Bekijk volle/desktop versie : lees dit is echt heel erg belangerijk lezen AUB



11-02-2008, 16:34
dit vind ik uit me zelf heel belangrijk om dit hier te plaatsen
lees goed en mij gaat het voor al om dat wij verplicht dit te weten zo dat wij als onze ouders en of wat oudere mensen marokaanse en of alechtone die geen nl kunnen lezen en begrijpen dit te moeten weten door ons WIJ dus de kinderen want onze ouders lezen geen krant en kijken geen nieuws..

ik zet hier onder waar het over gaat HET zou je maar opver komen en je zult er door besmet worden

AUB lees het en waarscheeuw je ouders,fammilie of kennisen en vrienden voor dat het te laat is

http://www.destentor.nl/veluwewest/2624535/Bloedonderzoek-na-fout-ziekenhuis.ece

liefst ADIL

11-02-2008, 16:35


Dat is verschrikkelijk!

11-02-2008, 16:37
Oh wat erg het zal je maar overkomen. Wat een slordige fout van die stomme ziekenhuis ook..

11-02-2008, 16:41

Citaat door R0osje:
Oh wat erg het zal je maar overkomen. Wat een slordige fout van die stomme ziekenhuis ook..
dit vindt ik het ergste wat mn over kan komen mn houd zich zo goed bezig en natuurlijk en schoon voor slechte ziektes en veilig vrijen zo dat mn niet ziek kan worden dan ga je neaf naar het zehma ziekenhuis dan pompen ze je het ziekte vrijwillig in je schone lichaam tfooeeeeeee wat een manieren

je moet je eens voorstellen je zit met je man of vrouw gezellig op de bank en je weet van elkaar dat je niet ziek ben en heel knus en genieten van het mooie leven en der komt dan in eens nieuws van je kon besmet zijn als je vanaf okt.. in dit of dat ziekenhuis dan stort je leven in elkaar alatiefff lahistar

11-02-2008, 16:58


Echt erg!!!

Maar ziekenhuizen maken vaker een fout... je moet echt oppassen dat is zeker zo want een dokter weet niet alles...