Bekijk volle/desktop versie : xXEn JijXx

13-02-2008, 20:21
'mammaaaa waar ligt men poppetje''mammaaaaaaaa' ik rende de trap af na beneden, ik zag me moeder daar zo liggen op het bank, ik schrok dus schudde ik haar even.'mamma mamma doe je ogen open,''mama mama doe geen grapjes, mama mamaa mamaaaaa, kariim kariim mammaa kariiiimmmm .' ik schreeuwede na me broer, ik was zo bang, ik begon te huilen. 'mama doe plies geen grapjes, mama soorryy voor dat ik stiekem een snoepje pakte van de kast, het was maar eentje nee twee, ik gaf eentje aan annissa, mama kga nooit meer doen wollah, maar maak geen grpaje meer, kariimm kom alsjeblieeft,' Niemand reageerde nog, ik rende weer naar boven en zag dat me broer niet in zijn kamer was, ik rende de deur uit en klopte aan bij buurvrouw, 'ghltie mama wordt niet wakker, ze maakt steeds grapje ghelti kom snel.' zo kwam de buurvrouw naar ons huis, en snel ging alles op dat momnt. zo snel dat er 9 yaren door heen ging. nu ben ik 19, en ik ben me moeder al 9 yaartjes kwijt, ik herrinner het als de dag van gister. O wat mis ik haar toch. Trouwens ik ben malika, de enige meid in huis, en ik heb een broer genaamd karim, hij is nu 23. Men vader,, nouh niets van gehoord, hij was weg gegaan, na de dood van me moeder, we hoorde dat hij als laatst in marokko was, maar het boeide ons al niet meer. Hij was weg dat was het. Men tante, me moeders zusje. Ze heeft zelf geen kinderen. nu ga je denken van waarom niet, Ze trouwde niet, ze zou trouwen maar me moeders dood maakte haar ook helemaal kappot, die verloofde verliet haar, omdat hij ons niet wilde. Ik woon nu met me tante, Me broer en Ik in me tantes huis. Ik studeer nu op het universiteit en me broer werkt. we proberen zo min mogelijk aan me tante de reking te laten dus werk ik ook in het weekend en tusse de week door. me tante zelf werkt ook. Ik heb 1 goeie vriendin, het is meer dan een vriendin anissa, ik ben met haar opgegroeit, we zijn nu nog steeds samen,. zelfde universiteit.
zzzttztztztzttzzzzzztt, ow shxt he me wekker, ik stond meteen op en maakte me bed op. snel nam ik kleren uit de kast,, ehmm, ff denken, een roze bloesje met witte skinny, witte gilet,, roze beenverwarmers, oke is genoeg. ik nam ze mee naar de badkamer en nam een warme douche snel. 'Kariiim sta op yallaahh,, je komt te laat' sgreeuwde ik nog even. er kwam geen geluid, ik haat het als iemand geen geluid geeft. Nare gevoels krijg ik ervan, Ik ging snel de trap af en trof hem aan de eettafel met me tante. 'Sbah el ghaiir schoonheid, snel voor je thee koud wordt ''wat heb jij vandaag karim zo vroeg wakkeer, eerder dan mij, baksteen op je hoofd gevalle wella?' Hij lachde alleen maar, ik fhónde snel men haren en deed ze los, ik zat meteen aan de tafel en begon te eten .'Malika sgatj''Ya gheltii''Ik wilde wat mededelen, luister ik wil niet meer dat je werkt, kijk mijn inkome zijn echt erg genoeg, voor ons allemaal, echt sgatjes karim jij ook, als je zo graag wilt werken doe het minder maar Malika sgatje inoe ik wil dat jij kapt ermee, je gaat na sgool en erbij werken nee damee ik wil het zo graag dat je ermee ophoudt, ik werk bij de bank, hamdolilaah goed inkome, wil je geld is geen probleem, elke week leg ik wel voor je geld klaarmaar ik wil het echt sgatje kariim mooijongetje van me jij ook''Gheltiie je bent onzee hart maar ik kan niet stoppee, ergens moeten wij ook meehelpen. ''Yaa gheltiie inoe, kijk, ik kan al helemaal niet stoppe je weet ik heb ook goeie baan, ergens de directeur zijn is erg hoog, en nu binnekort men baas weg gaat wordt ik of 5 andere collega's de nieuwe baas, Gheltie je kan nergens zo snel een baan vinde en zeker niet van zo een bedrijf.''Oke kariim jij oke, maar malika je neemt de tijd wat minder, alleen weekend, liever heb ik het niet,.''Gheltiiee ik ben bijna klaar met school, nog 1 yaar.'' Ik weet hoe intelligent jij bent, tjaah niemand slaat groep 2 groep 4 over, jij je zin, je. ''Lekker me laatste yaar endan zijn we vrij.'''wahaha yaah meid bikkeleeeee''ach kariim hou toch op.'De bel ging. 'Ik doe wel open zit jullie maar.' Ik rende na de deur en deed open. Ik zag een man staan, Niet normaal...

