Bekijk volle/desktop versie : IMPORTANT!!!!!Enkel voor de meisjes!!!!!!!!!!!!Oke?!!!!!!!!!!!!



Pagina's : 1 2 [3] 4 5

17-09-2002, 19:52



(grapje)

24-09-2002, 21:04


Groot gelijk!!!!!!Honeyhnina

04-10-2002, 20:18
wie ben jij?

04-10-2002, 21:28
salam,
wat een reacties allemaal. ik vind dat je goed uit je doppen moet kijken.
voordat je het weet ben je getrouwd met een verkeerde man.
een goede man mag niet overdrijven en moet zich zelf zijn .
mijn advies is om een praktizerende moslim te trouwen ook al komt hij uit het buitenland.
Tegenwoordig vragen de meiden alleen hoeveel sadak ze krijgen en niet of hij salat alfajr bid en de koran uit zijn hoofd kent en of hij regelmatig de moskee bezoekt! dit zijn allemaal vragen die je vader moet stellen aan de jongen die de hand komt vragen, een moslim gooit geen deur dicht voor een andere moslim die met goede bedoelingen komt.dat doen alleen de koefars! asalam graag REACTIES

04-10-2002, 22:36


ik zou dit vragen salaat istigharat

04-10-2002, 22:37

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
[B]


(grapje) [/B]
hahaha gekkie

05-10-2002, 15:01
Hallo allemaal,

Ik ben zelf nu een paar maanden gelukkig met iemand uit marokko getrouwt we zijn eerst 2 jaar verloofd geweest en het bevalt me prima.
Dus de opmerking " ik wil niet iemands vergunning zijn" slaat dus nergens op, er bestaan nog genoeg hele lieve mannen in marokko die niet alleen om een vergunning met je trouwen. Neem mijn man nou hij had het veel beter in marokko eigen zaak, geld genoeg, en nu doet hij schoonmaakwerk, jullie meiden moeten jezelf in hun schoenen plaatsen , verweg van je ouders en familie, geen vrienden de taal die je niet kan spreken. Ik raad jullie allemaal aan om met een jongen van marokko te trouwen dat zijn past echt mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05-10-2002, 19:53

Citaat:
Origineel gepost door City
Hallo allemaal,

Ik ben zelf nu een paar maanden gelukkig met iemand uit marokko getrouwt we zijn eerst 2 jaar verloofd geweest en het bevalt me prima.
Dus de opmerking " ik wil niet iemands vergunning zijn" slaat dus nergens op, er bestaan nog genoeg hele lieve mannen in marokko die niet alleen om een vergunning met je trouwen. Neem mijn man nou hij had het veel beter in marokko eigen zaak, geld genoeg, en nu doet hij schoonmaakwerk, jullie meiden moeten jezelf in hun schoenen plaatsen , verweg van je ouders en familie, geen vrienden de taal die je niet kan spreken. Ik raad jullie allemaal aan om met een jongen van marokko te trouwen dat zijn past echt mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ergens heb je wel gelijk maar iedereen weet ook dat er mannen zijn die NIET met goeie bedoelingen naar hier komen.En alhamdoelillah zijn daar ook goeie moslims bij en hopelijk blijft dit zo.En city,ik wens je het beste met jouw man!!

xxxxxxxx

08-10-2002, 11:45
Ik zou ervoor zorgen dat ik niet naar marokko ga voor dat ik DE ware HIER heb gevonden.. ik ben al 4 jaar niet geweest

10-10-2002, 19:02

Citaat:
Origineel gepost door $$Roukajah$$
hahahahahahah heel hard uitlachen en sjegguh dat ik nog veel en veel te jong ebn en dat ik wilstuderen en dat ik het nog niet weet MUhahahahahahahahah.En dan deur dichtslaan!!!
Euh,roukajah,ik zou zeggen;wil je eens vertellen wat er zo grappig is..................Daarbij,ik vroeg serieuze reacties en geen puber-reacties!
thanx

11-10-2002, 21:24
ja natuurlijk heb je goede jongens maar de meeste willen toch alleen jou voor verblijfvergunning!

12-10-2002, 19:32
Ja maar als ze om uw hand komen vragen,hoe weet je dan of die jongen een goede moslim is?!Natuurlijk gaan ze zeggen dat hun zoon een goede moslim is enzo. maar ....
En hoe weet je of hij dit alles meent en dat hij het niet voor de papieren doet?
Verkering in de islam is haram dus......Iemand een oplossing?


xxxxxxxxx

17-10-2002, 19:16


Als ik die reacties zo een beetje bekijk kom je toch veel mensen tegen die niet KUNNEN reageren!!!!!
Gelukkig zijn er die volwassen zijn maar sommigen.............

08-11-2002, 15:10
jongens van straat gewoon negeren en als dat niet lukt en ze blijven plakken gewoon een knal op hun bek geven.wie niet horen wil moet maar voelen !!!!
xxx freegirl

08-11-2002, 15:35
ik zie niet in waarom je zo onbeleefd moet zijn, als je vriendelijk tegen hun zegt nee dank u ik wil niet, dan blijven zo toch weg.

Als ik niet wil trouwen dan zeg ik gewoon: Ik kan nog niet zo goed koken, dan zijn ze vlug weg

Pagina's : 1 2 [3] 4 5