Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Het Sonja Bakker dieet..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

10-02-2008, 17:19
Best een duur dieet als je het precies wilt volgen, heeft ze shi contract met supermarkten?

Wie heeft dit dieet echt helemaal gevolgd? Of wie is er mee bezig.. Ben namelijk begonnen en het bevalt me echt goed (al is 't begin sowieso effe wennen).

10-02-2008, 17:34


ik ben aan het sonja bakkeren, ik ben nu al 4 weken bezig..
het is inderdaad een duur dieet, maar als je het echt echt wilt,
maakt het geld ff niet uit..

10-02-2008, 18:55

Citaat door KrulleBolletj:
ik ben aan het sonja bakkeren, ik ben nu al 4 weken bezig..
het is inderdaad een duur dieet, maar als je het echt echt wilt,
maakt het geld ff niet uit..



Dat klopt En hoe ervaar jij het? Hoeveel ben je afgevallen?

10-02-2008, 19:35
in het begin was alles nog even wennen, na twee weken of drie weken
raak je er langzaam aan gewend.. je krijgt geen behoefte aan zoetigheid of iets dergelijks..

in 3 weken tijd ben ik 9 kilo afgevallen

10-02-2008, 19:46



Citaat door KrulleBolletj:
in het begin was alles nog even wennen, na twee weken of drie weken
raak je er langzaam aan gewend.. je krijgt geen behoefte aan zoetigheid of iets dergelijks..

in 3 weken tijd ben ik 9 kilo afgevallen



Oehlala dat is mooi! Besa7a Kan niet wachten om de 60 op de weegschaal te zien!

11-02-2008, 09:11
dankje wel zina,

inshallah zal je het gauw te zien krijgen

11-02-2008, 09:41
Hey meiden...zouden jullie de lijst van sonja bakker willen opschrijven....ben benieuwd ernaar....of weten jullie misgien wat ik wel en niet moet eten volgens het sonja bakker dieet....thx

11-02-2008, 12:44
ja het is niet zo duur hoor je kan ook alternatieven nemen je hoeft niet per se dat dure product te nemen wat zij daar heb neergezet..

heeft iemand van jullie dat dieet op de pc staan..k zoek het al zo lang voor iemand..

11-02-2008, 13:10
Ik heb het 1 keer 1 week volgehouden, toen ben ik 3 kg afgevallen.
Ik ga ook weer eens starten, ff kijken aan wie ik mijn boek toen heb gegeven........

Ik vond trouwens dat het goedkoop was! Ik was +/- € 40,- kwijt aan boodschappen per week met dit dieet, normaal gesproken red ik dat niet hoor!

11-02-2008, 13:25
Hey echt goed van jullie allemaal, ik heb dat boek ook een tijdje geleden gekocht helaas nog niks meegedaan. Elke keer stel ik het uit of ik kan het maar niet volhouden.

Ik ga morgen ook zeer zeker beginnen.

11-02-2008, 13:29

Citaat door oumaima20:
Hey echt goed van jullie allemaal, ik heb dat boek ook een tijdje geleden gekocht helaas nog niks meegedaan. Elke keer stel ik het uit of ik kan het maar niet volhouden.

Ik ga morgen ook zeer zeker beginnen.

ahahahahaha dat probleem heb ik ook. ik heb dat boek al een jaar het zit in de kast een keer in gekeken en dat was hget-

11-02-2008, 17:21
haar eerste boek had ik ook zeker een jaar in mn kast liggen deed er ook nix meej
ergens in januari kreeg ik haar nieuwe boek kado van mn zusje, sindsdien
volg ik haar weekmenu's.. haha misschien moeten jullie dat ook maar eens kado krijgen :P

zal ik ff langskomen met die boeken?? :P

11-02-2008, 17:29


hoeveel vallen jullie af dan in 1 maand
ongeveer?

11-02-2008, 18:22

Citaat door KrulleBolletj:
haar eerste boek had ik ook zeker een jaar in mn kast liggen deed er ook nix meej
ergens in januari kreeg ik haar nieuwe boek kado van mn zusje, sindsdien
volg ik haar weekmenu's.. haha misschien moeten jullie dat ook maar eens kado krijgen :P

zal ik ff langskomen met die boeken?? :P



ik heb ook die eerste boek.. is die ook zo goed als de tweede?

11-02-2008, 19:19

Citaat door Ayaat:
Ik ben ook vandaag begonnen met Sonja Bakker dieet ik heb het een tijdje terug ook gedaan na de Eid ben ik niet verder gegaan.
Maar ik was er 3 kilo in 2,5 week mee afgevallen.
En ik vind het niet duur hoor,danone heb ik altijd in huis verschillende groenten ook en ontbijtkoek,speculaasjes zijn niet zo duur.

Ook kan je andere groentjes eten als je dat niet in huis hebt wat op het menulijstje staat.

Succes verder

Hoelang ben jij ik weeg evenveel als jou en ik wil 64 wegen ben zelf 1.70 lang



Ik had alles in huis moeten halen. Al die producten gebruikte ik niet, had liever chips en chocolade
Weet niet precies hoe lang ik ben, rond de 1.67/1.68. Ben in korte tijd echt veel aangekomen door al dat lekkernij... Jij ook veel succes!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11