Bekijk volle/desktop versie : Puberverkrachter veroordeeld



11-02-2008, 17:45
De 44-jarige Frederik Bouwes is door de Haagse rechtbank veroordeeld tot 4 jaar cel, waarvan 6 maanden voorwaardelijk. Bouwes heeft zeker 3 minderjarige meisjes verkracht.

Bouwes ging te werk via internet. Hij deed zich voor als een jongen van 16 of 17 jaar en verleidde meisjes tot webcamsessies. Achteraf chanteerde hij ze met de screencaps die hij van die sessies zou hebben gemaakt.

Zusjes

Onder de slachtoffers van Bouwes zijn 2 zusjes uit Lekkerkerk. Het oudste zusje werd stelselmatig door de man verkracht, terwijl haar ouders sliepen en haar jonge zusje de wacht hield.

Zwakbegaafd

Volgens de rechter is Bouwes zwakbegaafd. Hij heeft weliswaar bekend, maar hij houdt vol dat de meisjes hadden ingestemd met de seks.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/02/puberverkrachter_veroordeeld.html

11-02-2008, 17:53


Stuur hem naar mijn.

Het is mijn een EER om te slachten, Ik zal hem erger doen leiden dan de terroristen laten zien met hun homemade af slacht filmpjes,

Dan daarna zal ik nog lekker kunnen slapen noch eten.

11-02-2008, 18:07
4 jaar maar geef gelijk een echte straf 50 jaar ofzo

11-02-2008, 18:44
veel te weinig inderdaad

11-02-2008, 18:47


VEEEEEL te weinig, 40 jaar had dat moeten zijn.

11-02-2008, 19:04

Citaat door Unspoken:
toen ik de titel las wist ik gelijk dat het van jouw was ......


Vooroordelen

11-02-2008, 19:08

Citaat door melkisgoed:
De 44-jarige Frederik Bouwes is door de Haagse rechtbank veroordeeld tot 4 jaar cel, waarvan 6 maanden voorwaardelijk. Bouwes heeft zeker 3 minderjarige meisjes verkracht.

Bouwes ging te werk via internet. Hij deed zich voor als een jongen van 16 of 17 jaar en verleidde meisjes tot webcamsessies. Achteraf chanteerde hij ze met de screencaps die hij van die sessies zou hebben gemaakt.

Zusjes

Onder de slachtoffers van Bouwes zijn 2 zusjes uit Lekkerkerk. Het oudste zusje werd stelselmatig door de man verkracht, terwijl haar ouders sliepen en haar jonge zusje de wacht hield.

Zwakbegaafd

Volgens de rechter is Bouwes zwakbegaafd. Hij heeft weliswaar bekend, maar hij houdt vol dat de meisjes hadden ingestemd met de seks.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/02/puberverkrachter_veroordeeld.html


De 2 zusjes uit Lekkerkerk waren net op het jeugdjournaal. Ze wilden daar hun verhaal doen om andere kinderen te waarschuwen.
Voor een zwakbegaafde man is hij wel manipulatief genoeg om in te spelen op de angsten van de meiden en ze te chanteren.