13-02-2008, 20:44

Het was een onbekende man en vroeg na me tante. 'Samira hier?''Wacht effe''Gheltiie er roept een man naar je' Kariim kwam dit keer mee met gheltie. 'Semira Semira ' zei hij steeds, Ik keek me tante aan, 'He eten jullie effe door ik kom zo.' Ze stuurde ons weg, tjaah privacy heeft ze ook nodig. Ik deed snel wat mascara en pakte me tas. 'Kariim kga ga je ook?''He ya kom ik breng je wel''Yaah maar sgat eerst hale we anissa op als je t nie zo erg vind''No Problem kom we gaan dan' we namen afscheid van tante en gingen weg. 'he ken je die man malika?''Neuh nooit gezien denk ik jij wel dan?''Neeh ook nie, rijde we de straat van anissa in of wat?''Yaah' we zagen haar al daar staan. ze stapte meteen in,'Haai allemaal goedemorgheee''tzelfdee anissaa''yaa ook t zelfde ''dankjee dankjee, ook nog dankje voor t ophale.''alsof je ver woont, je woont maar 1 straat achter jij bent grappig'' Ya jij ook karim, zo chaggy''neuh echt niet dus.''wat jij wilt jongetje''Meneer''Jongetje''Meneer''Jongetje'Zo ze begonnen weer..''Kappuuuuuuuhh,, heey anniissaaaa ken je die rokje nog herrinnere in de stad? die ene zo paars blauw''Ýaah ga je hem halee?''Ya ikheb me salaris binnegekrege dus dat wordt dat rokje hale.. ''Nouh zoveel geld is het niet waard''Hoeveel kostie dan..? malika?'' ehm rond de.. dee.. de140 ''sgoed haal hem maar wacht met mijn geld,.''Doe nromaal ik krijg me salaris toch..''Nee, dan haal jij andere keer goed?''Sgoed belooft he. "Ya ya zal wel,, we zijn der. hiier pak aan, "S te veel'hij gaf me 500 in me hand gepropt''Je moet nog bloes hale en schoene yha yah en ik ken jou niet toch blaaaaa'''Kariiiim en ik begon te lachee'' Hij lachde mee, o wat hield ik toch van me brooer!
'Je hebt een heerlijke broer malikaa echt waar.''Yaa dat weet ik ook. Tjah jij bent de enige thuis. Jij hebt je moeder , en ik niet meer,, '' He ik bedoelde dat niet.. sgatjee''nee nee laat maar kom na binne'' Ik trok haar mee.. Op na de les...

14-02-2008, 17:25
Niemand..

