sgatje een witte roosje


jij wil der zeker gelijk al dood hebben
weet je wel wat het betekend om iemand een witte roos te geven

DE DOOOD hahahahaha
mhlisch in onze cultuur geven ze geluk aan elkaar en we zeggen koelschi mektoub en geen rozen

14-02-2008, 23:13



Citaat door Falastine:
Wat blij zeg om voor je richting school gaat snel bij de bloemist een roos te halen voor jezelf