Bekijk volle/desktop versie : NOS ploeg in Utrecht bedreigd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

13-02-2008, 21:06
AMSTERDAM - Een ploeg die opnames maakte voor het NOS-journaal is vanmiddag ernstig bedreigd in Utrecht. De journalisten die ondermeer reacties wilden op de uitspraak van de rechter dat zeven Utrechtse reljongeren die bij elkaar staan niet strafbaar zijn, werden agressief bejegend.

Net toen het gesprek met een jongerenwerker voor de camera zou beginnen, greep een Marokkaan in en sloeg of trok de camera naar beneden. De jongen sloeg onmiskenbaar dreigende taal uit.

Onduidelijk is of de ploeg aangifte van bedreiging heeft gedaan.

Het verhaal waarvoor het Journaal was uitgerukt, was ook dat dankzij de extra camerabewaking minder criminaliteit zou worden gepleegd.

Bewoners van de wijk beaamden dat in het begin van de reportage. Dat het om een 'fragiele' verbetering ging, bleek wel toen de cameraman werd bedreigd.

Utrecht wil het samenscholingsverbod op Kanaleneiland overigens doorzetten.



http://www.telegraaf.nl/binnenland/3289888/_NOS_ploeg_in_Utrecht_bedreigd__.html?p=6,1

13-02-2008, 21:08


Wat hebben ze daar te zoeken , toch volgens nederlanders een no go area???? Willen ze natuurlijk sensatie tv maken om lekker te kunnen generaliseren. EIGEN SCHULD

13-02-2008, 21:12
Nu het al zo onrustig is daar, waarom houden die ouders hun kinderen niet thuis??
Binnen blijven,zitten en muil dicht!

Ik snap dat werkelijk niet

13-02-2008, 21:13
tja wat doet de n.o.s in Utrecht ......in eigen land.


zo van mij mag er weer een terug naar waar zulk gedrag normaal is namelijk de bergen.

13-02-2008, 21:13



Citaat door Trissintie:
Wat hebben ze daar te zoeken , toch volgens nederlanders een no go area???? Willen ze natuurlijk sensatie tv maken om lekker te kunnen generaliseren. EIGEN SCHULD
Stel dat zo'n kutkind voor als je eigen kind. Zou jij dat pikken?

13-02-2008, 21:13

Citaat door Tessie:
Nu het al zo onrustig is daar, waarom houden die ouders hun kinderen niet thuis??
Binnen blijven,zitten en muil dicht!

Ik snap dat werkelijk niet



Het zijn er te veel en luisteren ?

13-02-2008, 21:14

Citaat door Tessie:
Stel dat zo'n kutkind voor als je eigen kind. Zou jij dat pikken?



Maar dat kan niet Mugabe zal zijn kind vol gooien met liefde en aandacht .


Kanalen eiland zou ik ook nooit willen wonen .

13-02-2008, 21:15

Citaat door Tessie:
Stel dat zo'n kutkind voor als je eigen kind. Zou jij dat pikken?



Ik kan geen kinderen krijgen

13-02-2008, 21:16

Citaat door Tessie:
Nu het al zo onrustig is daar, waarom houden die ouders hun kinderen niet thuis??
Binnen blijven,zitten en muil dicht!

Ik snap dat werkelijk niet

trrrr..wallah fock politie en fock de hele overheid die denken dat ze er wat aan kunnen doen..ik hoop dat ze hier doorgaan met alles slopen en rellen doen en ik help ze spontaan mee

13-02-2008, 21:16

Citaat door Trissintie:
Ik kan geen kinderen krijgen
Dat is heel tries Tris, meen ik echt.

Maar zou jij je kunnen voorstellen dat, laten we zeggen een neefje van jou zoiets doet? Hoe reageer je dan?

13-02-2008, 21:17

Citaat door Mugabe:
AMSTERDAM - Een ploeg die opnames maakte voor het NOS-journaal is vanmiddag ernstig bedreigd in Utrecht. De journalisten die ondermeer reacties wilden op de uitspraak van de rechter dat zeven Utrechtse reljongeren die bij elkaar staan niet strafbaar zijn, werden agressief bejegend.

Net toen het gesprek met een jongerenwerker voor de camera zou beginnen, greep een Marokkaan in en sloeg of trok de camera naar beneden. De jongen sloeg onmiskenbaar dreigende taal uit.

Onduidelijk is of de ploeg aangifte van bedreiging heeft gedaan.

Het verhaal waarvoor het Journaal was uitgerukt, was ook dat dankzij de extra camerabewaking minder criminaliteit zou worden gepleegd.

Bewoners van de wijk beaamden dat in het begin van de reportage. Dat het om een 'fragiele' verbetering ging, bleek wel toen de cameraman werd bedreigd.

Utrecht wil het samenscholingsverbod op Kanaleneiland overigens doorzetten.



http://www.telegraaf.nl/binnenland/3289888/_NOS_ploeg_in_Utrecht_bedreigd__.html?p=6,1


Ik zag het in het journaal.

Onthutsend als je niet eens meer een wijk in kan om een nieuwsitem te maken.

Wat denken die rotjochies wel niet? Dat zij daar de baas zijn? Het is gewoon Nederlands grondgebied en zij zijn Nederlandse onderdanen, dus dimmen.

13-02-2008, 21:18

Citaat door Trissintie:
Ik kan geen kinderen krijgen

dat hebben de meeste mannen...

13-02-2008, 21:18



Citaat door Mimisch:
trrrr..wallah fock politie en fock de hele overheid die denken dat ze er wat aan kunnen doen..ik hoop dat ze hier doorgaan met alles slopen en rellen doen en ik help ze spontaan mee


Pas op jongen, Daaf gaat graag met je daten

13-02-2008, 21:18

Citaat door Mimisch:
trrrr..wallah fock politie en fock de hele overheid die denken dat ze er wat aan kunnen doen..ik hoop dat ze hier doorgaan met alles slopen en rellen doen en ik help ze spontaan mee


Grote jongen ben jij.

13-02-2008, 21:20
Begint het gesodemieter nu alweer ?

Is nou niemand binnen de eigen gemeenschap daar die zo'n holbewoner laat zien dat dit nu net het verkeerde gedrag is wat de rest van Nederland onderhand helemaal de strot uitkomt ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18