Bekijk volle/desktop versie : Ik heb alleen maar bewondering en respect Voor Ibrahim Afellay

Pagina's : 1 [2] 3 4 5

Trissintie
13-02-2008, 14:49

Citaat door artiestico:
ik vind hem nog steeds een verader maar dat wil niet zeggen dat ik niet de zelfde keus gemaakt zou hebben. maar dan mag iedereen mij ook verader noemen dat hoort er bij en dat is mijn eigen keus.

Verrader??????????? Jij bent niet goed bij je hoofd met je verrader? Dit is de beste keus uit zijn leven om voor oranje te spelen. Moet hij bij een stel courrupte, racistische,technisch en tacktische zwakzinnige spelen???????

Mensen die zeggen dat hij een landverrader is , zeggen dat omdat ze puur jaloers zijn op die jongen.

Jeblie
13-02-2008, 14:54

Citaat door Escapiste:
Dank u Jeblie, dank u! Jij begrijpt het. Mister Riffie denkt dus dat ik dit zeg omdat het Afellay is. Volgens hem zou ik anders gepiept hebben als de vader van Alloudi gestorven was en als Alloudi gewoon zou vasten. Hoe kortzichtig en oppervlakkig mensen.

tja, zo moeilijk is het niet toch?? ik snap al dat gezeur niet.

Jeblie
13-02-2008, 14:59
Weet je wat eerbiedig is??

De daklozen, de mensen in Palestina en andere 3e wereld/moslimlanden die zich in een benauwde situatie bevinden (oorlogen etc etc)..die dagelijks moeten strijden voor een stukje vlees..En alsnog vasten zij.

Zij verdienen pas respect!

artiestico
13-02-2008, 14:59

Citaat door Trissintie:
Verrader??????????? Jij bent niet goed bij je hoofd met je verrader? Dit is de beste keus uit zijn leven om voor oranje te spelen. Moet hij bij een stel courrupte, racistische,technisch en tacktische zwakzinnige spelen???????

Mensen die zeggen dat hij een landverrader is , zeggen dat omdat ze puur jaloers zijn op die jongen.

waarom rasistich?

Jeblie
13-02-2008, 15:03

Citaat door Escapiste:
Doe geen moeite, ze blijven je afschilderen als hartloos/jaloers. Het is Afellay hé.

B7el zij weten wat respect is.

ronduit belachelijk..

waarom denk je dat het huppelkutjes van psv zijn? 3x raden..

aissati
affelay
Bakkal

bekennen is niet hun sterkste kant.

MaGaNa_aanhang
13-02-2008, 15:12
Hele goeie voetballer die met de top van de wereld kan mee draaien... Tactisch als technisch heel sterk...

voor de rest heeft hij een luxe leven... Voetballen op hoog niveau, makkelijk geld verdienen en vasten hoort bij ons geloof...

ik had 'm het liefst in rood/groen gezien...

Allah neemt je iets af maar geeft je weer iets anders... Hij heeft zijn moeder nog, dat is persoonlijk voor mij de belangrijkste... Ibrahim heeft zijn oudste broer Ali als zijn ''vader''. Ali heeft altijd goed voor 'm gezorgd... door Ali is Ibrahim zo ver gekomen...

Er1k
13-02-2008, 15:15

Citaat door Dhr_Mohtje:
Topvoetballer in mijn ogen. Een genot om maar te kijken!

Hij heeft alles in zich om uit te groeien tot de beste Hollandse voetballer van dit moment.

MaGaNa_aanhang
13-02-2008, 15:18

Citaat door Er1k:
Hij heeft alles in zich om uit te groeien tot de beste Hollandse voetballer van dit moment.

met dank aan Nederland heeft Afellay dit bereikt...

Trissintie
13-02-2008, 15:37

Citaat door Er1k:

Volgens de wet van wilder, en daar hol jij ook achteraan, is en blijft hij een marokkaan. Dus nu zeg je iets wat tegen jouw geloof is.

Er1k
13-02-2008, 15:40

Citaat door Trissintie:
Volgens de wet van wilder, en daar hol jij ook achteraan, is en blijft hij een marokkaan. Dus nu zeg je iets wat tegen jouw geloof is.

Welnee, Wilders heeft op veel punten gelijk maar hij generaliseert mij te veel. In ieder geval veel meer dan ik.

nadorra_girl
13-02-2008, 16:52
Topvoetballer, super..!!!!

Prodigy
13-02-2008, 17:29

Citaat door MaGaNa_aanhang:
Hele goeie voetballer die met de top van de wereld kan mee draaien... Tactisch als technisch heel sterk...

voor de rest heeft hij een luxe leven... Voetballen op hoog niveau, makkelijk geld verdienen en vasten hoort bij ons geloof...

ik had 'm het liefst in rood/groen gezien...

Allah neemt je iets af maar geeft je weer iets anders... Hij heeft zijn moeder nog, dat is persoonlijk voor mij de belangrijkste... Ibrahim heeft zijn oudste broer Ali als zijn ''vader''. Ali heeft altijd goed voor 'm gezorgd... door Ali is Ibrahim zo ver gekomen...

1 vd weinige zinnige reacties hier.

Nidaa
13-02-2008, 19:36

Altijd weer hetzelfde gezannik over die jongen. Ben benieuwd wanneer dit een keer ophoudt zeg.

Jeblie
13-02-2008, 19:43
als mensen stoppen zijn kkontje af te likken.

Clash
13-02-2008, 19:45

Citaat door Er1k:
Welnee, Wilders heeft op veel punten gelijk maar hij generaliseert mij te veel. In ieder geval veel meer dan ik.

leuk hè, internet? als je je maar achter je pctje kan verschuilen

Pagina's : 1 [2] 3 4 5