Bekijk volle/desktop versie : onder wie vonden jullie marokko het mooist voetbal spelen henri michel , Zaki, Fakher



Pagina's : [1] 2

11-02-2008, 14:45
onder wie vonden jullie marokko het mooiste voetbal spelen en onder wie had jij de leukste tijd met het marrokaans elftal

ik zelf vind echt Zaki ook al had hij gefaald maar afrika caup 2004 vergeet ik nooit de spanning en de wedstrijd marokko tunesie ook niet. zaki kwam in een tijd van die team van 1998 en die team was dood hij moest uit zijn eigen een hele nieuwe team ik bedoel kende wij voor zaki zairi chamakh hadji mokhtari zo kan ik doorgaan maar ik zelf vind dat hij het de beste heeft gedaan en hij was de beste watani hij had gehuild na de wedstrijd algerije marokko en dan gaan mensen zeggen van hij is geen watani

11-02-2008, 14:48


zakiiiii

11-02-2008, 14:49

Citaat door amin_deadlygang:
onder wie vonden jullie marokko het mooiste voetbal spelen en onder wie had jij de leukste tijd met het marrokaans elftal

ik zelf vind echt Zaki ook al had hij gefaald maar afrika caup 2004 vergeet ik nooit de spanning en de wedstrijd marokko tunesie ook niet. zaki kwam in een tijd van die team van 1998 en die team was dood hij moest uit zijn eigen een hele nieuwe team ik bedoel kende wij voor zaki zairi chamakh hadji mokhtari zo kan ik doorgaan maar ik zelf vind dat hij het de beste heeft gedaan en hij was de beste watani hij had gehuild na de wedstrijd algerije marokko en dan gaan mensen zeggen van hij is geen watani

ME hart liet ook tranen valle van de blijheid

11-02-2008, 14:56
kijk onder badou zaki was marokko beter zoals al hadaoui al zei mijn mooi wedstrijd van marokko is die tegen algerije maar als fakher lang bij marokko was geweest had hij ook het beste van gemaakt alleen er waren probleem tussen hem en paar leden van de bond.

11-02-2008, 15:21


is dit een grap.

11-02-2008, 15:24
het ligt niet aan de trainerss..!!

11-02-2008, 15:29

Citaat door amin_deadlygang:
onder wie vonden jullie marokko het mooiste voetbal spelen en onder wie had jij de leukste tijd met het marrokaans elftal

ik zelf vind echt Zaki ook al had hij gefaald maar afrika caup 2004 vergeet ik nooit de spanning en de wedstrijd marokko tunesie ook niet. zaki kwam in een tijd van die team van 1998 en die team was dood hij moest uit zijn eigen een hele nieuwe team ik bedoel kende wij voor zaki zairi chamakh hadji mokhtari zo kan ik doorgaan maar ik zelf vind dat hij het de beste heeft gedaan en hij was de beste watani hij had gehuild na de wedstrijd algerije marokko en dan gaan mensen zeggen van hij is geen watani


ja echt he

11-02-2008, 15:45
zaki was gewoon top. ik vond de marokkaanse pers en de bond heel ondankbaar hoe ze hem hebben behandeld in die tijd na de can2004.
1 ding moet je weten...het was voor hem de eerste keer dat hij een marokkaanse elftal onderzich had...en kijk wat hij hiermee heeft bereikt.
dat zat hem echt dwars...en ik denk nu zelf dat hij nooit meer marokko
zal coachen na datgene wat ze over hem zeiden.

11-02-2008, 16:23

Citaat door archiboy:
zaki was gewoon top. ik vond de marokkaanse pers en de bond heel ondankbaar hoe ze hem hebben behandeld in die tijd na de can2004.
1 ding moet je weten...het was voor hem de eerste keer dat hij een marokkaanse elftal onderzich had...en kijk wat hij hiermee heeft bereikt.
dat zat hem echt dwars...en ik denk nu zelf dat hij nooit meer marokko
zal coachen na datgene wat ze over hem zeiden.



wat een schatje in je ot

11-02-2008, 16:49
zaki zal ook denken aan zijn eigen imago hij zal denk ik nooit meer voor het marokkaans elftal willen staan als er niks veranderd.

11-02-2008, 16:54
niet onder fakher dat was gewoon regelrechte drama.

onder Zaki hebben ze wat aardige wedstrijden gespeeld op de CAN 2004 maar de rest was slecht.

en onder Michel was het eigenlijk ook triest behalve tegen Frankrijk en Senegal.

11-02-2008, 16:56

Citaat door amin_deadlygang:
zaki zal ook denken aan zijn eigen imago hij zal denk ik nooit meer voor het marokkaans elftal willen staan als er niks veranderd.



fuck Zaki man met zijn Hdioued. Zaki had geluk in 2004 dat er gewoon een paar goeie spelers tussen zaten.

die man riep debutanten op voor vriendschappelijke wedstrijden en dan laat ie ze niet spelen schandalig!!

11-02-2008, 17:06


Ik heb Marokko sinds wk1998 geen mooi voetbal zien spelen maar als ik toch moet stemmen dan Zaki, hij heeft met een vrij jong en nieuw team in 2004 best wel leuke dingen laten zien.

11-02-2008, 17:26
zaki

11-02-2008, 18:27
wie heeft voor fakher gestemt?

Pagina's : [1] 2