Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er verstand van Computers?? en kan mij helpen??? het gaat om een webcam..??



28-11-2003, 22:02
Kijk.. ik heb een webcam.. ik doe hem instaleren, is ie eindelijk klaar krijg ik dan bij die progamma dat de webcam niet is aangesloten.. terwijl hij wel is aangesloten

En ik had gehoord dat ik iets met Drivers ofzo moes hebben zodat het ging lukken.. maar ik snap er eGt helemaal niks van...:'(

Kan niemand mij helpen.. of proberen uit teleggen hoe dat moet???


Alvast Graag gedaan...

28-11-2003, 22:28


Salaam Aleykoum,

Ik wou dat ik het kon, maar niet dus!!!!
Veel succes!!

28-11-2003, 22:35

Citaat:
Origineel gepost door glassynoor
Salaam Aleykoum,

Ik wou dat ik het kon, maar niet dus!!!!
Veel succes!!
Jammer.. maar toch Bedankt:blauwkus:

28-11-2003, 22:54
Hé, van Limburg, België dus! Aangenaam ik ook.

28-11-2003, 22:56



Citaat:
Origineel gepost door glassynoor
Hé, van Limburg, België dus! Aangenaam ik ook.
Aangenaam

28-11-2003, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door Kaderrino
heeeeeeey,
brand je cam wel
anders moet je even kijken of usb aanstaat maar dat is een beetje ingewikkeld om uit te leggen dan moet ik je in bios zijn als je pc opstart op del druken en een beetje kijken of je usb zit staan en dan op enable zetten suc6 anders hoor ik het ga ik het een beetje proberen uit te leggen

p.s verander niks anders dan usb anders start je pc straks neit meer op en dan ben je ver van huis want dan moet je bios resetten en dat is lastig

kader
Heey ja het lichtje brandt wel!!
maar wat bedoel je precies met bios????

29-11-2003, 16:23
als je xp hebt of 2000 dan heb plug and play dus je krijgt alvast een melding als je webcam instaleert dan klik je op die ballontje en volg je de installatie

Tip: haal alle webcam software van je pc af want je kan een conflict krijgen dat er prog op zit!