Bekijk volle/desktop versie : verschillende manieren om het uit te maken met je partner



Pagina's : [1] 2 3 4

12-02-2008, 23:26
ik heb zelf een keer meegemaakt, ik werd opgebeld door m,n grote geliefde we hadden serieuze plannen voor de toekomst, het was een leuke marokkaanse meid. ze belde me op en ze zei sorry lah ie djieb tisier, ze zei het is beter zo voor jouw en voor mij, dus ik had zoiets van aha ok nou inshalah ik kom zo naar je toe en ik kwam daar aan met ja inderdaad disier(fruit) wat bleek ze zei lah ie djieb tisier dus moge allah jouw het geluk gaan geven om zema een andere te gaan vinden maar ik dacht disier (fruit) en ik had zelfs een grote watermeloen meegenomen

12-02-2008, 23:30



Citaat door labyrinth:
ik heb zelf een keer meegemaakt, ik werd opgebeld door m,n grote geliefde we hadden serieuze plannen voor de toekomst, het was een leuke marokkaanse meid. ze belde me op en ze zei sorry lah ie djieb tisier, ze zei het is beter zo voor jouw en voor mij, dus ik had zoiets van aha ok nou inshalah ik kom zo naar je toe en ik kwam daar aan met ja inderdaad disier(fruit) wat bleek ze zei lah ie djieb tisier dus moge allah jouw het geluk gaan geven om zema een andere te gaan vinden maar ik dacht disier (fruit) en ik had zelfs een grote watermeloen meegenomen


hahhahahahahahah labyrinth hoe kom je toch op die dingen, jij bent echt leukk

12-02-2008, 23:38

Citaat door rabatiaa:
hahhahahahahahah labyrinth hoe kom je toch op die dingen, jij bent echt leukk

gewoon verzinnen en soms een beetje inspiratie

12-02-2008, 23:39

Citaat door labyrinth:
gewoon verzinnen en soms een beetje inspiratie


ik wil jou inhuren als ik een keertje zin heb om te lachen tot me buik het niet meer aankan

12-02-2008, 23:43



Citaat door rabatiaa:
ik wil jou inhuren als ik een keertje zin heb om te lachen tot me buik het niet meer aankan


ok ik hou je daaraan maar niet te veel lachen, want je moet ook normaal kunnen ademen

12-02-2008, 23:47

Citaat door labyrinth:
ok ik hou je daaraan maar niet te veel lachen, want je moet ook normaal kunnen ademen


ik lach al om de domste dingetjes, dus zuurstof masker heb ik wel nodig he

12-02-2008, 23:49
waarschijnlijk kwam het juist door die meloen.

13-02-2008, 00:09

Citaat door LinAa_tjUh:
Laby'tje innoee, zo zal k je nooit dumpen hoor.
Eigenlijk ik zal je NOOIT dumpen

wat lief en schattig je krijgt een kusje op je voorhoofd

13-02-2008, 00:13

Citaat door labyrinth:
wat lief en schattig je krijgt een kusje op je voorhoofd


ik ben jaloers

13-02-2008, 00:15

Citaat door rabatiaa:
ik ben jaloers

jij ook op je voorhoofd, als ik jullie beter leer kennen krijgen jullie een zoentje op jullie wangen of is dat hachoema

13-02-2008, 00:18

Citaat door LinAa_tjUh:

Zeg, ik moet wel de enige zijn in uw leven heah.
anders werkt onze liefde niet.


ja maar je hebt liefde en je hebt liefde

13-02-2008, 00:18

Citaat door LinAa_tjUh:
Hij is van mij


pas op he ik zag hem eerder


Citaat door labyrinth:
jij ook op je voorhoofd, als ik jullie beter leer kennen krijgen jullie een zoentje op jullie wangen of is dat hachoema


als we getrouwd zijn mag je dat zo vaak doen als je wil

13-02-2008, 00:19


Labyrinth is back, baby

13-02-2008, 00:19

Citaat door LinAa_tjUh:
Ik vind je al niet leuk meer


hij was toch nooit van jou

13-02-2008, 00:21

Citaat door LinAa_tjUh:
Liegenees... ik zit al zo lang achter hem aan


welles liegenaar

Pagina's : [1] 2 3 4