Bekijk volle/desktop versie : Wie van jullie heeft dit ook..



Pagina's : [1] 2

13-02-2008, 18:27
Nou ik zal even het volgende aankaarten. Het betreft hier het onderwerp gevoeligheid. Wie heeft hier ook last van?

Vandaag op mijn werk kreeg ik om 16.45 een telefoon van een client, en de persoon in kwestie heeft heel haar levensverhaal aan mij verteld. Later moest mevrouw huilen, omdat ze er helemaal alleen voor stond. Meskiena, was helemaal overstuur en ik vond het zo zielig. Ik was tot 17.15 met haar aan de tel, en al mijn collegas waren al vertrokken. De teammanager zei dat ik het gesprek moest afkappen en dat ze voor eventuele vragen nog altijd kan bellen. MAar ik kon het niet afkappen, omdat ik het zo met haar te doen had. Dus heb ik haar uit laten praten en zei waardeerde mijn luisterende oor.

13-02-2008, 18:28


Hoewel het je baan is, ben je ook nog een mens hoor. Dus niet meer dan normaal dat je aan de lijn bleef toch.

13-02-2008, 18:29

Citaat door Letchiinaa_:
Hoewel het je baan is, ben je ook nog een mens hoor. Dus niet meer dan normaal dat je aan de lijn bleef toch.



Volgens mijn collegas dus niet. Moest het gesprek afkappen, wat ik overigens natuurlijk niet heb gedaan. Zoiets kan ik niet over mijn hart verdragen

13-02-2008, 18:29
ja callcenterhe

13-02-2008, 18:30



Citaat door Oplicht3r:
ja callcenterhe



Wie zegt dat ik callcenter werk doe.

13-02-2008, 18:30

Citaat door GroenOog20:
Volgens mijn collegas dus niet. Moest het gesprek afkappen, wat ik overigens natuurlijk niet heb gedaan. Zoiets kan ik niet over mijn hart verdragen


Die hadden zeker haast ofzo.

13-02-2008, 18:31

Citaat door Letchiinaa_:
Die hadden zeker haast ofzo.



Gemeente, ambtenaren. Je kent het wel

13-02-2008, 18:32

Citaat door GroenOog20:
Gemeente, ambtenaren. Je kent het wel


Haha.... 5 min extra van je eigen tijd maar hoor. Rare mensen.

13-02-2008, 18:33

Citaat door GroenOog20:
Wie zegt dat ik callcenter werk doe.

wat is het dan, je staat mensen telefonisch te woord inbound of outbound het is allemaal hetzelfde het is niet erg hoor

13-02-2008, 18:34

Citaat door Letchiinaa_:
Haha.... 5 min extra van je eigen tijd maar hoor. Rare mensen.



Ik heb een kwartier over gewerkt, maar goed.

Daar zit ik dan niet zo mee. Het gaat mij erom dat ik iets voor zulke mensen kan betekenen, ze was echt radeloos meskiena

13-02-2008, 18:34

Citaat door Oplicht3r:
wat is het dan, je staat mensen telefonisch te woord inbound of outbound het is allemaal hetzelfde het is niet erg hoor



Nee, ik doe van alles. Daar hoort dus ook ook telefoongesprekken bij met clienten.

13-02-2008, 18:36
geduld is een schone zaak

13-02-2008, 18:36



Citaat door bella_zina:
Nederlandse mentaliteit is altijd op geld berust

1 minuut overwerken vinden ze al dat de baas het moet betalen, zielig



Best triest eigenlijk. Mevrouw wist echt geen raad meer. Ze staat er helemaal alleen voor en ze wilde gewoon dat iemand een luisterend oor voor had. En dat heb ik voor haar gedaan bijdeze, had het echt met haar te doen

13-02-2008, 18:37

Citaat door Workaholic_:
geduld is een schone zaak


Ja dat staat niet voor niets in mijn ondertekening.

Alhoewel er mensen zijn die geen geduld hebben, dat heb ik vandaag op mijn werk wel gemerkt.

13-02-2008, 18:37

Citaat door GroenOog20:
Ik heb een kwartier over gewerkt, maar goed.

Daar zit ik dan niet zo mee. Het gaat mij erom dat ik iets voor zulke mensen kan betekenen, ze was echt radeloos meskiena


Idd, dat is toch menselijk. Die mensen sporen niet.

Pagina's : [1] 2