Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse crimineeltjes



Pagina's : [1] 2

28-11-2003, 09:46

Citaat door miss_l3arfa:
shit joh !! waarom moeten sommige marokkane het gewoon verpeste voor andere marokkane...................................tegenw oordig zie je ze gewoon overal kattekwaad uithale.....achterin trams...ze lopen overal rond in trams en sommige vragen zich dan af waarom nederlanders zo negatief tegen hun opkijke....kijk, ik vind wel dat marokkane heel negatief in de media voorkome maar door dat kleine groepje snotaapjes word het verpest voor ons........OF NIET?
.

28-11-2003, 09:48


het zijn inderdaad een paar jongen die dit doen, maar dat geld niet alleen vopr marokanen. Ook Turkse, Antiliaanse,Nederlandse Surinaamse en alle andere jongeren doen dit ook

28-11-2003, 09:53
Sommige van die mocro’s zijn schande voor mens en dier Woellah ik vraag me af of ze niets beters te doen hebben. De meesten van hen zijn echt engeltjes thuis wanneer hun ouders in de buurt zijn (respect voor ouderen en zo), maar zodra de kat van huis is …

Maar dat is niet alleen zo bij Marokkanen hoor, ook Antilianen, Surinamers, Turken e.d. hebben hetzelfde probleem. Er bestaan zelfs een paar termen voor: generalisatie, stereotypen, vooroordelen enzovoort, enzovoort

28-11-2003, 09:55

Citaat:
Origineel gepost door Johanna
het zijn inderdaad een paar jongen die dit doen, maar dat geld niet alleen vopr marokanen. Ook Turkse, Antiliaanse,Nederlandse Surinaamse en alle andere jongeren doen dit ook
je hebt gelijk maar het maakt de media niet uit wie het gedaan heeft als het een turk is dan zeggen ze het is een marokaan en waarom omdat de marokanen 1 van de meeste is die het doet .......

28-11-2003, 11:33


Nee hoor ik vind niet dat ze het voor ons verpesten, want jah ik bedoel ze moeten zelf ook maar nadenken en weten dat niet alle marokkanen zo zijn, maar alleen maar een groepje. Als ze slecht over mij denken, omdat ik marokkaanse ben dan heb ik al zoiets van oprotten weetje! Ik maak me daar eigenlijk nooit druk om. Ik hoop dat die marokkanen die het slecht doen (criminelen) de goede weg zullen vinden. Ik ken er zoveel en jah ze hebben een goed hart hoor. Het gedrag dat ze vertonen kan uit verschillende dingen voortkomen zoals, slechte thuissituatie enzo. Dus allah i3awn hoem en voor de mensen die marokkanen allemaal slecht vinden die kunnen gewoon de pot op. Ik ga voor altijd voor de marokkanen, slecht of niet.

maar jah dat is mijn mening, jullie horen nog van me
dikke kus

29-11-2003, 22:37
ewa jah zo is de xxxxing media

29-11-2003, 22:39
je hebt gelijk meissie...
t is wel zo dat de media gewoon de hele gemeenschap ineen neemt..
maja wat wil je doen..
maar de mensen zelf weten ook dat er andere marokkaantjes zijn..
lieve marokkaantjes zoals ik

30-11-2003, 00:12
Er zijn gewoon heel veel marokkaanse crimineeltjes...laten we er niet om heen draaien mensen...
De media generaliseert helaas....kijk goed om je heen en je gaat het zelf begrijpen....Marokkaanen kunnen zich gewoon niet normaal gedragen....

30-11-2003, 12:41
MAROKANEN ZIJN NIET DE ENIGE CRIMINEELTJES HOOR, DE MEDIA HEEFT ZIJN DOEL BEREIKT, DAT IS IEDEREEN LATEN GELOVEN DAT MAROKANEN DE GROOTSTE CRIMINELEN ZIJN, DAT JULLIE DAARIN MEEGAAN. IK BEN GEWOON TEGEN CRIMINELEN EN OF ZE NOU MAROKAAN ZIJN OF CHINEES, BOEIEND

ER ZIJN GENOEG GOEIE MOCRO'S ALS WE DAAR NOU NAAR KIJKEN ZIJN WE VEEL BETER AF

30-11-2003, 14:45
ahhh joh ze kunnen niks anders bedenken. als je in een krant zet marokkaan dan leest gelijk iedereen het.
Marokkanen zijn nieuws maakt niet uit waar het over gaat

30-11-2003, 15:23

Citaat:
Origineel gepost door miss_l3arfa
shit joh !! waarom moeten sommige marokkane het gewoon verpeste voor andere marokkane...................................tegenw oordig zie je ze gewoon overal kattekwaad uithale.....achterin trams...ze lopen overal rond in trams en sommige vragen zich dan af waarom nederlanders zo negatief tegen hun opkijke....kijk, ik vind wel dat marokkane heel negatief in de media voorkome maar door dat kleine groepje snotaapjes word het verpest voor ons........OF NIET?
allemaal nerdjes man, ook hier in adam..
zehma gangsters, allemaal kleine snotneusjes, met hun neppe versace's

30-11-2003, 15:23
Jammer dat die marokkanen e.d het voor de rest verpesten.. Ewa jah.. Maar wat helpt wel bij ze.. Aanspreken niet egt denk ik..

30-11-2003, 15:25



Citaat:
Origineel gepost door ilias_18
allemaal nerdjes man, ook hier in adam..
zehma gangsters, allemaal kleine snotneusjes, met hun neppe versace's
Hahahaha.. Wollahilah.. Met opgestoken kraag.. Heel west doorlopen..
En nu zijn ze Gataaaar..!!!

30-11-2003, 15:41

Citaat:
Origineel gepost door tony_tbs
BORING

01-12-2003, 10:36
oke dat is waar over de marokkaane,maar wat ik niet begrijp marokkaanen krijgen altijd de schuld

Pagina's : [1] 2