Bekijk volle/desktop versie : Helpp Welke Laptop !!!!!



09-02-2008, 23:09
Weet iemand mischien welke Laptop ik het beste kan halen. graag ook informatie's welke ik het beste moet nemen en waarom? ik heb al op marktplaats gekeken maar er zijn zo veel mooier alleen ik weet niet welke het beste zijn

groetjess mo

09-02-2008, 23:16


Ik zou gaan voor de Sony Vaio.

Dan weet je zeker dat je een top laptop hebt, hij staat er ook om bekend. Is prijzig, maar je hebt dan wat. Is echt een pracht laptop!

09-02-2008, 23:55
klopt Sony Vaio is een mooie laptap echt perfect is het, zo duur zijn ze niet.
Paradigit heeft ze in de aanbieding volgens mij.

succes!

10-02-2008, 14:48
Koop zeker geen Packerd Bell.. Ze zijn niet slecht maar neem liever een betere zoals al gezegd de Sony is goed..
Ik heb nu een packerd bell sinds september, ben hem al beu. Had toch liever die Sony gekozen!

10-02-2008, 23:49


Koop de Acer Aspire 3A2G32MI. Ik werk zelf bij de BCC en dat is echt een geweldig ding. Ik heb hem zelf ook gekocht. Topprestaties en voor datgene wat hij kan (hij is echt heel goed) goedkoop.
Sony is goed, maar je betaalt voor het merk. Acer is beter, en je betaald voor wat je krijgt.

De Acer kost €1149, maar vergeet niet dat je ALTIJD kunt dingen, tot een korting van 5%. Ga niet zeggen dat je dit van mij hebt, haha.

Veel succes

11-02-2008, 01:38

Citaat door EmporioAli:
Koop de Acer Aspire 3A2G32MI. Ik werk zelf bij de BCC en dat is echt een geweldig ding. Ik heb hem zelf ook gekocht. Topprestaties en voor datgene wat hij kan (hij is echt heel goed) goedkoop.
Sony is goed, maar je betaalt voor het merk. Acer is beter, en je betaald voor wat je krijgt.

De Acer kost €1149, maar vergeet niet dat je ALTIJD kunt dingen, tot een korting van 5%. Ga niet zeggen dat je dit van mij hebt, haha.

Veel succes



Maar waar je moet nou precies na kijken bijv de proccesor, of De GB en de MB hoeveel moet het zijn allemaal. kun je me ook specifiek uitleggen waarom je zo'n een laptop moet halen. en ook vergelijken met andere

11-02-2008, 03:29
geen reclame makennnnnnn

11-02-2008, 03:33
ik heb een packard bell gehaald voor 500euro.
3GB
wel vista basic maar maak niet veel uit.
120gb
256mb shared video
dual core t2330
ze zijn nog in de anabieding bij mediamarkt dus schiet wel op!

11-02-2008, 07:31
Wat wil je op die laptop gaan doen? Is het voor games of alleen voor internetten en tekstbewerken.. want dan kan het al snel een goedkopere laptop worden

11-02-2008, 15:02

Citaat door gmail:
Wat wil je op die laptop gaan doen? Is het voor games of alleen voor internetten en tekstbewerken.. want dan kan het al snel een goedkopere laptop worden



ik heb hem gewoon nodig, en heb hem overal bij nodigen zoals spelletje spelen, of in de avond wil ik dan gwn rustig in bed msnen of surfen. maar soms moet ik ook helemaal reizen naar Adam en weer terug naar arnhem en dus kan ik rustig mijn verslagen afmaken in de trein. Dus het is gwn een handig dingen en je hebt er gewoon erg veel voordelen ermee in vergelekenheid

11-02-2008, 15:28

Citaat door 112233moh:
Maar waar je moet nou precies na kijken bijv de proccesor, of De GB en de MB hoeveel moet het zijn allemaal. kun je me ook specifiek uitleggen waarom je zo'n een laptop moet halen. en ook vergelijken met andere


Je moet jezelf eerst afvragen waarvoor je hem wilt gaan gebruiken. Is het voor school met af en toe een spelletje of is het voor spelletjes met af en toe school?

Als je hoe dan ook een goede alround processor wil, dan neem je een laptop met een Intel processor (Intel Core 2 Duo). AMD maakt ook processoren maar, het grote verschil:

Intel processoren kunnen veel meer aan (meer vensters openen, meerdere dingen tegelijk doen (msn'en, mailen, informatie opzoeken, muziek op de achtergrond en in Word werken), maar gaat ten koste van je prestaties.
AMD processoren kunnen zoveel taken niet in 1 keer aan, en zullen daarom ook gaan haperen. Maar als je een first-shooter spel gaat spelen op een AMD dan is het mooier en soepeler. Een strategiespel is weer mooier op Intel.
Bij Intel is het zo dat het niet echt heel merkbaar is dat het ten koste gaat van je prestaties.

Je grafische kaart is belangrijk, en het duurste in je laptop. Als je zegt, ik moet zwaar grafische programma's (Flight Simulator, Silver) downloaden voor mijn studie, dan kun je beter een grafische kaart nemen die niet onboard (ingebouwd op je moederbord), maar eentje die zich niet op de moederbord bevindt.
De beste grafische videokaart van nu is de GeForce 8800 (M). Ontwikkeld voor zware gamers. Het is niet erg als je een generatie lager neemt.

Dan heb je je werkgeheugen. Je werkgeheugen is je werktafel. Hoe groter je werkgeheugen, des te meer je tegelijkertijd uit kunt voeren, zonder dat je computer vastloopt.
Als je een nieuwe computer gaat kopen, raad ik je aan om er 1 te nemen met een werkgeheugen van 2048 MB (2 GB). Vista alleen al vreet namelijk 1 GB aan werkgeheugen op. Dan heb je nog 1 GB voor de overige geopende programma's. Er zijn tegenwoordig computers van HP, Acer en Sony die zelfs een werkgeheugen van 3072 MB (3 GB) hebben, maar dat is overdreven.

Hiernaast is je harde schijf ook belangrijk. Je hebt harde schijven van 80, 120, 160, 250, 360 en ook 500 MB. Dit is de primaire opslagruimte voor ALLES. Onthoud: 80 is weinig, 500 is heel veel.

Als je een beetje een propere computer wil, moet er ook een DVD-brander in zitten (het liefst een dual layer (twee kanten van een DVD schrijven, zoals op de andere kant een foto)), een cardreader (kaartlezer voor je memory-sticks), een ingebouwde webcam, ingebouwde WLAN (dit zorgt ervoor dat je ook echt draadloos kunt internetten, zonder er nog iets bij te hoeven kopen (zit bijna op alle nieuwe laptops).

Zorg ervoor dat je een laptop neemt die 2 processoren heeft, en niet 1. Als je Vista op een laptop gaat draaien met 1 processor, dan ga je er problemen mee krijgen. Intel noemt 2 processoren Core 2 Duo OF Dual Core, AMD noemt ze x2 (iks 2).

Ik maak geen reclame, ik zeg je gewoon dat wij de laagste prijs garantie bij de BCC hebben, dat heeft Mediamarkt niet. Als jij iets ergens anders goedkoper vind, dan krijg je bij ons het verschil + 25% van het verschil. Je moet wel aan kunnen tonen dat het ergens anders goedkoper is.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het wel.

Veel succes.

Ma3a Salaam