Bekijk volle/desktop versie : Horloge!!



12-02-2008, 18:36
wie kan me helpen? Ik heb een horloge gekocht via een online winkel maar nu wil ik hem laten innemen hij is namelijk nogal groot waar kan ik dit laten doen? gwn bij een juwelier ofzo? Utrecht of omgeving aub als iemand adresjes kent

12-02-2008, 22:58


Gewoon bij de juwelier idd. Ik weet niet welk merk het is maar mn duurdere horloges laat ik bij schaap en citroen maken, de rest bij een gewone juwelier.

12-02-2008, 23:37

Citaat door CherryPie:
Gewoon bij de juwelier idd. Ik weet niet welk merk het is maar mn duurdere horloges laat ik bij schaap en citroen maken, de rest bij een gewone juwelier.



thnxx

hmm hij was 160 euro heb nog nooit iets laten maken dus denk je dat ik dan beter naar schaap en citroen kan gaan? k wil m wel weer heel terug natuurlijk

en weet jij hoeveel k er ongeveer aan kwijt zal zijn?

13-02-2008, 01:36

Citaat door M_girl:
thnxx

hmm hij was 160 euro heb nog nooit iets laten maken dus denk je dat ik dan beter naar schaap en citroen kan gaan? k wil m wel weer heel terug natuurlijk

en weet jij hoeveel k er ongeveer aan kwijt zal zijn?


Sorry, maar een horloge van 160 breng je dus echt niet naar Schaap en Citroen. Ga gewoon naar een willekeurige juwelier. Dat doen zij in een mum van tijd. Scheelt jou veel in kosten, want die dure juweliers hanteren ook hogere arbeidskosten.

Om verschil aan te geven. Ik wilde nieuwe batterij in mijn horloge.
Dure zaak: 30 euro
Normale zaak: 7,50 euro

Normale zaak bedoel ik winkels die gewoon Guess en D&G en zo verkopen.

13-02-2008, 10:59


Met duurdere horloges bedoel ik geen 160 euro In dat geval zou ik idd gewoon naar een "normale" juwelier gaan. Ik moet vandaag ook een nieuwe batterij in een horloge zetten, ik laat je wel weten hoe duur dat was.

13-02-2008, 11:45

Citaat door CherryPie:
Met duurdere horloges bedoel ik geen 160 euro In dat geval zou ik idd gewoon naar een "normale" juwelier gaan. Ik moet vandaag ook een nieuwe batterij in een horloge zetten, ik laat je wel weten hoe duur dat was.
Je bent blond, in hoeverre maak je dan een goede keus?

Als batterij meer dan 10 euries kost, don`t do it.

13-02-2008, 11:56

Citaat door cute_mokro:
Je bent blond, in hoeverre maak je dan een goede keus?

Als batterij meer dan 10 euries kost, don`t do it.


Met mn duurdere horloges heb ik wel eens dat een gewone juwelier er niets mee kan. Moest vorige keer een schakel uit mn cartier (automaat, geen batterijproblemen haha). Eerst naar heetman gegaan maar die lukte het niet, toen naar schaap en die hadden er een speciaal apparaatje voor (zal wel een kloteschakel zijn :hihi Heb nu een tag heuer waar een batterij in moet en schakel eruit. Als ik naar de band kijk zie ik niet hoe ie eruit moet

13-02-2008, 12:01

Citaat door CherryPie:
Met mn duurdere horloges heb ik wel eens dat een gewone juwelier er niets mee kan. Moest vorige keer een schakel uit mn cartier (automaat, geen batterijproblemen haha). Eerst naar heetman gegaan maar die lukte het niet, toen naar schaap en die hadden er een speciaal apparaatje voor (zal wel een kloteschakel zijn :hihi Heb nu een tag heuer waar een batterij in moet en schakel eruit. Als ik naar de band kijk zie ik niet hoe ie eruit moet


Ja ok, dat is waar. Als je wil dat ie waterdicht blijft kunnen ze het vaak niet eens in de duurdere zaken, maar sturen ze het op.

Maar waar hebben we het over: Iemand die een Tag Heuer en Cartier heeft geeft geen fuck om prijs. Met veel geld zijn keuzes als deze niet moeilijk.

13-02-2008, 12:07
Ik ben een arme student hoor!

13-02-2008, 12:12

Citaat door CherryPie:
Ik ben een arme student hoor!


Met rijke paps en mams of rijk vriendje.....ook goed.

13-02-2008, 12:18
oke mensen thnx

ik ga zo naar de juwelier