Bekijk volle/desktop versie : Heerlijk is dat zeg! :o



11-02-2008, 16:19
Een dagje niet actief te zijn op dit forum
Lang leve drukke dagen op het werk.

11-02-2008, 16:25



Citaat door Belg:
Een dagje niet actief te zijn op dit forum
Lang leve drukke dagen op het werk.


Goed zo. Dat hoort de baas graag.

11-02-2008, 16:30

Citaat door Coconut_Milk:
Goed zo. Dat hoort de baas graag.



moe word ik van die Belgen
Vraag je hen jou op te vangen als je ziek bent en de taken op zich te nemen, schijten ze in hun broek als kikkers en weten ze niet hoe, wat, waar

Baas, baas, my ass kara baas

11-02-2008, 16:32

Citaat door Belg:
moe word ik van die Belgen
Vraag je hen jou op te vangen als je ziek bent en de taken op zich te nemen, schijten ze in hun broek als kikkers en weten ze niet hoe, wat, waar

Baas, baas, my ass kara baas


T'is overal hetzelfde. Zehma back-up voor een ander... tot dat je terug op het werk zit.

11-02-2008, 16:34



Citaat door Coconut_Milk:
T'is overal hetzelfde. Zehma back-up voor een ander... tot dat je terug op het werk zit.

Wolahila, echt ik werd depressief vanmorgen en wou echt roepen, SUKKELS mij kennende ik zou het nog durven ook, maar ik moet me inhouden voor 1 persoon (mijn vader) als ik word buitengeschot moet ik het maar zien uit te leggen bij hem, baba, ik heb sukkels gezegd

Nee serieus, ik kwam terug en was echt zo wie heeft dit gedaan??? Ik snap er de ballen van, alles verkeerd heb ik terug mogen beginnen

11-02-2008, 16:40

Citaat door Belg:
Wolahila, echt ik werd depressief vanmorgen en wou echt roepen, SUKKELS mij kennende ik zou het nog durven ook, maar ik moet me inhouden voor 1 persoon (mijn vader) als ik word buitengeschot moet ik het maar zien uit te leggen bij hem, baba, ik heb sukkels gezegd

Nee serieus, ik kwam terug en was echt zo wie heeft dit gedaan??? Ik snap er de ballen van, alles verkeerd heb ik terug mogen beginnen


Ze houden jou bezig. ... de Sxxkkxxs

11-02-2008, 16:42

Citaat door Coconut_Milk:
Ze houden jou bezig. ... de Sxxkkxxs



Fak it

Ik heb nu echt een ballonhoofd
Laatste 5min gaan nu in

11-02-2008, 16:44

Citaat door Belg:
Fak it

Ik heb nu echt een ballonhoofd
Laatste 5min gaan nu in


Allé zet dat soepake open... weg lucht.

Nog 4 min.