14-02-2008, 17:39
Hey je 1ste fan ga zo door
leuk begin

14-02-2008, 18:04

De les duurde zoals gewoonlijk saai saai saai.. Toen we klaar ware gingen we snel ff de stad in, op na die rok! We liepen snel dat winkel binnen en yah zocht snel na me maat, en yaah t ergsteee ME MAAT WAS DEER NIIE MEER!! ooo wat werd ik booss, we vroegen meteen een werkster daar of erwat zou kome,, andere maten,. tjah echt pech niet dus.. Ze hadden bij die andere filiaale wel 1tje nog en die was dan in zuid. Dat wordt na zuid gaan. Ik liet t snel apart zetten en zou hem door de week snel hale. we gingen daarna nog wat winkel in winkel uit, kocht een nieuw paar schoenen, sieraden, haarbandje. Voor kariim kocht ik een super mooi truitje en voor ghaltie kocht ik een mooie rokje, hopelijk vinden ze het leuk. Aniissa kcht ook een bloesje, zelfde haarbandje. We waren ergens meteen gaan zitten. We bestelden snel wat te drinken en begonnen met een gesprek: 'ma je gaat dus mee he naar zuid, die rok moet ik dus echt wel hebben!''Yaah sgooed maar moet kijke of k die dag dan nie werk ofzo stel welkde dag wil jij dan gaan?'' Donderdag, het meest geschiktst''hmm effe kijke in me agenda... Nee sgatj dan kan ik niet, ik moet die dag werken van 3 tot 9. en we hebbe school tot 2 en in 1 uur red ik het niet.. ''Oww shxxt dan maar andere keerr''Zekerr we gaan wel same nog na zuid, ook nog na utrecht niet verghete.!''Haha yaah vergeet ik dus echt niet. Ga je weer naar die Zwerver?''zwerverr, nee noem hem nie zoo, hij is echt een sgat he dat je t weet, en die vriend van hem ook.'' Ik hoef geen jongee mijn god heeeyy hoevaak moet k t je vertellee.''Okee okkee ben alstill.. Dus je gaat overmorge?'' Yep nu jij niet komt vraag ik anders karim en die niet dan ga ik alleen toch..''hmm sgoeed zullen we opstaan..?''sgoed' We liepen richting de halte de bus kwam al snel dus meteen richting huis. Thuis aangekome niemand was er. 'Ghaltiieee,, Kariiiim haloooooww' stilte.. ik liep de keuken in en zag een notitie. 'Ik moet overwerken wacht niet op mij eten jullie maar. xX Samira' dus die zou rond de 10e wel thuis zijn. Ik belde na karim hij nam niet op. Geen eens 1 min. daarna ontving ik een sms. 'Moet overwerken, k heb je al gesmst niet ontvange dus. Wacht maar met het eten niet op mij x Karim' Die oookall nouh yah. Ik zou wel wat pizza bakke ofzo. Zette de tv aan en ff op box, Musiic! en liep na me kamer om me laptop te pakke en me omteklede. Ik trok snel me trainingspak aan en pakte me laptop liep na beneden. melde me meteen op msn aan. En yaa mensen reageerden alsnel,. eerste was brahim:
'Grote bek dit dat zus zo stoer.. Ik kom met vervooeer weg is je MOER:
Ewaaaa kwam jij wel ooit op msn schoonheidje
x Malika___ (w) ;
Tuurlijk joh waarom niie
Grote bek dit dat zus zo stoer.. Ik kom met vervooeer weg is je MOER:
Haha goed goed maarr alles goed nog schoonheidje
x Malika___ (w) ;
tuurlijk met jouw dan
Ook goed prima zelfs nu ik met jouw praat
x Malika___ (w) ;
wahaha oke oke goed dann
En hoe gaat het met je liefdesleventje schoonheidje
x Malika___ (w) ;
liefdesleven ken ik niet joh, jij wel dan
Yaaah nu wel heel goed zelfs
x Malika___ (w) ;
Zo Zo brahiim in lovee seg dat daann
:$ Yaah
x Malika___ (w) ;
Wiee dan
JIJ
x Malika___ (w) ;
Bledder doe normaal
Wolllah malika . al zo een tijdje alleen jij weet t niet
x Malika___ (w) ;
He brahim je weet we zijn al sinds de basisschool VRIENDEN… Ik wil je echt geen hoop geven maar meer kan t niet
Geef me dan 1 kans zodat we elkaar zo beter gaan leren.. 1 kans meer vraag ik niet
x Malika___ (w) ;
Brahim ik zie jouw als vriend als broer ik kan het niet sorry
Wat jij wilt maar 1 kans ik zal altijd op je wachten malika altijd
x Malika___ (w) ;
wacht niet. Vergeet me ofzo maar wacht niet. Ik wil je geen valse hoop geven. Vergeef me sorry
Alsjeblieft malika alasjeblieft ik smeek je
x Malika___ (w) ;
Nee sorry brahim ik kan niet iemand die ik als broer zie zien als me vriend ik kan het niet echtwaar vergeef me sorry
x Malika___ (w) ;
vergeef me…'
Ik logde meteen uit... Me vriend van de basisschool, iemand die ik meer zie als me broer.. Me vriend.. Nee ik kan het niet....

15-02-2008, 21:47
Ik kon het gewoon niet geloven, hij had zeker niets te doen ofzo vandaar al die bledders,. Ik ging me toch maar aanmelde maar dit keer offline weergegeven. Er kwam meteen een gesprek voor me. ik opende hem en las hem heel gespannen:
'Grote bek dit dat zus zo stoer.. Ik kom met vervooeer weg is je MOER:
Malika alsjeblieft zeg. Doe normaal. Ik snap jewel maar het punt is geef me die ene fxcking kan om me zelf te bewijzen.
Wat wil je precies zeg je me zeker me antwoordt hierop is:
1 dat ik je beter ga leren , zo komt de liefde ook bij jouw op ik weet het zeker,
2 ik wil dat ik jouwn man wordt, gewoon je wordt de vrouw van me kinderen
Nu is het hier voor je gesteld, of je geeft me een kans of we vergete elkaar..
Jou nu de keus..'
MIJN GOD WAT DACHT HIJ DAT HIJ WEL NIET WAS.! Hij is oke 1 van de mensen waar ik graag omgaf, maar dat er daaruit een andere soort liefde zou kome NO WAY mij niet gezien..
Hij heeft een hoge dunk teeriiingg
Ik begon heftig te type:
x Malika___ (w) ;
weetje je voelt je eegtt hoog he, jonge je gaat valle maar je ziet t niet. Praat niet zo zelf over je zelf. Ik wil dat je een mattie van me blijft, of anders niks. Verwacht niets van mij, zeker niet iets dat jij heel graag zou willen. Snap me een beetje en toon respect. Je zegt wel k snap je maar je toont dat respect niet. Ewa waar was die tijden van vroeger, toen je me altijd beschermde tegen als iemand wat van me handen afpakte. Jij was der altijd toen als een brooer van mij. Vergeet t niet. Als je wilt blijf k nog met je bevriend maar k zeg het voor de 1000e keer verwacht niets van mij,.. leg jij nu maar je keus neer,
of vriendschap
of niets..
ik zag dat hij niets terug typte, hij zijn zin.. Ik logde dit keer uit en schakelde de laptop dicht.
De voordeur ging open en ik hoorde Karim hij kwam schreeuwend op me afkome..

15-02-2008, 23:37
hey ga snel verder wil weten wat die
broer gaat zeggen