Bekijk volle/desktop versie : Welke nationaliteit ??

Pagina's : 1 [2] 3

02-10-2002, 05:58
Nog ff als toevoeging: ik denk niet dat een paspoort echt beslissend hoeft te zijn voor wie jij bent (en dan met name op het gebied van nationaliteit). En ik vind ook dat je best voor een Nl's paspoort zou kunnen kiezen om zijn voordelen. Betekent niet meteen dat je een Nederlander bent. Het wil slechts zeggen dat jij gebruik kunt maken van alle privileges die het Nederlands burgerschap met zich meebrengt (welke privileges dat zijn, weet ik niet). En dat hoeft toch niet te betekenen dat jij geen Marokkaan meer bent. Marokkaan is iets wat je in je bloed en je hart bent en niet wat er op een papiertje staat!

02-10-2002, 20:00

ik heb ze beide maar ik ben en blijf een marokkaanse in hart en nieren en geen papiertje die dat kan veranderen.

04-12-2020, 08:59

Citaat door bakker:
dooor bihaa a chibani doorr bihaaa
dor biha tegdem 3lik o 3liha

04-12-2020, 09:08
Weyoooooow topic is 18 jaar oud! Besef!

On topic,

Alsof je moet kiezen tussen je vader en moeder. Never nooit dus!

04-12-2020, 09:17

iblis was toen nog niet geboren

04-12-2020, 12:09

Citaat door mimi_tangaouia:
Welke nationaliteit heb je nu ??

ikzelf heb de nederlandse en de marokaanse
maar wat nou als je moet kiezen tussen beide welke kies je dan???
marokko. Ik ben Marokkaan, met respect voor de nl se wetgeving. Maar echt een NL zijn zal nooit gebeuren.

04-12-2020, 12:10

Citaat door Queen_du_bled:
Weyoooooow topic is 18 jaar oud! Besef!

On topic,

Alsof je moet kiezen tussen je vader en moeder. Never nooit dus!
ahahahahahahahha

04-12-2020, 12:50
Trotse marokkaan
Maar als ik moest kiezen
Zou ik zonder twijfel de marokkaanse in brand steken..
Jullie zijn gek je kan nog altijd 3 maanden op valantie gaan naar marokko met een nl paspoort genoeg opties.
Wat heb ik aan de marokkaanse alleen zit ik daar in marokko. En dan? Wnr geld op is moet ik ook oversteek maken naar spanje risico nemen.. en jullie vrouwen gaan aarbeien prikken in spanje haha jillie zijn gek deze keuze is zo makkelijk te maken fuck marokko ..armoede hoeren geen stabiliteit sihr jaloezie haat.. en dan moet ik daar wonen en de stabiele NL verlaten waarmee ik heel de wereld mee af kan reizen jullie zijn gek als jullie
Voor marokkaanse paspoort kiezen

04-12-2020, 13:16

Citaat door sportief27:
Trotse marokkaan
Maar als ik moest kiezen
Zou ik zonder twijfel de marokkaanse in brand steken..
Jullie zijn gek je kan nog altijd 3 maanden op valantie gaan naar marokko met een nl paspoort genoeg opties.
Wat heb ik aan de marokkaanse alleen zit ik daar in marokko. En dan? Wnr geld op is moet ik ook oversteek maken naar spanje risico nemen.. en jullie vrouwen gaan aarbeien prikken in spanje haha jillie zijn gek deze keuze is zo makkelijk te maken fuck marokko ..armoede hoeren geen stabiliteit sihr jaloezie haat.. en dan moet ik daar wonen en de stabiele NL verlaten waarmee ik heel de wereld mee af kan reizen jullie zijn gek als jullie
Voor marokkaanse paspoort kiezen
steek daarna jezelf ook in de fik, mafikom nfa3

shbe3to el gobz welitoe tfehmoe,

straks ga je als salafist naar syrie , nederlands nationaliteit wordt je afgepakt , en dan shed fih meziaan , 7ta tji

04-12-2020, 13:24

Citaat door hilwa:
ik kies de marokkaanse, omdat ik nu eenmaal marokkaanse ben en me ook zo voel. bovendien is die nl. over een paar jaartjes geen xxxxxxx meer waard, als ze nou al onderzoeken of je marok. criminelen met nl. paspoort kunt uitzetten, dan is straks helamaal van alles mogelijk.

wie geen nl spreekt= eruit
wie hier niet geboren is= eruit
wie geen 2 keer voor zijn diploma zakt=eruit
etcetc. tot er niks meer overblijft.
wie geen nl spreekt= eruit
wie hier niet geboren is= eruit
wie geen 2 keer voor zijn diploma zakt=eruit
etcetc. tot er niks meer overblijft.

Deze bang maak riedel moeten we dus al 18 jaar lang aanhoren....

Tot zover is het nog steeds onzin dus.

Geeft te denken, aan al die doempredikers hier op dit forum.

04-12-2020, 13:27
van mij mag nederland alle mokros uitzetten, kijken of ze het in marokko redden

04-12-2020, 14:16
Topic van 2002

Wellicht was Leo ook, de marokko.nl veteraan, destijds actief...

04-12-2020, 15:20

Citaat door mounia_h:
Nog ff als toevoeging: ik denk niet dat een paspoort echt beslissend hoeft te zijn voor wie jij bent (en dan met name op het gebied van nationaliteit). En ik vind ook dat je best voor een Nl's paspoort zou kunnen kiezen om zijn voordelen. Betekent niet meteen dat je een Nederlander bent. Het wil slechts zeggen dat jij gebruik kunt maken van alle privileges die het Nederlands burgerschap met zich meebrengt (welke privileges dat zijn, weet ik niet). En dat hoeft toch niet te betekenen dat jij geen Marokkaan meer bent. Marokkaan is iets wat je in je bloed en je hart bent en niet wat er op een papiertje staat!
Verstandig volk in 2002, nog niet helemaal aangetast door de media etc.

Ik zou voor de NLse kiezen, ben hier geboren en getogen. Heb verder niks te zoeken in Marokko.. zeker niet in deze tijden.

04-12-2020, 17:51

Citaat door FCE:
Verstandig volk in 2002, nog niet helemaal aangetast door de media etc.

Ik zou voor de NLse kiezen, ben hier geboren en getogen. Heb verder niks te zoeken in Marokko.. zeker niet in deze tijden.
algemeen bekend dat jij Nederland zou kiezen

04-12-2020, 17:52
Kwa paspoort is moeilijk omdat de Nederlandse paspoort gewoon meer betekend. Maar ik zal me zelf nooit voorliegen en mezelf een Nederlander noemen, een Nederlandse staatsburger oke maar geen Nederlander!

Ben elhamdoulilah blij dat ik een Marokkaan en geen Nederlander. Stroomt namelijk ook 0 procent Germaanse bloed in mij.

Pagina's : 1 [2] 3