Bekijk volle/desktop versie : Praatjesmakers op de vroege ochtend



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-02-2008, 08:58

Vanochtend toen ik de kinderen naar de auto bracht pakte ik een babydoekje om Montasser’s gezicht af te vegen, deze zat onder de chocopasta. Echter, dit was zo opgedroogd dat ik echt moest poetsen met harde op en neer bewegingen. Dit was voor hem te ruw waarop ie zei: mamma! Ik ben geen tekening!


moet er nog om lachen

Toen reden we naar school en dan rijden we altijd langs een boerenlandschap eerst. Er hing een dikke mist en ze vroegen me wat dat was. Ik zei: dat is mist. Net als wolken in de lucht zijn dit een soort wolken op de grond.

Zegt sohaib: ooo mamma! Zijn de wolken doodgevallen?!

ik kom niet meer bij!

12-02-2008, 09:00


Kinderen he

Of je wilt of niet ze maken je aan het lachen.
Zo begint je dag ten minste goed.

Allah i gfad hoem liek

12-02-2008, 09:07
schattig om te lezen. Moge allah swt over ze waken.

12-02-2008, 09:11
amin, alle kinderen inshallah!

12-02-2008, 09:21


hah grappig! Allah i7fadhoum!

12-02-2008, 09:28
mijn dochtertje zei net ook al iets heel geks ik lag helemaal dubbel


Ik zit naar de VerloskundigenPraktijk te kijken op sbs6.. Er kwam n zwangere vrouw dus en de vk ging naar t hartje luisteren.. mn dochtertje zat helemaal in trance te kijken en zei: mama de baby doet trash trash (geluid van de hartkloppingen na aapend)
zei ze mama ik ga ook naar jou baby luistern, ik zei tegen har toen neej volgnde week gaan wij ook naar dokter dan kunnen we luisteren zegt ze ok. en wat doet de baby nu? ik zei dat ie aan t spelen was in mn buik..zegt ze, heemaal verschrikt:


Maar de baby heeft geen speelgoed!!!!!!!! zal ik mijn speelgoed aan hem geven?????


12-02-2008, 09:30



hahahhaa, ik ga echt stuk hier!!!

Ze3ma een gum... ben geen tekening!!

f_mouslima... die van jou is ook gek!!

12-02-2008, 09:31
grappig!


12-02-2008, 09:33

Citaat door f_mouslima2:
mijn dochtertje zei net ook al iets heel geks ik lag helemaal dubbel


Ik zit naar de VerloskundigenPraktijk te kijken op sbs6.. Er kwam n zwangere vrouw dus en de vk ging naar t hartje luisteren.. mn dochtertje zat helemaal in trance te kijken en zei: mama de baby doet trash trash (geluid van de hartkloppingen na aapend)
zei ze mama ik ga ook naar jou baby luistern, ik zei tegen har toen neej volgnde week gaan wij ook naar dokter dan kunnen we luisteren zegt ze ok. en wat doet de baby nu? ik zei dat ie aan t spelen was in mn buik..zegt ze, heemaal verschrikt:


Maar de baby heeft geen speelgoed!!!!!!!! zal ik mijn speelgoed aan hem geven?????




geweeeldig!

12-02-2008, 09:34
Ken je Montassar niet maar als ik zo je vehalen lees en hoor, wat een snoepje!

12-02-2008, 09:39
Montasser ziet er echt uit als een tekenfilmfiguurtje, mager lijf, flink hoofd met een bos stijl haar, GROTE ogen, ieniemienie neusje en mondje maar bij brullen wordt ie MEGAgroot!

Sohaib is het type ‘mooie jongen’

12-02-2008, 09:45

Citaat door noona:

Vanochtend toen ik de kinderen naar de auto bracht pakte ik een babydoekje om Montasser’s gezicht af te vegen, deze zat onder de chocopasta. Echter, dit was zo opgedroogd dat ik echt moest poetsen met harde op en neer bewegingen. Dit was voor hem te ruw waarop ie zei: mamma! Ik ben geen tekening!


moet er nog om lachen

Toen reden we naar school en dan rijden we altijd langs een boerenlandschap eerst. Er hing een dikke mist en ze vroegen me wat dat was. Ik zei: dat is mist. Net als wolken in de lucht zijn dit een soort wolken op de grond.

Zegt sohaib: ooo mamma! Zijn de wolken doodgevallen?!

ik kom niet meer bij!


Citaat door f_mouslima2:
mijn dochtertje zei net ook al iets heel geks ik lag helemaal dubbel


Ik zit naar de VerloskundigenPraktijk te kijken op sbs6.. Er kwam n zwangere vrouw dus en de vk ging naar t hartje luisteren.. mn dochtertje zat helemaal in trance te kijken en zei: mama de baby doet trash trash (geluid van de hartkloppingen na aapend)
zei ze mama ik ga ook naar jou baby luistern, ik zei tegen har toen neej volgnde week gaan wij ook naar dokter dan kunnen we luisteren zegt ze ok. en wat doet de baby nu? ik zei dat ie aan t spelen was in mn buik..zegt ze, heemaal verschrikt:


Maar de baby heeft geen speelgoed!!!!!!!! zal ik mijn speelgoed aan hem geven?????





sooooooooo cuuuuuuuuteeeeeeeeee



Rabbih galihoum likoum wa antouma lihoum incha Allah

12-02-2008, 10:10




Kinderen... zucht...jong en onbezonnen raak er niet over uitgepraat...ze zijn zo onschuldig lief en...goudeerlijk!


Rabie geliehoumlek...Allah islah


12-02-2008, 11:06
amin!

ben niet zo een roze wolkmoeder maar soms weten ze me echt wel te verbazen

12-02-2008, 11:35
hahahaha, zooooo schattig...toevallig had mijn zus hetzelfde bijna laatst met haar dochtertje van 4 toen ze de school naderden en het mistig was, zegt mijn nichtje:"mamaaaaa de school staat in brand""! zoooo schattig joh

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6