Bekijk volle/desktop versie : gescheiden vrouw...



Pagina's : [1] 2 3

14-02-2008, 12:55
Wie is er hier met een gescheiden vrouw getrouwd of kent iemand die met een gescheiden vrouw getrouwd is.

Wat zijn jullie ervaringen daarmee met de famillies?

14-02-2008, 15:12


ik ken wel iemand die gescheiden was en ze had een kind,
ze trouwde met een familielid van haar uit marokko
en het gaat hartstikke goed

hmmm ik ken er eigenlijk 2 precies hetzelfde verhaal.

maar ik ken er ook een die getrouwd was met iemand uit marokko en ze had een zoon uit haar eerdere huwelijk,maar die zijn weer helaas gescheiden gelijk nadat ie zijn papieren op zak heeft.

du shet verschilt van man tot man!!

je hebt mannen er tussen en je hebt joden er tussen.

14-02-2008, 15:16
Ik ken ook iemand die getrouwd is met een gescheiden vrouw met kind, gaat hartstikke goed hamdoelilah. Hij was ook van Marokko

14-02-2008, 15:28
Iemand die van hier getrouwd is en gelukkig is geworden?

15-02-2008, 16:53



Citaat door Bellissima:
Iemand die van hier getrouwd is en gelukkig is geworden?


Mijn buurmeisje ze was na een 1 jarige huwelijk gescheiden en de jaar erop hertrouwd. En nu heeft ze een leuk gezinnetje alhamdoellilah

15-02-2008, 19:21

Citaat door Mevrouw_:

Mijn buurmeisje ze was na een 1 jarige huwelijk gescheiden en de jaar erop hertrouwd. En nu heeft ze een leuk gezinnetje alhamdoellilah


Alhamdoulilah

15-02-2008, 20:54
een gescheiden vrouw blijft toch een vrouw
so don t worry

15-02-2008, 20:56

Citaat door pussy:
upie bben ook benieuwd mensen van hier niet van marokko. dus die hier zijn hertrouwd





je bedoelt met iemand die al zijn papieren al op zak had?

als dat het is wat je bedoelt ken ik er geen wel die hertrouwd zijn maar een man uit marokko hebben gehaald.maar dat wil niet zeggen dat het niet voorkomt.

15-02-2008, 21:00
Ik heb een vriendin die getrouwd was geweest en dan gescheiden (geen kids).
Jaar later is ze hertrouwd met een lieve man (man is nooit getrouwd geweest) en hij is geboren en getogen in Belgie.

Voor haar eerste man heeft ze papieren gedaan.
maar hamdollilah ze zijn gelukkig nu.

Allah is groot

17-02-2008, 14:16

Citaat door skinhead_maroc:
een gescheiden vrouw blijft toch een vrouw
so don t worry



In vele (Marokaanse) gezinnen is een gescheiden vrouw net een afgekeurde auto

18-02-2008, 00:48

Citaat door pussy:
als ik jou was zou ik niet erom lachen . het is niet om te lachen. want er zijn meisjes die in zulke situatie zitten. en mischien ga jij in de toekomst ok trouwen en scheiden. ewa dan zou ik niet te vroeg juichen.


Ik lachte om het feit dat mensen echt zo'n kromme gedacht hebben. Heb er niet bij nagedacht dat ik zo iemand kan kwetsen. Ik ben zelf getrouwd en gescheiden.

18-02-2008, 02:49

Citaat door Mevrouw_:
In vele (Marokaanse) gezinnen is een gescheiden vrouw net een afgekeurde auto

ik denk dat het meer te maken heeft met de vrouw zelf
dat zij zelf denkt dat zij een afgekeurde auto is of beter gezegd dat zij denkt dat mensen zo over haar denken
maar vergeet niet dat de marokkaanse cultuur vergelijkbaar met veel arabisch culturen meer open en tolerant is

18-02-2008, 10:19



Citaat door Mevrouw_:

Ik lachte om het feit dat mensen echt zo'n kromme gedacht hebben. Heb er niet bij nagedacht dat ik zo iemand kan kwetsen. Ik ben zelf getrouwd en gescheiden.

En nog niet hertrouwd?

18-02-2008, 10:54

Citaat door Bellissima:
En nog niet hertrouwd?


Nee voorlopig niet

18-02-2008, 11:02

Citaat door skinhead_maroc:
ik denk dat het meer te maken heeft met de vrouw zelf
dat zij zelf denkt dat zij een afgekeurde auto is of beter gezegd dat zij denkt dat mensen zo over haar denken
maar vergeet niet dat de marokkaanse cultuur vergelijkbaar met veel arabisch culturen meer open en tolerant is


Dat gevoel kan sterk worden aangepraat waardoor de gescheiden vrouw denkt dat ze minder kans heeft op het huwelijksmarkt wat niet zo is .. Het is idd maar hoe je er zelf mee omgaat...

Ik kraak de marokaanse cultuur niet af, alleen op sommige gebieden hebben sommige mensen een kromme gedachten en vooral wat betreft de scheiding ..

Pagina's : [1] 2 3