Bekijk volle/desktop versie : Bakkal twijfelt over contractverlenging



13-02-2008, 17:25
De middenvelder en de Eindhovenaren hebben al enkele gesprekken achterde rug, maar zijn er nog niet uit, aldus VoetbalPrimeur.nl.

PSV wil het contract van Bakkal, dat doorloopt tot medio 2010,openbreken en verlengen tot de zomer van 2013. De Marokkaan, die vorigseizoen werd verhuurd aan FC Twente, is dit seizoen een vaste waardevoor de Eindhovenaren. Hij speelde tot dusver 21 competitiewedstrijdenmee,waarvan vijf als invaller.

"We zijn al een tijdje met Otman aan het praten", zegt algemeen directeur Jan Reker in de Voetbal International. "We hebben een aanbieding gedaan en zijn nu aan het onderhandelen."

Bakkalschrijft naarmate het seizoen vordert steeds meer speelminuten voor PSVachter zijn naam. De Eindhovenaren willen zijn contract, dat doorloopttot medio 2010, open breken en verlengen tot de zomer van 2013.

13-02-2008, 17:45


Ik zou ook wachten hoor, 2010 is nog ver te zoeken joh. Je weet maar nooit wat er in die tussen tijd zal gebeuren.

13-02-2008, 17:46
Als hij zo door blijft voetballen, dan kan hij binnenkort wel een vette club krijgen!

13-02-2008, 17:48

Citaat door Younes.:
Als hij zo door blijft voetballen, dan kan hij binnenkort wel een vette club krijgen!



Goeie speler voor de eredivise, en verdient bij de huidige selectie zeker ook een basisplaats, maar naar een grotere club naaah,

Bakkal is een beperkte speler maar het sterke van hem is dat hij dat zelf ook weet,

je ziet hem geen gekke dingen doen op het veld

13-02-2008, 17:50



Citaat door KASTRO:
Goeie speler voor de eredivise, en verdient bij de huidige selectie zeker ook een basisplaats, maar naar een grotere club naaah,

Bakkal is een beperkte speler maar het sterke van hem is dat hij dat zelf ook weet,

je ziet hem geen gekke dingen doen op het veld




Hijs een goede teamspeler.

13-02-2008, 17:54

Citaat door Younes.:
Hijs een goede teamspeler.


en zelfs die moeten het niveau van een betere ploeg dan PSV kunnen bijbenen..


ik begrijp wat je bedoelt maar Ambrosini bijv. van AC Milan er zijn vaak mensen die het raar vinden dat hij daar speelt en ook nog es basis, maar die man kent zijn taken op het veld en dat is echt een teamspeler geen wondervoetballer. Bakkal daarentegen denk ik dat hij niet goed genoeg is voor een beter ploeg, miss een type Blackburn Rovers of Racing Santander maar zeker geen (sub)topploeg

13-02-2008, 17:57
Hele goede speler met veel loopvermogen. Ik denk dat hij dit gewoon een beetje expres doet.

13-02-2008, 17:59

Citaat door Bepper86:
Hele goede speler met veel loopvermogen. Ik denk dat hij dit gewoon een beetje expres doet.



Het schijnt dat z'n huidige maandsalaris 50 rooien is, so I've heared

13-02-2008, 18:01

Citaat door KASTRO:
Het schijnt dat z'n huidige maandsalaris 50 rooien is, so I've heared


Nou, beetje rennen voetballen en 50 rooien per maand is toch niet slecht. Maar voetballers worden per week uitbetaald he.

13-02-2008, 18:03

Citaat door Bepper86:
Nou, beetje rennen voetballen en 50 rooien per maand is toch niet slecht. Maar voetballers worden per week uitbetaald he.



Ja en maal 4 en je hebt bijna een maand

zeker niet slecht, en overigens weet ik niet of daar winstpremie bij zit volgens mij niet en dat bedraagt ook iets van 6.000euro bij PSV

13-02-2008, 18:07

Citaat door KASTRO:
Ja en maal 4 en je hebt bijna een maand

zeker niet slecht, en overigens weet ik niet of daar winstpremie bij zit volgens mij niet en dat bedraagt ook iets van 6.000euro bij PSV

En dan hebben we het nog niet over de bonussen voor de gemaakte doelpunten. Waarvan hij er(tot nu toe) 6 mag incasseren ;p

13-02-2008, 18:24
Hij voetbalt simpel, daarom is ie zo belangrijk en onopvallend, als ie zo doorgaat en zich meer ontwikkelt, kan het wel een grote speler worden.