Bekijk volle/desktop versie : Hirsi (gigi) Ali moet beveiligd worden door de nederlandse overheid?



Pagina's : [1] 2 3

14-02-2008, 19:53


Dames geef jullie mening.

Wat vinden jullie.

Moet Nederland voor de kosten opdraaien aangezien Hirsi Ali voor de rest van haar leven beveiligd dient te worden?

Of is dit een taak voor de EU...?

Of heeft ze uberhaupt geen recht op financiele steun...?

Ben benieuwd naar jullie meningen.


14-02-2008, 19:55


is een taak voor haar EIGEN portemonnee...

kom nou..


14-02-2008, 19:56
heeft ze geen recht op..

ze kiest er zelf voor om zuke uitspraken te doen, en haar uitspraken gaan heel wat verder dan ff haar vrije mening te uiten..

14-02-2008, 19:59
ammehoela

Ik betaal al genoeg belasting........


ALs amerika het al vertikt om t te betalen, waar al7okok al insaan zo hoog in het vaandel hebben..., waarom moet hollanda dat dan wel doen.....
Ik zie haar nu echt als een drammerige kindje dat zit te zeuren omdat ze haar zin niet krijgt, in frankrijk wel vragen om een naturalisatie en intussen heel hard roepen dat ze zich wel Nederlander voelt......Hmmmmm als het echt zo om haar veiligheid zit, dan zou ze de eerste de beste land pakken die voor haar wil dokken, en volgens mij had Denemarken of Noorwegen haar al verteld dat ze van harte welkom was

14-02-2008, 19:59


Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten

14-02-2008, 20:00
heb gestemd, had ook juist een topic erover geplaatst, tis zo als zij haar mond niet kan houden hoeven wij er ook niet voor op te draaien, als we iedereen moeten gaan beveiligen die aan vrije meningsuiting doet, dan loopt het ver uit de hand met de financies, tenslotte WIJ betalen dat.
had ze haar mond gehouden was dit niet nodig, en dat wist ze op voorhand.

14-02-2008, 20:02

Citaat door haatsmurf1:
de eu

je gaat wel erg ver


Ayaan is vandaag bij het Europees parlement in Brussel gaan smeken voor beveiliging

14-02-2008, 20:04

Citaat door kitschkitchen:
heb gestemd, had ook juist een topic erover geplaatst, tis zo als zij haar mond niet kan houden hoeven wij er ook niet voor op te draaien, als we iedereen moeten gaan beveiligen die aan vrije meningsuiting doet, dan loopt het ver uit de hand met de financies, tenslotte WIJ betalen dat.
had ze haar mond gehouden was dit niet nodig, en dat wist ze op voorhand.





Dank je voor het stemmen!

Inderdaad zij moet de consequenties aanvaarden...ze wist bij voorbaat al waar ze aan begon...en nu verwachten dat wij gaan betalen voor haar beveiliging... Zo blijven we bezig...amehoela!

14-02-2008, 20:05

Citaat door Lella_Nigella:
Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten
Zo is het !



14-02-2008, 20:07

Citaat door kerimeh:
ammehoela

Ik betaal al genoeg belasting........


ALs amerika het al vertikt om t te betalen, waar al7okok al insaan zo hoog in het vaandel hebben..., waarom moet hollanda dat dan wel doen.....
Ik zie haar nu echt als een drammerige kindje dat zit te zeuren omdat ze haar zin niet krijgt, in frankrijk wel vragen om een naturalisatie en intussen heel hard roepen dat ze zich wel Nederlander voelt......Hmmmmm als het echt zo om haar veiligheid zit, dan zou ze de eerste de beste land pakken die voor haar wil dokken, en volgens mij had Denemarken of Noorwegen haar al verteld dat ze van harte welkom was


Madam is aandacht geil!

Ze kickt op aandacht...ze beseft niet dat ze alleen maar negatief in de spotlights staat...dom dom dom!


14-02-2008, 20:08

Citaat door noä:
heeft ze geen recht op..

ze kiest er zelf voor om zuke uitspraken te doen, en haar uitspraken gaan heel wat verder dan ff haar vrije mening te uiten..




Heb hier niets aan toe te voegen

14-02-2008, 20:09

Citaat door LadyRabat:
is een taak voor haar EIGEN portemonnee...

kom nou..





http://www.justitie.nl/images/wet-rente_tcm34-41181.jpg


14-02-2008, 20:09


ze doet net als een kleine kind van 3..eerst een ander een klap geven en dan achter haar mammie verstoppen.

14-02-2008, 20:11

Citaat door haatsmurf1:
ja heb t'gelezen...

nu lachen wij ayaan uit

al haar politieke vriendjes die haar steunden, voor haar opkwamen, haar vol lof prijsde...

zijn opeens gone...



Ze hebben haar het vuile werk laten opknappen (namelijk zeggen wat ze zelf niet durven!) en nu is het bey bey beslamaa 3alik


14-02-2008, 20:11

Citaat door missy1979:


Dames geef jullie mening.

Wat vinden jullie.

Moet Nederland voor de kosten opdraaien aangezien Hirsi Ali voor de rest van haar leven beveiligd dient te worden?

Of is dit een taak voor de EU...?

Of heeft ze uberhaupt geen recht op financiele steun...?

Ben benieuwd naar jullie meningen.




Een ieder is verantwoordlijk voor zijn EIGEN uitspraken. Als ik nu bepaalde uitspraken zou doen zou ik ook geen beveiliging gratis krijgen ....

Dus: nee, zelf bekostigen aangezien ze ZELF besloten heeft de 2e kamer te verlaten

Pagina's : [1] 2 3